Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18081 til 18100 af 163702
-
Grammatik
ForumindlægJeg sidder og terper engelsk grammatik, da jeg skal til skriftlig engelsk eksamen i morgen, og er stødt ind i følgende sætninger. Opgaven går ud på at jeg skal finde én fejl og rette den, og derefter forklare fejlen med faglig terminologi: Sætning 1: "Why did they sent him to a boarding ... -
Har jeg bestået eller ej?
ForumindlægHej. Jeg fik i min gymnasietid 00 i mundtlig og 02 i skriftlig matematik på A-niveau i min årskarakter Jeg kom så ikke op i mundtlig, men kom op i skriftlig eksamen, hvor jeg fik 02. har jeg så bestået samlet set? -
Jeg er i tvivl om jeg vil på efterskole eller bare direkte på HHX efter 9. klasse
ForumindlægHej =)! Jeg er en dreng som lige er fyldt 15 år og går i 9. klasse. Jeg går og tænker rigtig meget over hvad jeg vil efter 9. klasse. En ting jeg er sikker på, er at jeg vil læse jura på universitet efter HHX. Men jeg ved bare virkelig ikke om jeg vil på efterskole inden HHX. Jeg er bange for... -
Fra STX til HF-Enkeltfag
ForumindlægHej .. Jeg har lige et spørgsmål: Jeg har afsluttet 2.g på STX og vil gerne tage resten på HF-enkeltfag. En af grundene til dette er at jeg har engelsk på A-niveau og synes at niveauet er alt for højt til mig, Engelsk- A er med i min studieretning. Mit spørgsmål er om man kan afslutte engelsk me... -
Hvordan siger man?
ForumindlægHey.. er lige blevet lidt i tvivl.. hvordan siger man... da det hele blev værre...? -
Rigtigt eller forkert?
ForumindlægLyder det rigtigt? I think friendships it is marked for us humans because we wanted to love and to feel peace of mind. Friendship is important and reliable relationship. -
rettelse tak.
ForumindlægEr der nogle der vil rette den for mig, gerne bid for bid. På forhånd tusind tak. That was a bit of the history I just had mentioned, I did not tell everything about the history of apartheid, if I did, it could last very long time. In the text were I mentioned about the history of apartheid and ... -
Jura??
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal snart søge ind på en videre gående uddannelse, og jeg overvejer at søge en plads på jura-studiet. Jeg har dog haft en naturvidenskabelig linje på gymnasiet, hvor jeg havde samfundsfag på C-niveau. Dette er ikke et problem, hvis man kigger på UG, hvor adgangskravene e... -
English gramma - help
ForumindlægNogle der kan hjälpe ? GENITIV A- Indsät enten ’s eller ’ , så de fremhävedeudtryk bliver korrekte: 1. Have you seen my parents new car? 2. Childrens clothes have become awfully expensive. 3. It is half an hours walk to the railway station. 4. All the ladies coats had been stolen from the cloak... -
AFLEVERING - Kort rettelse! :)
ForumindlægHeey .. Har li en aflevering jeg skal have afleveret i morgen, og som man siger er det altid lidt svært at gennemskue ens "egne" fejl.. - Og mener personligt selv jeg ikke er ret god til grama, men anyway, skulle have oversat de her sætninger fra dansk til engelsk: 1. Hans tipoldefar ... -
Oversættelse af "herefter kommer der for alvor skub i handlingen"
ForumindlægJa spørgsmålet er hvordan jeg oversætter følgende "herefter kommer der for alvor skub i handlingen" til engelsk? -
Cosinus/sinus relationerne i retvinklede trekanter
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til mundtligt matB eksamen, og jeg har et fået et spørgsmål der lyder: Med udgangspunkt i enhedscirklen skal du bevise cosinus-, sinus- og tangesrelationerne for den retvinklede trekant. I nogle af mine noter finder jeg at cosinusrelationerne er: Cos(A) = b/c, Sin(A)= a... -
Sætningsoversættelse på nettet
ForumindlægFandt på et tidspunkt en hjemmeside herinde som kunne oversætte hele sætninger til Engelsk.. Men kan ikke finde siden længere.. Så hvis der er nogen der lige ved hvad det er for en så skriv lige.. :) Tak.. -
Geo-eksamenssæt?
ForumindlægHeysa, jeg skal op til geografi til eksamen. Jeg har læst alle de indlæg der allerede har været her, men ka ik finde noget svar på, om der er nogle der ved hvor man kan finde nogle eksempler på geografi-eksamenssæt?Takker-Slacz- -
Tygning af mad
ForumindlægHvorfor er det vigtigt at tygge maden grundigt? -
eksame
ForumindlægHey nogen som ved hvor mange eksamer man skal til på 2 HH? -
eksamen
ForumindlægVille bare lige høre hvordan eksamen i samf højniveau foregår?Hvor lang tid er forberedelse / eksamination?Hvilken type spørgsmål trækker man? -
Stx- Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Jeg har idræt på B-niveau på STX, hvilket jeg skal afslutte til sommer. Vi skal således snart til at lave drejebog og bestemme, hvilke discipliner, vi vil op i til eksamen. I starten af året lavede vi et obligatorisk forløb om træningsplanlægning med fokus på aerobe træning. Dette for... -
eksamen B-niveau
ForumindlægHejsa nogen der ved, hvor meget forberedelsestiden er til eksamen på fysik B-niveau, og om læren må give os eksamens spørgsmålene noget tid før.. sådan var det nemlig til kemi og matematikeksamen sidste år. Vi fik spørgsmålene afvide og så skulle vi ellers bare terpe dem igennem. Håber på et sv... -
Det bliver regnvejr, Klaus Rifbjerg. Manglende inspiration
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har været så heldig, at jeg skal op i "det bliver regnvejr" af Klaus Rifbjerg. Jeg synes det er en rigtig god tekst, og jeg har brugt nogle timer på at analysere og fortolke den. problemet er bare, at jeg ved ikke lige hvor jeg skal begynde og slutte, vil meget ger...
