Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17981 til 18000 af 52201
-
Eksamensklage på universitetet
ForumindlægEr der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent. -
Udtrykkelse af x ved y på CAS
ForumindlægHej, kan man lave en optimeringsopgave på CAS. Altså, når man skal udtrykke x ved y? Jeg har problemer med det i hånd, så hvis man kunne med CAS-lommeregneren ville det være perfekt. -
HTX Karrakter beregner, passer den?
Forumindlæghttp://www.htx-info.dk/karakter/karakter.asp?eId=2200 Ja passer den? den siger at c fag vægter 1, b fag vægter 0,75, og a fag vægter 1????? Kan de passe, er det ikke c=1, b=1,5 og a=2 -
Tysk disposition
ForumindlægHejsa jeg skal lave en disosition over denne mundlige eksamen. nogen som kan hjælpe med at lave en? Den handler om reisen und ferien, og her er hvad den skal passe til: Mein Urlaub in Österreich. Ich war in der Österreich mit meinen Eltern und mein Bruder. Der Tag vorher unser abreise, war ich ... -
essay, en hurtig en(:
Forumindlæghej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være? -
Føljeton eller reportage?
ForumindlægHej derude! Jeg skal skrive en dansk aflevering om Herman Bangs "Fra Lighuset", men jeg er lidt i tvivl, om det er en føljeton (og i så fald hvorfor) eller om det er en reportage? -
Vektor i microsoft office word?
ForumindlægHej, Er der nogen som ved, hvordan man indsætter en vektor i microsoft office word? På forhånd tak:) -
rette pleas
ForumindlægHåber i vil rette Tak på forhånd :D -
Synopsis (grænser for relgionfriheden)
ForumindlægHej. Jeg skal i historie lave en synosis, hvor vi skal besvare tre problemstillinger, et af dem er følgende: Gør rede for, hvordan danskerne med Junigrundloven i 1849 fik civile og politiske rettigheder, herunder særligt religionsfrihed. Tag udgangspunkt i 'Grundlovens paragraffer om relig... -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Hvad er forskellen på apokalyptik og eskatologi?
ForumindlægHvad er forskellen på apokalyptik og eskatologi? -
Punktmængde og areal
ForumindlægOpgave 12 Figur 1 Figur 2 En funktion f er givet ved f(x) = 4-x^(2)/4 Grafen for f og førsteaksen afgrænser i første og anden kvadrant en punktmængde M, der har et areal (se figur 1). a) Bestem arealet af M. Har fået arealet til 21,33. Fra punktmængden M er der udskåret et rektan... -
KORANEN
ForumindlægHej folkens, jeg skal diskuterer om koranen er en første- eller andenhåndskilde for muslimer. Men jeg kan simpelhent ikke komme videre. Koranen blev åbenbaret til profeten Mohammed via Gabriel (som fortalte Guds ord). Deraf har Mohammed sagt ordene videre som så er blevet nedskrevet.. Og hvordan... -
Er dette eksamenssnyd?
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil bare af nysgerrighed stille et spørgsmål. Hvis man til en skiftlig eksamen på gymnasiet, går på internettet og chatter med en person om noget, som IKKE har noget med fx selve eksamens opgaver(ne) af gøre, hvad er konsekvenserne så? Bliver man smidt ud? skal man gå om? el... -
dansk retorisk analyse
ForumindlægHej er der nogen som vil rette en retorisk analyse? Den skal indgå i min SRP. Jeg vil gerne have forslag til hvad der skal fokuseres mere på indholdsmæssigt, herunder hvad som der kan skrives mere af og hvad som ikke er så relevant, samt sproglige fejl. Den fylder én side indtil videre. -
HJÆLP!!! Anslag = hvor mange sider?!
ForumindlægJeg regnet ud, at jeg har 32.418 anslag... Hvor mange sider svarer det til? -
Jura eksamen
ForumindlægHej! Hvordan er det jura eksamenerne foregår? Er det sådan at man skal aflevere afleveringer på 50 sider? På forhånd tak! -
Et par spørgsmål onkring vektorregning
ForumindlægHey alle hjælpsomme sjæle. (tak!) Står og skal til skriftlig eksamen i matematik på mandag og jeg skal bare forberede mig så godt som muligt. Matematik er klart mit dårligeste fag, dumpede i skriftlig terminsprøve, mens jeg samlet set har et gennemsnit på 7,8. Så har siddet og regnet med vektorer... -
Yahya Hassan - Analyse
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til at skrive min SRP, hvor jeg blandt andet skal analysere Yahya Hassans digtsamling. Jeg synes virkelig det er svært at komme i gang med at analysere hans lidt spøjse digte. Hvis der er nogen som har analyseret nogle af hans digte eller måske har nogle gode noter, vill... -
Engelsk afl til imorgen!!! :(
ForumindlægHar stort set rettet hvad der kan rettes nu, men ved ikke om der er flere fejl.. Håber der virkelig er nogle som bare hurtig gider kigge det igennem? .. ville virkelig være en stor hjælp ! : If I have to write about one of the themes we have talked about in the class, would it defiantly be the p...
