Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18001 til 18020 af 141843
-
Dannelse og Uddanelse
ForumindlægHjælp til at besvare disse spørgsmål: Hvordan vil du definere forskellen på dannelse og uddannelse? Kan du lave en liste over elementer af dannelse et barn lærer i sine første 8-10 år? Hvilke dannelseselementer er mest relevante for gymnasieelever i 2010'erne? Er der forskelle på hvad dine f... -
Udregning af uligheder.
ForumindlægHej. Jeg mangler lidt hjælp til disse regnestykker, da det er nyt for mig.Løs uligheden:2x+2.(x+4)-------------------------------x 3dele +4x-x-------------------------------0.14x-3.45>3.05 gange (x-1.27)+5.37------------------------------------På forhånd tak. -
Afgør hvilken fase kvinden har haft problemer i, ifølge psykoanalysen, og hvilke karaktertræk, der tyder derpå.
ForumindlægHej folkens, er der nogen venlige sjæle, der kan give mig et bud på, hvilken fase kvinden har haft problemer i, ifølge psykoanalysen, og hvilke karaktertræk, der tyder derpå. På forhånd tak. -
Nummerering af formler
ForumindlægJeg har følgende:\\begin{align}(x+y)(x+y+z) &=90 &\\Leftrightarrow \\\\x^2+2xy+xz+y^2+yz-90 &=0 &\\Leftrightarrow \\\\x^2+\\left(2y+z\ight)x+\\left(y^2+yz-90\ight) &= 0 &\\Leftrightarrow \\\\\\end{align}Der skal være flere linjer (flere mellemregninger), men det er kun den sidste linje jeg vil ka... -
sg
Forumindlægalgebakke - AnalyseIlum Galgebakke er fra den af Pontoppidans novellesamlinger, der hedder ”Skyer”. Novellens tema er den aldrig sluttende klassekamp, og desuden omhandler den bøndernes forskellige måde at kæmpe for frihed på. At titlen er et geografisk sted, skal man ikke nødvendigvis lægge så ... -
Differentialregning
ForumindlægHeey ! jeg sidder her med en rapport om differentialregning jeg ville lige spørger om i kunne give en forklaring på hvad differentialregning betyder jeg ved at det går ud på at finde tangent hældning men hvad er differentialregning egentlig -
Hvilke emner, hvor meget ?
ForumindlægHello , ;) Tænkte på, nu hvor der snart er terminsprøve i matematik .. hvilke emner læser I på, hvor I mener, der normalt er spørgsmål i , og hvor mange timer læser I til matematik prøven ? er der tale om 2 timer ? eller omkring 6-7 timer ? -
Potens
ForumindlægOkay. normalt kan jeg godt det her, men det er mn udregning af B der bliver noget møg ;$ x1: 69 y1: 30 x2: 160 y2: 314 Jeg håber noget kan få noget andet end.. 0,00002 >-<" tak på forhånd!~ og god søndag -
punktmængder
ForumindlægTegn i et koordinatsystemet hver af punktmængderne bestemt ved \n1) x^2+y^2-6x=<-5\n2)x^2+y^2>1\n\nAner slet ikke hvad punktmænder er, nogen der kan forklare mig det.. -
HJÆLP HAR DESPERAT BRUG FOR DET!
Forumindlæghej jeg har en problemregning som jeg har rigtig svær ved. Kan i hjælpe?:-) den hedder Skibsfart i dk den er til imorgen så hurtige svar er godt tak på forhånd:-) Facitliste tak:-) ER DESPERAT -
stil
ForumindlægSkal bare bruge en stil/essay om filmen og novellen "my son the fanatic, vi skal sammenligne de to ting! Please hjælp! Skal afleveres mandag!!! -
blækregning.
Forumindlæghvordan beregner man indtægt? -
Sprogfejl
ForumindlægBer om rettelse til de efterfølgende sprogfejl:\n\nI mean you have correctly about the falling sale of Happy Meal. I will try to find solutions to attract children. \n\nWith the contract we made McDonald’s gunner produce toys related to Disney characters and that will influence the business fall.... -
USSR-Kollektivisering
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SSO opagve om landbrugkollektivisering??? eller fra perioden, 1924 til 1940 \n\njeg er igang med min SSO, og har brug for at nogen kigger den igennem og kommenterer den???? \n -
Moral og etik
ForumindlægSkriver dansk stil om Anders Bodelsens Alt er tilladt, men kan ikke komme m de store geniale pointer...\n\nnovellen handler om moral og anstændighed - at stjæle, slå ihjel og gøre sakde på andres ting. hvorfor/hvorfor ikke -
Jens Vejmand.
ForumindlægHej. Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal bruge svar på følgende. Modsætninger i digtet Jens Vejmand. Er der forandringer? Og Tekst analyse og temaer - Tak på forhånd -
Eksponentielfunktion
ForumindlægHejsa. :-) Jeg har lidt problemer med at løse en ligning. Ville høre om der var nogle der ville hjælpe mig? g(x)=20 Venlig hilsen Maja. -
pGLO transformation
ForumindlægHeisa... skal høre om der er nogen der har lavet dette forsøg....og evt. har lidt hjælp til teori afsnittet..;) -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej;) er der en der vil kigge/rette min tyskeoversættelse af en dansk tekst. Jeg har skrvet den danske tekst først og dernæst den tyske..Håber der er en der kan hjælpe.. M.V.HEinfach so side 129 nr. 5I årene omkring 1978 hørte man maget om de grupper, der kaldte sig No furture- generationen. Det ... -
funktionsundersøgelse
Forumindlæghvad er difinitionsmængden, asymtoer, monotoniforholdene og værdimængden for\nf(x) = e^(1/x)
