Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 18021 til 18040 af 33808
-
Hvad er økonomisk produktion?
ForumindlægHvad er økonomisk produktion? (Eller på engelsk economic output) Og hvad er forskellen på økonomisk produktion og økonomisk udvikling? :) -
hvordan siger man dette
ForumindlægHej hvordan siger man dette på engelsk´?? Alzheimers sygdom er en fremadskridende degenerativ sygdom der medfører svigtende hjernefunktion, efterhånden demens, og efter 7 til 10 år død. -
Dele oplevelser?
ForumindlægHey alle jeg ville høre om nogle ville dele deres oplevelser omkring engelsk eksamen (mundtlig), give gode råd og vif til eksamen ? Peter -
Rettelse af min aflevering - evt. understregninger
ForumindlægHej. Er der ikke en sød sjæl, der evt. vil prøve at rette min engelsk aflevering? Har selv prøvet, og kan simpelthen ikke finde fejl. Evt understregninger, hvor der opstår fejl, ville være en stor hjælp. - Tak på forhånd :) -
Tidsperioder
ForumindlægDette kunne være en god idé at lave nogle oversigter over der forskellige tidsperioder i dansk litteratur på denne side som f.eks: Barok, rokoko, romantikken, naturalismen, dadaisme, futurisme, ekspressionisme, surrealisme, kultur radikalisme, heretica, modernisme, konfrontations- og post moderni... -
Vogn til afslutning
ForumindlægJa, vognen så man skal drøne rundt i skal åbentbart allerede bestilles nu, og de er allerede alle sammen væk. Nåh, men vil sådan set bare høre om hvordan prisniveauet ligger, for jeg må indrømme at jeg blev noget overrasket da jeg hørte hvad vi skal betale - så vil høre om det var sådan alle sted... -
Joooordskæælv idag
ForumindlægFølte du jordskælvet idag ? , syntes bare det var helt vildt mærkeligt ! , jeg trode sgu det var spøgelser der gyngede mig i sengen eller sådan noget , gaal det var underligt , det andet jeg tænkte på "vi bliver bombaderet!" :P .. - hvordan oplevede du jordskælvet ? og hvad tænkte du? -
Rap tekst
Forumindlæghej jeg har fået en tekst/sang med jokeren (kvinde din) jeg skal analyser den? det her er spørgsmålet: På baggrund af en karakteristik af de sproglige virkemidler i Jokerens tekst (kommunikation, rim/rytme, billedsprog, semantiske skemaer, ordspil/ordvalg, referencer osv.) ønskes en analyse... -
religion....!!!
ForumindlægHejsa...har et lille problem, skal tænke over teodiceproblmet i religion, men er lidt på bar bund.. Er der nogen, som evt kan hjælpe. -
optagelsessamtale
ForumindlægHej...Er der nogen der ved hvad man laver til en optagelsessamtale? og er det ikke en "slags" prøve, altså ligesom optagelses prøve?? For skal op til optagelsessamtale og den varer ca. 20 min. -
PC eller MAC?
ForumindlægHej med jer!Er nysgerrig efter om det kan betale sig at spare sammen til en MAC frem for en PC. Er der nogen derude der har god forstand på forskellen? Det er jo generelt nogle lidt andre programmer til MAC mener jeg, men er det dårligere? Prøver lige at rydde op i nogle fordomme tror jeg...Rytmus -
AP - adverbielle led
ForumindlægJeg gruer for den AP-test.\n\nHvordan kan adverbielle led stå i akkusativ og ablativ? Kom evt. med eksempler. -
Hjælp, metode til sang ???? !
ForumindlægHalløj... er ved at lave min synopsis (3g), og har lige et hurtigt spørgsmål... Når man skal analysere af en sang med fokus på budskabet, hvad hedder den metode man bruger så? ... mit bud er en sang analyse med nykritiske fokus, hvordan lydder det ? -
Forhold
ForumindlægHej,Hvordan er jeres forhold til jeres forældre?godt/dårligt (begrundelse ønskes) :DBjarkee -
Tyskstil - fejl og kvalitet?
ForumindlægHer, er der nogen der ville finde nogle fejl og fortælle mig om hvor god I føler kvaliteten er. Tak på forhånd og god aften :) -
Huen!!
ForumindlægHej! Jeg spammer næsten forummet nu om dage med spørgsmål - men når kristne, jøder eller muslimer består gymnasiet får de et kors, Davids-stjernen eller en måne og en stjerne forrest på huen.Hvad får hinduer?? En ko? -
Idræt - Karakter
ForumindlægJeg sidder her og kigger ned over mine karakterer og underer mig over hvad fanden man skal bruge en idræts-karakter til? For det første tror jeg, at så snart du møder op til timerne er det et 8-tal, og når du begynder at melde dig frivilligt til at samle kegler sammen får du 9 eller 10? For det a... -
tove ditlevsen - digt
ForumindlægHeyjeg leder efter Tove Ditlevsens digt "Der bor en ung pge" fra digtsamlingen "Kvindesind" fra 1955. Har prøvet at søge på nettet flere steder, men kan ikke finde digtet.På forhånd tak :) -
internet-sider
ForumindlægHej..jeg ville høre om der ikke var nogen der kendte en eller flere rigtig gode sider her på internettet hvor man kan lære spansk.. (jeg håber i forstår hvilke sider jeg mener ellers få mig til at forklare det igen)Men altså bare nogle sider for begynder, hvor man eventuelt kan høre ordet blive u... -
Gennemsnit!
ForumindlægHar lige et kort spørgesmål:Bliver ens eksamenskarakter og årskarakter sammenlagt??
