Søgning på: matematik fp9 maj 2021. Resultater: 18141 til 18160 af 33706
  • hadv indholder en "indledning" mat rapport

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har lige skrevet matematik rapport. men der står i oplæget at jeg skal skrive en indledning/præsentation. havd skal sådan en indeholde??mvh kim
  • spørgsmål til mat.

    Forumindlæg
    Hej skal op i mundtlig matematik, hvor vi gerne skulle perspektivere til dagligdagen, så vil høre om der er nogen situationer hvor man bruger andengradsligingen til at beskrive noget og ligeledes med vektorer.
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-)
  • Terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007
  • Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig?
  • arealet omvendt..

    Forumindlæg
    jeg ved hvordan man laver længden af siderne om til arealet af trekanten, så kan man jo også gøre det omvendt ..ja men hvordan gør man det?? Er der nogen som har tid til at svare på det..jeg har ikke haft matematik så længe..------------------------------------------------------------------------...
  • SØGER !!

    Forumindlæg
    SØGER efter en matematik lærer, hvor han eller hun kan hjælp mig med 10.klasses niveau. Kender nogen af jer en lærer, eller er der nogen herind der kan hjælp mig..? HÅBER I KAN GIV MIG SVAR!! :)
  • Hvad sker der

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp
  • Løsning af ulighed

    Forumindlæg
    Fra bogen vejledende eksempler på eksamenensopgaver i matematik opg 3.046.Nogen der kan hjælpe mig med at løse uligheden:- (1/2)^2 – 6x – 16 ≤ 2x + 14På forhånd tak.
  • eksempler på eksamensspørgsmål til mundtlig mat b

    Forumindlæg
    jeg læser matematik b som selvstuderende og kunne godt tænke mig nogle eksempler på, hvilke opgaver jeg kan risikere at få til den mundtlige eksamenpå forhånd takmio8230
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger matematik sider dom jeg kan printe.Jeg mangler Dette da jeg sidder og keder mig i skolen:( må gerne være printesider fra 8-9 klasse på forhånd tak :)
  • Analytisk geometri

    Forumindlæg
    Er næsten færdig med matematik opgaverne for denne ferie, mangler kun denne opgave, som volder mig lidt problemer! m: y=-2x+7 Bestem en vektor parallel med linien... Hjælp!:) --------------------------------------------------------------------------------
  • Reduktion igen

    Forumindlæg
    Jeg har lige ENDNU et matematik spørgsmål, om reduktion Er følgende stykker reduceret rigtigt: 6x-3y-3x-2y = 3x-y ?? 6x-2*(4-x) = 7x-8 ?? Er dette stykke rigtigt: (-5)*(-3)-15 = 0 ??
  • Læse op på fag

    Forumindlæg
    Hej jeg vil gerne studere bygningsingeniør, men jeg har ikke matematik A og fysik B som jeg er nødt til at læse op på? Er jeg så nødt til at betale for undervisningen eller?
  • Bevis for differential ligning

    Forumindlæg
    Hej nogen der kender en hjemme side, eller en opgave hvor beviserne er godt forklaret, jeg sidder selv med min matematik bog, men synes ikke den er god nok til forklarer de enkelte beviser der er inden for differential regning.
  • differentiations

    Forumindlæg
    hey jeg har et problem med en matematik opgave. jeg skal finde monotomi forhold for denne funktion (1/2)x+1+(2/(x-3)) og jeg kan ikke finde ud af at diffenrentisere funktionen
  • TI Interactive - logaritme

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med en matematik opgave, hvor jeg skal tage logaritmen. Opgaven skal regnes i computer programmet TI interactive. Er der nogle der ved, hvordan man tager logaritmen og ikke den naturlige logratime (LN)? :) Mange tak.
  • Eksame søger hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg er en fyr på 20 år , hedder abdi og bor i århus jeg har eksame her til juni, så søger en der kan hjælpe med matematik B kan kontaktes på tilf. 27180469
  • Parabel

    Forumindlæg
    Jeg er total lost i mit matematik. Kan ikke rigtig finde ud af min opgave om parabler. Spørgsmålet lyder, skriv parablens toppunkt. Hvordan er det lige man finder det? Håber der er nogen som kan finde ud af det, det ville være en stor hjælp da det haster lidt.. Tak!
  • AT

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Er der nogen af jer derude, der har lavet opgaver om pesten i København i 1711 i matematik ? Det handler blandt andet om SIR-modellen .. HVis der er, vil jeg meget gerne se jeres opgave :)