Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Uforståelig srp karakter

08. februar 2018 af jeppeHolt (Slettet)

Jeg fik srp karakter tilbage i aftes, min karakter blev 02 vilket jeg endelig har svært ved at forstå, eftersom at jeg har haft optil flere folk(famlilie og venner) fortælle mig at min opgave var ret god. Så det kom lidt som et shock at jeg fik sådan en lav karakter. Ville nogle af jer have muglighed for at kigge den igennem og fortælle mig hvad jeg har gjord forkert? Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. februar 2018 af Anders521

Jeg har kun kigget din opgave hurtig igennem og mit indtryk er at den virker meget refererende. I øvrigt er der også stavefejl.


Brugbart svar (0)

Svar #2
09. februar 2018 af fosfor

I stedet for familie og venner burde du have mødtes med din vejleder(e). Den af vejlederne, der har rettet, har formendtlig også noter om opgaven og noter fra sin bedømmelsessamtale med censor som kan forklare karakteren.


Svar #3
09. februar 2018 af jeppeHolt (Slettet)

Men det at den er refererende og har nogle stavefejl er vel ikke nok til at opgaven bliver vuderet til et 02, eller hvad?


Brugbart svar (0)

Svar #4
09. februar 2018 af Anders521

#3 Hvis censor mener at disse har været afgørende faktorer til bedømmelse af din opgave, så kan en karakter på 02 godt være en mulighed.


Brugbart svar (0)

Svar #5
10. februar 2018 af MaibritG

Jeg har også primært lavet en hurtig gennemlæsning af din SRP. Du har cirka 12 (fysiske) siders redegørelse og cirka 3 (fysiske) siders forsøg på analyse og diskussion. Det burde nærmest have forholdt sig omvendt, hvis du skulle have haft en højere karakter. Dernæst kan man så gå i detaljer med selve indholdet, men med afsæt i Blooms taksonomi, så er det en fair karakter. 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: Uforståelig srp karakter

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.