Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18181 til 18200 af 35510
  • Mutation

    Forumindlæg
    Hej! Sidder lige nu til 24-timers eksamen. Nogle der kan hjælpe med at forklare hvorfor det er vigtigt at der kan foregå DNA replikation
  • Amish

    Forumindlæg
    hej jeg har om Amish, til min engelsk eksamen. og mit spørgsmål er: hvorfor går amish børn ikke i normal skole?
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej derude Har endnu et spørgsmål til min mundtlige dansk eksamen imorgen. Skal op i reklamen fra leasy den med trampolinen. Nogen som kan hjælp mig med budskabet ....
  • Hvordan udtaler man..

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen imorgen, og er blevet i tvivl om hvordan man udtaler Giddens, som i Giddens teorier. Hårdt eller blødt d?? Tak på forhånd :-)
  • Perspektivering!! HJÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og jeg skal perspektivere den med Den Grimme Ælling, er der nogle som kan hjælpe? Jeg har eksame i morgen!!!
  • gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.

    Forumindlæg
    Hej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen)
  • Olieækvivalent?! - Naturgeografi (B).

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen i Naturgeografi i morgen - og i tilfælde af at de sprøger mig, hvad en olieævivalent er, så har jeg på nuværende tidspunkt et problem... Så kan I fortælle mig, hvad det helt præcist er? På forhånd tak:)
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Hej, Trækker det ned, hvis man i april har afleveret en ret dårlig synopsis, men til eksamen har lavet den om til en bedre synopsis?
  • karakter

    Forumindlæg
    Hej jeg har et kort spørgsmål hvis man går på gymnasiet og fx har fået 12 til eksamen og i årskarakterne har fået 7 bliver de karakter så lagt sammen også divideret?
  • Paradisæblerne - Budskab

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i morgen op i dansk mundtlig eksamen, og kan ikke finde ud af budskabet i Martin A Hansens Paradisæblerne Håber på svar :-) På forhånd tak.
  • Supplerende Materiale?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt usikker på, om man til mundtlig biologi eksamen på b-niveau skal have supplerende materiale med, eksempelvis i form af figurer/tabeller?
  • Facebook?

    Forumindlæg
    Hej Alle :-) Er der en sammenkobling mellem Anthony Giddens teorier om de sociale areneaer og facebook? Skal til eksamen imorgen, har brug for en masse guldkorn.. HJÆÆÆÆLP!!
  • Facebook og Giddens teorier?

    Forumindlæg
    Hej Alle :-) Er der en sammenkobling mellem Anthony Giddens teorier om de sociale areneaer og facebook? Skal til eksamen imorgen, har brug for en masse guldkorn.. HJÆÆÆÆLP!!
  • Bestem f'(x)

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til mundtlig eksamen på mandag og har fået til opgave at: Du skal ved hjælp af tretrinsreglen bestemme for en funktion. Nogen der kan hjælpe og komme med en forklaring?
  • DET HASTER!!! SYRE-BASE

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der kan fortælle mig, hvad 'polyhydrone syrer' og 'syrers hydronolysegrad' er og betyder? Det haster - skal til eksamen snart!! Tak på forhånd! :-)
  • simple forklaring af resperation

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med bio spørgsmål til eksamen og jeg kan bare ikke forså respiration. er der nogle der har en god og nem forklaring? kh sarah
  • Tove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Skal på Tirsdag op i dansk eksamen, men mangler lige hurtigt en Tove D novelle eller roman, som IKKE starter i in media res! hjælp!!!!
  • analyserende

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har analyseret Sprinfyrene. Det er en H.C.Andersens eventyr og har også udgivet til eksammen sidste år. Hvis nogen har den, vil jeg meget gerne have hjælp.
  • Analyse - "Forældre" - Kim Fupz

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig eksamen her på tirsdag. Er der nogen der kan hjælpe mig med budskabet i denne her? :// Eventuel også sprog og stil (!!!!) Ville være et stort hjælp!!
  • Primær/sekundær

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til dansk eksamen. jeg vil gerne spørge om der er nogle der ved, hvad forskellem mellem sekundær og primær betydning er.