Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18021 til 18040 af 35495
  • Hjælp til konvergens.

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen, og vil gerne finde ud af svaret på opgave 2.4) og 2.5). Kan ikke finde ud af dem. Har løst de første i opgaven :-)
  • Religion C

    Forumindlæg
    Hej (: Er der nogen af jer, som kan huske, hvilken tekst i kom op i, i religion eksamen på c-niveau ?
  • Phosphat i spildevand

    Forumindlæg
    HejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen.
  • plz... hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;)
  • Thise case med IT.. IT-sikkerhed

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..?
  • Moonie

    Forumindlæg
    Haaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen!
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • En besvarelse tak!

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak!
  • islandske sager

    Forumindlæg
    hej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D
  • Proletar (suspekt) Analyse

    Forumindlæg
    Hey Nogle der har en analyse af suspekt proletar? :) Så må i meget gerne skrive den og evt karakter skal nemlig bruge til eksamen :)
  • At-synosis 2009

    Forumindlæg
    Hej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld .
  • Redegørelse for renteformlen

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette?
  • varmelære

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære
  • karakter

    Forumindlæg
    er der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer?
  • Tyske tekster

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at finde nogen tyske tekster og fester og ungdom. Nogen som sidder inde med nogen gode, og skal bruge dem hurtigt for skal bruge dem til eksamen!!
  • Kompleksiteten af eldiagrammer

    Forumindlæg
    Hej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen?
  • Konjunktioner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til tysk eksamen imorgen. Hvordan er det at man kan bruge konjunktioner, er faktisk meget dårlig til det. Er der nogen der vil være sød og forklare det kort... på forhånd Tak Malika
  • Talepapir?

    Forumindlæg
    Jeg skal til at lave mit talepapir for min AT-eksamen. Men ved ikke rigtigt hvad man skal starte med, eller hvordan man skal skrive et talepapir... Er der nogle der kan hjælpe mig??
  • Kritik af samfundsfaglige metoder?

    Forumindlæg
    Hvilken kritik er der af den samfundsfaglige metode? - af kvalitativ metode - kvantitativ metode - teorier Jeg skal op i AT-eksamen snart, håber på lidt hjælp!!!! På forhånd tak!!
  • Vinkelsum i trekant

    Forumindlæg
    Hej, jeg er udmærket klar over at vinkelsummen i en trekant er 180 - men i mit eksamens sæt bliver jeg bedt om at redegøre for det? Hvordan gør jeg det?