Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18001 til 18020 af 170365
-
matematik på stx og htx
Forumindlæghej, jeg vil lige hører om, hvis man nu tager matematik A på stx og matematik A på htx, hvad er så sværest? Er htx et højere niveau? -
Antal af eksamener.
ForumindlægJeg går i 4.g og er derfor den aller sidste af slagens på den gamle reform. Jeg har pt. været til 7/8 eksamener. 1 i 1.g, 3 i 2.g og 4 (+1 sso) i 3.g Jeg var til matematik eksamen b skriftlig i 2.g. Tæller den med i samlede antal eksamener, når jeg også har haft det på a-niveau i 3.g? Jeg ved d... -
FN
ForumindlægI min klasse er vi begyndt med et nyt emne, som skal handle om FN (Forenede Nationer) - samfundsfag. MIn lærer sagde til os, at vi skulle trække fra en bunke af papir, et stykke papir. Det var nogle spørgsmål, som hun havde lavet, som vi skal besvare på. jeg trak et spørgsmål, som lyder sådan: Hv... -
HF!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne vide og HF som er på to år er det samme som STX ? Altså når man skal op til eksammerne er det så kun nogle der bliver trukket af ministeriet som man skal op i eller skal man op i alle eksamerne ? Eller hvordan er det lige præcis ? Tusind tak på forhånd ! -
#Virksomhedsøkonomi brug for noter
ForumindlægHej folkens.. der skulle tilfældigvis ikke være en gavmild person, som har en VØ niv. B eksamens opgave fra 2013 fra torsdag d. 15 aug, som handler om: - Gyldendal A/S - Engrosvirksomheden Kontor A/S - produktionsvirksomheden NewArt - Virksomheden Auto A/S Det ville være meget dejligt, ... -
Den militære alliance nato
Forumindlæghvad gøre den? -
Hvordan beviser man De Moivres formel??
ForumindlægJeg er ved at skrive stor opgave i matematik om komplekse tal og skal bevise De Moivres formel, men kan overhovedet ikke overskue det. Jeg har en bog der hedder Komplekse Tal af Jens Carstensen, men der står en halv side med noget der lige så godt kunne være hieroglyffer..\nEr der nogen, der kan ... -
unicef
Forumindlæghvordan får unicef politiks indflydelse udover deres reklamer. -
Japanstudier
ForumindlægHvilke jobs er der for én, der har læst Japanstudier som bachelor og kandidat? Og kan man lave en phd for den her uddannelse? -
Hvad gælder når man skal studere i udlandet?
ForumindlægHar en veninde, som er nordmand. Fordi hun havde en norsk gymnasieuddannelse kunne hun komme ind på hvilken som helst videregående uddannelse hun ville i Danmark. Mit spørgsmål er, er det også sådan når vi danskere tager til udlandet (udenfor Skandinavien) for at studere? Hvis ikke, hvad gælder... -
1870-1890 ?
ForumindlægHeej er der nogle der kan fortælle mig hvordan arbejdsforholdene generelt var i periode 1870-1890 ? På forhånd taak! :)) -
Opgave om iran
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en opgave om Iran. Opgaven skal bl.a. indeholde: Kort historisk afsnit,. Beskrivelse af naturområder, som bl.a. Bjerge, ørken,skov, hav og vulkanisme. Evt. selvstændighed fra kolonimagt. Beskrivelse af hvordan klimaet er? Hvilken klimazone ligger landet/regionen i? Erhvervsfo... -
FN resolutin 1973
ForumindlægHvorfor er FN resolutionen 1973 realistisk og på hvilke punkter er den idealistisk inspireret? -
Politisk indflydelse -NGO
ForumindlægHej, Hvordan kan en NGO skaffe sig politisk indflydelse? Er der nogle der kan hjælpe? :) -
Synopse? hjælp
ForumindlægHar fået afvide at man ikke skal sige præcis det samme til eksamen, som der står i synopsen, men at man skal komme med noget nyt. Mit spørgsmål er derfor: Skal besvarelsen til hvert spørgsmål i synopsen være: A) kortfattet og præcis, og så uddybet med mere info og teori til eksamen (mundtligt... -
Bush vs Kerry - hvem bør vinde?
ForumindlægHvem bør vinde ... og hvem vinder? -
Udtrækning af eksamensplan
ForumindlægHej alle sammen ! Som en stor del af jer her inde skal jeg også snart til at afslutte min studenter eksamen på stx. Mit spørgsmål er bare, hvordan det helt præcis forholder sig angående hvordan eksamensplanen udtrækkes, og om der er større chance for at komme op i nogen fag end andre ? Min stu... -
hvilken uddannelse vil i tage?
ForumindlægHej!Som sagt er jeg blevet student... mmmmm... dejligt...Jeg har taget et sabbat år, hvor jeg så arbejder...Men jeg vil gerne videre i systemet, men men som alle andre unge, ved jeg ikke helt rigtig hvad jeg vil være...Er der nogle der ved hvad de vil være? Hvilken interesse i og engagement har m... -
13.2b
ForumindlægKan I hjælpe med denne her opgave? -
SKIFTE FRA HHX TIL STX! HJÆLP!!
ForumindlægHej, er lige begyndt i hhx og er stortset ved at fortryde mit valg. Jeg føler mig ikke hjemme i min klasse og har ingen der deler samme interesse som mig, hvilket gøre det en smule sværere. Jeg stræber efter at uddanne mig som illustrator og derfor skal jeg kun ha' en gymnasiel uddannelse f...
