Søgning på: matematik fp10 december 2020. Resultater: 18001 til 18020 af 33233
-
sumkurve
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen i matematik og er kommet i tvivl om, hvad man bruger som variabel, når man laver en sumkurve - højre eller venstre endepunkt eller midtpunktet? Jeg håber en ved det og gider hjælpe :) -
Monotoniforhold og anvendelse
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en lang matematik aflevering og jeg er gået lidt i stå nu. Det egenlig hele opgaven jeg ikke kan. Håber der sidder en derude og kan hjælpe mig med den. -
Faceliste
ForumindlægHej.. Jeg kunne godt tænke mig hvis der var nogen som kunne hjælpe med at finde facelisten til Matematike fs10 altså 10 klasse 4 timer i maj 2007 ? PÅ FORHOLDEN TAK :D:D -
Stamfunktion
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
synopsis
Forumindlægjeg skal lave en synopsis til matematik til den mundtlige prøve. jeg vil en kigger på min synops og side , om min lærer vil godkendt det. jeg sender min synopsis -
point/karekter
ForumindlægEr der nogle der ved, hvordan pointfordelingen til karakterene kommer til at være for den skriftlige HTX-matematik A eksamen? Vil den være ligesom de sidste år? EDIT: hov, jeg mente karakter i titlen -
hjælp!!
Forumindlægjeg har fået en skriftlig opgave i matematik. opgaven lyder: Hvor mange liter 50 % spiritus skal blandes med 12 liter 90 % spiritus for at få 60 % spiritus? -
sekant --> tangent??
ForumindlægKære alle Jeg har et matematik spørgsmål der lyder på, hvorfor man i tretrinsreglen gerne vil have sekanten til at blive til en tangent, når vi lader h-->0? -
Binomialfordeling
ForumindlægHej Alle. Jeg skal op i mundtligt matematik, og jeg kommet til et spørgsmål der hedder: forklar binomialfordelingen og gør rede for hypotesetest med binomialfordeling. Jeg håber i kan hjælpe mig. -
FSA problemregning ! hjælp!
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart til FSA i matematik. Min stærke side er færdighedsregning og det har jeg ingen problemer med.. Men problemregning er jeg virkelig dårlig til :( Er der nogen gode fif til problemregning?? -
numerisk variabel og kategorivariabel
ForumindlægHej, jeg skal i min matematik aflevering fortælle hvilke resultater der der numerisk variable og kategori variable. Dog ved jeg ikke hvad det er, er der nogle som kan forklare det? Tak på forhånd :D -
Parabel og hyperbel 9. klasse
Forumindlæghej, skal til fsa matematik i morgen, og sidder derfor lige og øver mig lidt. Men jeg kan bare ikke huske, hvordan funktionen/ligningen for henholdsvis en hyperbel og parabel ser ud. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
Havde I eksamen idag?
ForumindlægJeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed? -
Højder?
ForumindlægHvordan gør jeg..? opgaven lyder: Find højden vS i trekanten? hva kan ikke sige mere da det er fra en matematik test som vi er igang med at lave..? -
vektor
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp! skal op i matematik i morgen og har et problem med et spørgsmål: Vis sætningen om areal af et parallelogrom (trekant) udspændt af to vektorer - gerne med et eksempel Er der nogen der kan beviset for det? På forhånd tusind tak :-) -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
stamfunktionsbegreb
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
hvad betyder dette?
ForumindlægF.eks. så står der i min matematik bog DM ]-uendelig;uendelig[ Hvis a≠1 er VM ]0;uendelig[ Hvis a=1 er VM={b} ?? hvad betyder dette? -
Reducering??(HJÆLP)!
ForumindlægHvordan reducere man det her: (a+b)-(2a+b) Og 4a*2+(3-7a) Jeg er ikke så god til matematik, så i må meget gerne forklare det på lavt niveu, hvis jeg kan kalde det det! - På forhånd tak (: -
Nogle der har svarende til metematik b niveau studentereksamen maj 2007?
ForumindlægHej :) Jeg har nogle opgaver i studentereksamen matematik på b niveau som jeg ikke kan finde ud af er der nogle som kan hjælpe? :) På forhånd tka :b Hilsen Sofie
