Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 17981 til 18000 af 35409
-
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
Sinus og cosinus
ForumindlægHej folkens. Er der en der vil give mig en god og grundig defination på sinus og cosinus. Det er i forbindelse med en mundtlig matematik B-niveau eksamen på mandag. -
Hjælp mig..
ForumindlægJeg skal op i dio på tirsdag, og jeg ved ikke hvad skal sige!! Er der ikk nogen herinde, som kan fortælle mig, hvordan en dio eksame foregår?? -
Hvad må jeg have med ind til FSA 9. klasse dansk forberedelse?
ForumindlægTittlen siger sig selv, er rimelig sikker på at jeg må tager noter med ind til eksamen, men må jeg godt tage kopi ark med ind til forberedelsen? - tak. -
HURTIG HJÆLP !
ForumindlægHvis nu i tænker på Mick Øgendahl hvad tænker i så ?? (Er ved at lave eksamens opgave i komm/it, laver en plakat) -
Freuds dødsdrift - Thanatos
ForumindlægHej :) Jeg sidder og læser til psykologi C eksamen. Er der nogen der kan forklare mig begrebet Thanatos? På forhånd tak Katrine -
hjælp - elektrolyse!!!
Forumindlægheeej. sidder og laver disposition til eksamen med underemnet "syre, salte og baser". hvordan skal elektrolyses kringles ind? hvordan passer den ind, hvis i forstår hvad jeg mener? -
Risø-kilderne !
ForumindlægOverskriften siger det; Ja risøkilderne indeholder jo alfa, beta og gammer. de udsender energi, men det er lidt tamt bare at sige det til eksamen.. Hjælp tak!! - ida :) -
Bevis af tværvektor
ForumindlægHej jeg læse til min mat-eksamen, og kan ikke finde bevis for tværvektor Håber der er en der kan hjælpe mig Jonas -
Dansk mundtligt
ForumindlægHej alle sammen.. jeg skal op til eksamen på onsdag i mundtligt dansk i folkeskolen.. hvordan læser man op til dansk... ? og er der nogen der har en analyse model til radio reportage. tak på forhånd :) -
Analysemodel
ForumindlægHej.. Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal behande primærteksten til old eksamen. Er der nogen af jer der har en analysemodel eller måske har et forslag til en struktureret gennemgang? MVH Sophie -
Lineære funktioner egenskaber
ForumindlægHej, skal til eksamen i mundtlige mat c. Jeg skal redegør for egenskaberne ved lineære funktioner, men ved ikke helt hvad de er... -
Modkultur, delkultur eller subkultur?
ForumindlægHej! Er muslimer i danmark en modkultur, delkultur eller subkultur? Jeg synes selv det er en modkultur, men er ikke sikker? Ønsker en god forklaring, da det er til eksamen! På forhånd tak. Mvh. -
Relevant om Vindinger og Strøm
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om vindinger og strøm. på forhånd mange tak! -
Diagonalen på et kvadrat?
ForumindlægJeg kan ikke huske hvordan man regner længden af diagonalen i et kvadrat? Nogle der kan hjælpe mig, skal snart til eksamen! På forhånd tak (: -
svært v matematik
Forumindlægheej jeg har svært ved matematikken selve logikken hvad kan jeg gøre forberede mig til eksamen har I nogle gode råd ? -
Relevant om Ohm's Lov
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og ville gerne vide hvad der ville være relevant at sige om Ohms Lov? på forhånd mange tak :) -
Tekst til Moral&Ansvar
ForumindlægHej! Hvilke tekster kan man bruge til emnet ''Moral&Ansvar'', til sin mundtlige eksamen? Hjælp please... -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Diagonalen i et rektangel?
ForumindlægHey alle ;D Jeg skal snart til eksamen, men har glemt hvordan regner diagonalens længde ud i et rektangel. Nogle der kender svaret? Mvh Camilla.
