Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18141 til 18160 af 141690
-
Trig.
Forumindlæg2)I ligesidet trekant er sidelængde lig med 1.A = 60 graderB = 30 grader.Vis, at sin(30 grader) = cos(60 grader) = 1/2og atsin(60n grader) = cos(30 grader) = kvaratrod 3 /2 -
Graf
ForumindlægTegn graferne for f(x)=3*x^(2/5) og g(x)=2*x^0,65 i samme koordinatsystem.løs ligningen f(x) = g(x) og uligheden f(x) Løsligningen : f(x) - g(x) = 0,05For det første. Kan det passe at jeg allerførst bare skal sætte nogle tal ind på x's plads, og så tegne dem ind? Der bliver jo en masse kommat... -
1. mosebog
ForumindlægHvilke ligheder og forskelle er der mellem de to skabelsesberetninger fra 1. mosebog kapitel 1 og 2? -
engelsk eksam, hjælp! det haster
Forumindlæghej Jeg skal meget snart op til engelsk mundtligt, eksamen. Jeg håber nogen kan hjælpe. Er der nogen der har analyse på følgende tekster * Shopping for one * Pm`s wife crusades against the bullies * Together we can beat the bullies * The happiest days of your life af Penelope Lively * To keep th... -
Svingninger og bølger?
ForumindlægJeg har lavet en lang rapport om svingninger og bølger.. men skal slutte af med Konklusion på hele emnet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal slutte af med.. har du nogle ideer? -
Polterabend
ForumindlægHejsa Jeg sidder og skal skrive an litterær atikel om Jan Sonnergaards novelle Polterabend. Jeg skal give en analyse af miljøet i novellen, både den sociale og fysiske, men ligenu er jeg Fuldstændig lost. Håber i har nogle gode noter, jeg må få eller hjælp til hvad jeg kunne skrive om. ... -
Klumme
ForumindlægHvad er en klumme -
IT
ForumindlægI Tivoli har man en udbredt brug af tv-overvågning af kunder og ansatte. Dette gør de naturligvis både af hensyn til sikkerheden i forlystelserne og af hensyn til tyveri m.v. a) Man skal komme ind på, hvordan overvågning kan påvirke medarbejderne - positivt såvel som negativit. Tage udgangspun... -
Energi
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig lidt med en fysikopgave omhandlende en lampes nyttevirkning? evt add på msn? -
Hjælpeverber
ForumindlægHej vil nogen være så venlig af oversætte disse sætninger fra dansk til tysk: PÅ FORHÅND TAK:D Er du rask Nej, jeg er meget syg. Han bliver rask igen. Hr. Müller, har de mavepine? Nu bliver det svært. Men jeg bliver klogere Har du en søster? Nej, men jeg har en bror. Vi har fri næste time Vi er ... -
DANSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller??? -
Rettelse af tysk aflevering.
ForumindlægHej. Er der nogen der evt. lige gad kigge på min tysk aflevering. Der er så pisse mange fejl, det ved jeg! Men man kan ikke rigtig selv finde sine egne fejl. På forhånd tak. - Kela. P.s: Jeg kan bare sende den over mail. -
MATEMATIK B eksamen må man det her?
ForumindlægHar læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings... -
ProblemR.
ForumindlægI Fredericia bor der ca. 36700 personer. Ca. 5700 af dem bor i Fredericias bykerne Befolkningstætheden i hele Fredericia kan beregnes til (36700:15) inb./km2~2450 inb./km2. Håber i kan hjælpe. HELT LOOOOOST -
løs
ForumindlægEt forældrepar er tilsammen 65 år. De har tre børn, hvor det ældste er dobbelt så gammelt som det mellemste, der ingen er dobbelt så gammelt som det yngste. Forældrene er mere end 40 år ældre end børnene tilsammen. Hvor gamle kan børnene højst være? -
Program til vektor
ForumindlægHej alle sammen... Jeg tænkte lige på om der ikke var nogle som kender et godt program, som kan håndtere koordinatsystemer i rummet og vektor, sp kan få en tegning af hvordan det ser ud? Håber i kan hjælpe mig... -
1.204, 1.230, 5.118
ForumindlægEr der nogle, som har lavet opg. 1.204, 1.230 og 5.118 fra "Eksamensopgaver i matematik" 3-årigt forløb til A-niveau, eller kan hjælpe med dem? På forhånd tak.. -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
brobanen/brobuen
Forumindlægbrobuen er konstrueret som enparabelkurve, der er bestemt ved: f(x) =-0,13^2+5x brobanen er en retlinje som går gennem brobuens toppunkt b)bestem ligningen til brobanen! c) hvor højt er broen over vandoverfladen? d) hvor bred er floden målt fra A til C? e) den viste båd sejler igennem brobuen... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i matematik, B-niveau. Jeg har meget svært ved faget og får desværre meget lidt ud af at læse i bogen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg evt kan få hjælp?
