Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18081 til 18100 af 45491
-
SRO
ForumindlægHej, har brug for hjælp til at få forklaret noget med min SRP! håber i kan hjælpe, da min lærer ikke kan, da hun er syg... har prøvet alt fra min side, har brug hjælp!!! Opgaven lyder således: Gør kort rede for de økonomiske, politiske, teknologiske og videnskabelige forudsætninger for Columbus... -
Essay problemer..!
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive et essay om hvad jeg syntes om hverdagen og jeg har ABSELUT ingen ide om hvordan jeg skal lave den... jeg er på helt bar bund -
Ekstraktion med ethanol - B-caroten
ForumindlægHvis B-caroten skal trækkes ud af en gulerod med ethanol, hvordan fører man så ethanolen væk fra B-carotenen? Jeg kan forestille mig, at man bruger en eller anden fordampningsproces, men en lidt mere sikker forklaring på hvordan ethanolen føres væk igen? Tak. -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Problemformulering
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lidt problemer med at få skrevet en problem formulering til min dansk opgave. Jeg har en opgave formulering der lyder: Jeg vil med udgangspunkt i et uddrag af Amalie Skrams roman Forraadt, arbejde med kvinders rettigheder og sædelighedsfejden i slutningen af det 19. århund... -
HJÆLP med samfundsfag !
ForumindlægHej Vi har forskellige teorier indenfor internationalt politik så som Marxismen, Idealismen, Realister mv. men jeg vil gerne vide hvad bruges endelige de teorier konkret til? Altså til at skabe fred eller til at skabe endnu mere ''kaos''? Hvad mener i selv? :) Jeg vil o... -
Kjeldahl/TLC
ForumindlægHej. Er der nogen der kan nævne nogle fejlkilder, der kan forekommer, når man laver udføre nitrogen-bestemmelse ved kjeldahl og tyndtlagschromatografi TLC ? Tak på forhånd. -
AT fremlæggelse
ForumindlægHej, Hvordan skal en AT-synopsis fremlæggelse foregå? Her menes der AT-eksamensdelen. Hvordan skal man fremlægge, hvilke materialer må man gøre brug af osv osv? På forhånd tak! -
Overgang
ForumindlægHvor stor en overgang er der mellem mat på gym og mat på uni ? Hvordan vil I karakterisere overgangen? Har godt nok læst mig frem til, at man bevæger sig væk fra "anvendt matematik" til ren teoretisk matematik, men hvad er jeres oplevelser? Svar meget værdsat, tak! -
Herluvianere
ForumindlægHvorfor er det, at størstedelen af Herluvianerne har så mange navne: Hans Christian Resen Steenstrup.... Det er jo mega snobberi. -
Problemformulering til Hus og hjem
ForumindlægHej hej Jeg sidder her med min 2.g's dansk opgave og har lidt svært ved at finde ud af, hvad der skal være mit fokus i bogen "Hus og hjem" af Helle Helle. Jeg skal lave en problemformulering, som skal være færdig i morgen. Jeg har heller aldrig lavet en problemformulering, så hvis d... -
BETYDNING!! vigtigt
Forumindlæghvad betyder dette: sieg skål! sieg skål! sieg skål! -
Hjælp til relative pronominer!
ForumindlægJeg roder lidt med nogle sætninger med relative pronominer. Det ville være fantastisk, hvis nogle kigger på dem, så jeg ved om det er helt ved siden af. Sætningerne er vedhæftet i et word-dokument På forhånd tak for hjælpen! :) -
Resume af “Barnet” af Poul Henrik Trampe
ForumindlægHej jeg skal til eksamen næste måned, og har bruge for nogen der kan hjælpe mig med at lave resume af denne novelle “ Barnet” Poul Henrik Trampe. Tak på forhånd -
Uforståelig srp karakter
ForumindlægJeg fik srp karakter tilbage i aftes, min karakter blev 02 vilket jeg endelig har svært ved at forstå, eftersom at jeg har haft optil flere folk(famlilie og venner) fortælle mig at min opgave var ret god. Så det kom lidt som et shock at jeg fik sådan en lav karakter. Ville nogle af jer have mugli... -
For få problemstillinger?
ForumindlægJeg har 4 problemstillinger i dansk og 2 i fysik er det skidt? -
Gode sætninger til engelsk eksamen
Forumindlæg -
AT - HJÆLP SØGES!
ForumindlægTil alle AT-nørder derude, Jeg skal op i AT på onsdag. Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber I vil hjælpe mig med at svare på. I en af mine problemstillinger gør jeg rede for noget teori der står i en bog. Jeg gør rede for hvordan Alfred Bernhard Nobel opfandt dynamitten. Til dette skriver jeg... -
hjælp til skrivemåde i en novelleanalyse
ForumindlægMå man godt skrive "jeg tror" eller er det logisk at man i en novelleanalyse skriver sin egen mening så man ikke behøver/skal skrive "jeg tror" og "jeg synes" hele tiden?? -
SKRIVNING AF ESSAY!?
ForumindlægHej, jeg har til opgave at skrive et dansk essay om ægteskabet med tre noveller som udgangspunkt. Hvordan helt præcist gør jeg det? (Det er mit andet essay jeg skriver, men mit første gik ikke ret godt). Derudover ved jeg ikke helt hvordan man bygger et essay op, eller hvordan jeg skal/kan diskut...
