Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18181 til 18200 af 25907
  • en hurtig evaluering.

    Forumindlæg
    Hej.. Nu satser jeg lige på at der er nogen der fanger hvad jeg har gang i hér. Det forholder sig sådan, at jeg har været så heldig at trække "emissions,- og absorptionsspektre" til min fysikeksamen. teksten er (nogenlunde): Gør rede for centrale begreber indenfor emnet E&A-spektre....
  • Skriftlige eksamenskarakterer

    Forumindlæg
    Nå, så er de skriftlige eksamenskarakterer blevet offentliggjort på mange skoler. Der var en diskussion om, hvordan det gik, lige da vi havde været oppe. Det kan vi så følge op på nu; hvordan gik de skriftlige eksaminer, og er du tilfreds?
  • Generation Z som alternativ ungdomskultur

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive AT om generation Z som alternativ ungdomskultur, men mangler noget litteratur inden for dansk og en case inden for psykologi. Jeg tænker at bruge Giddens inden for psykologi og kigge på noget med selviscenesættelse og individdyrkelse, da jeg sammenligner denne ungdomsgeneration m...
  • Krimi

    Forumindlæg
    Nogen, der kan anbefale en rigtig god krimi, som man kan læse over sommerferien? (Ikke for mange sider :))
  • Mundtlig Eksame

    Forumindlæg
    Jeg skal op til dansk eksamen her på onsdag, hvor jeg kan trække tre hovedeområder: Litterær, medier, og sprog Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om hvad der sker til dansk eksamen? Man trækker et spørgsmål.. Kommer spørgsmålet til at være ind for et af de tre hovedeområder??
  • De store tal lov

    Forumindlæg
    Hvad menes der med de store tals lov? Er det bare at se på grænseværdierne og se at oo+oo = oo oo+1=oo osv. ?
  • Optimale bredde og højde

    Forumindlæg
    Hvad er den optimale bredde og højde for et menneske?
  • Karakterer på forskellige niveauer og gennemsnit?

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har hørt noget om, at A-niveaufags karakterer tæller mere på gennemsnittet end f.eks. B- og C-fag. Passer dette - og i så fald - hvor meget tæller en karakter på hvert niveau i forhold til gennemsnittet?
  • Ligand og kompleksbinding

    Forumindlæg
    I min søgning efter at blive klogere er jeg i min lærebog sporadisk blevet fedtet ind i noget kompleksbinding. Jeg kan forstå at ved en kompleksbinding så forfindes et centralt metalion bundet sammen til nogle ligander. En ligand kan være et molekyle (en dipol velsagtens) som så er bundet sammen ...
  • TI-nspire driller hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal lave nogle chi-i-anden tests på TI-nspire, men hver gang jeg trykker enter, siger den der er en domænefejl. den siger at argumentet skal angives i det domæne. jeg aner virkelig ikke hvad det betyder. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? mvh caroline
  • hjælp til svar, 2 sek.

    Forumindlæg
    Why do you think that Reality television has gone too far. Jeg tror fordi de er villige til at gøre alt for at få flere seere, og penge i lommen. hvad tror I? på forhånd tak..
  • ret to sætninger

    Forumindlæg
    the company gave him many advices on how he should find a new job he told me,that he did not have no money. tak :)
  • ´hjælp til grammatiske fejl

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive om min ferie. er der en der er rigtig sød og kigge lidt på det? bare giv mig et hit til fejlene hvis det er :) tusind tak.. In my holiday, I have been in Spain in a city called Lloret De Mar. Lloret De Mar is known for all the attractive discos, where young people meets and ...
  • Spansklærer søges

    Forumindlæg
    Hej.. Skulle der være nogen herinde, der kender en der kunne have tid og lyst til at undervise i spansk på Erhvervsakademiet Helsingør.. Kontakt mig venligst for nærmere info!!
  • Donutform

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Hvad er det matematiske begreb for en donutform i 2 dimensioner?
  • Lektiehjælp i København

    Forumindlæg
    Hej Hvor kan man henvende sig, hvis man gerne vil have betalt lektiehjælp I København? Er der et centralt sted?
  • Nogen som har skrevet et essay om the attractive workplace

    Forumindlæg
    Hej til alle sammen jeg er en 9 klasser og har fået en svær opgave som jeg simpelthen ikke kan løse derfor har jeg oprettet en bruger. :D Jeg vil gerne spørger om der er nogen som kan sende mig en opgave om The attractive workplace A2 essay
  • hjælp til tysk opgave om studietur :)

    Forumindlæg
    Hej, jeg har skrevet en tysk opgave om min studietur, har virkelig brug for at få den rettet, da det er den sidste opgave inden jeg afslutter faget. Håber i kan hjælpe :) Studienreise: Island Sonntag am 18. März: Wir reisten die meisten Sonntag. Wir flogen mit Luft Island um ca. 14:00 und lan...
  • HJælp - Det haster. TYSK!

    Forumindlæg
    Hej, nogle der vil se dette igennem for fejl som forkert ordstilling, uforståelige sætninger og sådan? :) Ich denke, das Buch war sehr gut und interessant. Es war sehr lehrreich und interessant, weil Ralf und Steffi so jung waren, dass ich mich in den Roman leben könnte. Ich habe nicht das Buch b...
  • Kunstig intelligens, brug for hjælp til et forsøg!!

    Forumindlæg
    Hej, vi er to drenge som søger hjælp til et forsøg. Vi har ledt og ledt, og været inde på tusinde af hjemmesider, men ingen har indeholdet et forsøg vi rigtig kunne bruge. Vi er virkelig tidspresset, eftersom at vi troede vi ville kunne finde et forsøg nemt. Vi har om kunstig intelligens.