Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18161 til 18180 af 47925
-
noter
Forumindlæger der nogen, der har fysik noter, som de vil dele med mig. På forhånd tak :) -
Kalk
ForumindlægHvad er den egentlige begrundelse for kalk i fysik/kemi? -
Bette fysikopgave? (NEM)
ForumindlægVil I hjælpe med en ganske lille fysik opgave ? -
hjælp det haster virkeligt meget.
Forumindlæghvad betyder ordet Hypotese inden for fysik. -
Enheder
ForumindlægSkriv de grundlæggende enheder i fysikken?? :S -
vurdering
ForumindlægHej! Hvad ville i vurdere den her opgave til? Niveauet er fysik C -
Dybde i vand - Tyngdekraft og opdrift
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med denne fysik opgave? Den er vedhæftet -
SI-enheder
ForumindlægEr der nogen, der har en liste med SI-enheder til fysik? -
Hvad står R for?
ForumindlægHvad står R for i fysik? Er det noget med modstand. -
hjælp
Forumindlæghej. er der nogle der har en fysik rapport om sæbe og vand??? -
Afvigelse
ForumindlægSkal man regne med enheder når man finder afvigelsen i fysik? -
Dårlige resultater efter hård sved og tåre
ForumindlægHej.. Jeg er optaget på et suppleringskursus, hvor jeg skal læse Fysik B, Mat B og Eng B... Jeg har nok været den uheldigste på mit gym, tja med lavt gennemsnit selvom mine årskarakter var 10 alle sammen og ja, jeg gentager 10 i alle fag. Jeg har været til mange eksamner hvor det slet ikke har gå... -
Elektronens specifikke ladning
ForumindlægHej alle Jeg er så småt ved at være færdig med 3.g hvori jeg mangler 2 eksaminer. Jeg skal i næste uge op til Fysik A mundtlig eksamen, hvori den første del af eksamen går ud på, at jeg skal forsvare mit "selvstændige projekt" som omhandlede "Elektronens specifikke ladning". ... -
10. Klasse... Dumt?
ForumindlægHej, Som nogen nok ved så valgte jeg at tage 10.klasse for at løfte nogle karakter, så jeg i fremtid med nogenlunde sikkerhed kan komme ind på medicinstudiet... Men for et stykke tid siden hørte jeg nogen tale om, at 10. Klasse var for de ikke-egnet elever samt med at det var for mekaniker. For ... -
musik i gym
Forumindlæghejsa folkens ! Er der en der ved hvordan musik undervisning foregår i gym ? Skal nemlig hav det når jeg starter om 20 dage.. håber på rigtig mange svare På forhånd tak -
Har VILJEN, men IKKE snittet til at studie Medicin :(
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg vil virkelig gerne læse medicin, men problemmet er mit snit. Jeg går i 2.g, og har et snit på 5,6. Jeg kan umuligt komme i nærheden af et snit på 10 :(. Jeg ved man kan komme ind gennem Kvote 2, men hvad lægger de vægt på..? Jeg har en del erfaringer bl.a. hospital (ren... -
læge
Forumindlægheej, jeg skal begynde i 1.g efter sommerferien :D jeg vil gerne vide hvilken linje jeg have for at blive læge, og hvad mit snit skal være på for at blive læge ? :D mit andet spørgesmål er hvor meget skal mit gennemsnit være på for for at komme ind på københavns universitet. svar..... taaak :D -
Hvilken tekst skrev du om?
ForumindlægHejsa kære venner. Jeg håber i alle sammen har det godt. Den her tråd henvender sig mest til de folkens som har været til skriftlig dansk (studentereksamen) d 22/05-06. Jeg er bare vildt nysgerrig efter at vide, hvilken tekst de forskellige personer har valgt at skrive om. Jeg kan starte med at... -
Skuffet, trist, sur??
ForumindlægHvilken følelse får I når I får et skod karakterer som I ikke selv havde forventet at få?Her kan I evt. komme frem med jeres følelser omkring dårlige karakterer.. -
hjælp ang. valg af fys vs bio på ku.
ForumindlægJa overskriften nævner næsten hele problemstillingen, jeg skal bruge hjælp til at beslutte mig om jeg vil læse fysik eller biologi nu til sommer på ku. Jeg finder begge fag interessante, på gym havde jeg dog ikke biologi på højere end c, hvorimod jeg havde fysik på a. Det er ikke fordi jeg er et...
