Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18161 til 18180 af 141881
-
HJÆLP TIL SSO / SRP -SKRIVNING
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SSO i historie på B-niveau - jeg skriver om dødsstraf. Jeg har selv lavet redegørelse og indledning. Nogle der kan skrive analyse og diskussion med betaling? -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHey folks! Har i ikke nogle gode ideer til et emne, der kunne være interessant at have i sit studieretningsprojekt? Det skal være inde for to af disse fag: Dansk eller historie + tysk og engelsk. på forhånd tak :) -
Rumfang
ForumindlægHej.. Er der nogen der lige vil se om jeg har beregnet rigtigt: En bestemt type glas har udvendig form som en cylinder med højden h og grundfladeradius r. Det indre af glasset har form som en kegle med højden h og grundfladeradius r. Glasset skal kunne rumme 1dm3. a.Bestem h som funktion af r. ... -
Beregning af reaktionshastighed
ForumindlægHeej. Hvis man har udtrykket for reaktionshastigheden: ln[A]=-k*t+ln[A] Er k så reaktionshastigheden ? Det gælder studieretningsprojekt.. -
Det forsømte forår
ForumindlægKan nogle giv mig information om "Tidvid Amsted" fra det forsømte forå? Jer er ikke helt sikker på at han heder det, men hvis i kender nogen ligende, så send mig et brev please =) -
Benzin og diesel
ForumindlægJeg har en række spørgsmål jeg gerne vil have svar på til min naturfagsprøve. Det handler om biler og benzin og diesel m.m. Hvis i har tilføjelser må i meget gerne komme med dem! Hvilken bil forurener mest? Hvordan fungerer biler? Alternativer til energikilder? Brint, solceller, biogas osv ... -
Brydningsvinkel og luftbølge
ForumindlægEn luftbølge bevæger sig skråt op mod et luftlag med højere temperatur. Temperaturen i underste luftlag er -16C og temperaturen i det øverste er 5C. Indfaldsvinklen til det varmere luftlag er 60grader Bestem brydningsvinklen for lydbølgen mellem de to luftlag Bestem Temperaturen af det øverste l... -
Vurdering
ForumindlægNår der står at man skal vurder resultater og analysemetoder, hvad menes der så med en vurdering af analysemetoden? -
Indkøbsstyring
ForumindlægHej jeg har lavet en løsning på opg. 20.13 i den blå virksomhedsbog og jeg vil gerne have en til at kigge den i gennem. Vare- Årets afsætning DB Vareforbrug Rangorden nummer i 20x3 pr. stk. i 20x6 stk. kr. kr. nr. 5050 5.000 120 600.000 8 6150 8... -
nogen der vil hjælpe hurtig "matematik "
Forumindlægi er bare rigtig søde og lave den nu og lave udregning til den første, så jeg lige forstår det, elleres facit til de andre (3a-7b+5)+(-3b-3)-(-4+2b) 7a-12b+8 7a-2b+2 7a-4b+2 7a-12b+2 4(3a-2b) 12a-2b 12a-8b 7a-2b 7a+2b (2a-3b)(2a+3b) (a+b)(a+b) -
poetic justice
ForumindlægNogle der har skrevet en stil om poetic justice af diana appleyard..? er lidt i tidsnød.. HJÆLP... -
Søger hjælp hehe
ForumindlægHeeej.. er der nogen som gerne vil hjælpe mig privat; noget med nyttevirkningen og arbejdets kraft osv? -
omregning
Forumindlæghej Er der nogen der ved hvordan man kan omregne (meter/min) til (J/cm^2) tak på forhånd. -
noter
ForumindlægHej folkens. Jeg vil spørge om der er nogle som har nogle samfunds b noter som jeg muligvis kan få. Altså går i gymnasiet så det vil være godt hvis i havde nogle. kan i sende over mail helst. [email protected] -
Kemioplympiade
ForumindlægHej Jeg har kvalificeret mig til runde to i årets kemiolympiade. Er der nogen der har erfaring med konkurrencen og som kan give mig nogen gode råd til hvordan jeg kan forberede mig på bedste vis? Skal jeg læse eller koncentrere mig om opgaveløsning? . -
Kemi opgavesæt
ForumindlægHej....:) Jeg skal lave et opgavesæt i kemi. Der er tale om opg. 3-5 i opgavesættet: studex 2003 med spektroskopi. Jeg ville hører om der er nogen som har lavet det, da det ville være til stor hjælp. På forhånd tak for hjælpen....:) -
ligninger i kordinatsystem
ForumindlægVed I hvordan man tegner disse 4 ligninger ind i et kordinatsystem som linjer? a) y1 = 1/2 x + 2 b) y2 = -x+4 c) y3 = 1/2 x + 4 d) y4 = -x+6 -
differentiel regning
ForumindlægHej har en lille problem hvordan løser man 2x^2-3x+2=2√x skal bare få den ene side til at være nul, men ved ikke hvad jeg skal gøre med kvadretroden.. -
Mundligt dansk
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp jeg skal op i dansk mundligt i dokumentar film og jeg kan virkelig ikke finde en jeg synes der har nok kød i sig er der nogen der har været oppe i dokumentar film der kan hjælpe med en god dokumentar og en analysemodel til dokumentaren? -
Hjælp OSO
ForumindlægHej allesammen. jeg ville hører om det var muligt om nogle af jer kunne give mig et godt råd til min OSO problemstilling - den handler om indretning og stil. Hilsen Darlingen
