Tysk

hjælp til tysk opgave om studietur :)

03. april 2018 af ibadum (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej, jeg har skrevet en tysk opgave om min studietur, har virkelig brug for at få den rettet, da det er den sidste opgave inden jeg afslutter faget. Håber i kan hjælpe :)

Studienreise: Island Sonntag am 18. März: Wir reisten die meisten Sonntag. Wir flogen mit Luft Island um ca. 14:00 und landete in Island drei Stunden nach, isländische Zeitpunkt 16:00. Nach einer Stunde mit dem Bus kamen wir im Hostel, wo wir für eine Stunde entspannt, bevor wir auf einen Rundgang durch Reykjavik werden mussten. Nach dem Spaziergang wir aßen etwas zu essen und zu Bett ging, nachdem ein Land allmählich Reisen. Montag, 19. März: Wir standen Zeit wuchs und aß Frühstück um 07:00. dann trafen wir uns an der Universität, wo wir waren, einen Vortrag über Vulkane zu hören. Nach dem Vortrag wir waren rund um innerhalb der Stadt und die Sehenswürdigkeiten zu sehen.über Abend nahm die Hälfte der Klasse in der blauen Lagune, es war eine gute Erfahrung, und das war sehr nett. Dienstag, 20. März: Wir standen wieder Zeit war und aßen Frühstück um 07:00. dann sollten wir mit einem Bus aus und betrachten die isländische Natur, wir sahen Wasserfällen, Geysiren und heißen Quellen, die isländische Natur ist wild! Nach einem Tag in der freien Wildbahn wir haben freies Spiel und ging und aß an verschiedenen Orten. Nach dem Abendessen gingen wir im Outdoor-Pool mit beheiztem Wasser. Mittwoch, 21. März, Mittwoch war ein Tag für mich um 08:00, ich verabschiedete mich von den anderen in der Herberge und nahm den Flughafen.


Svar #1
03. april 2018 af ibadum (Slettet)

Her er den på dansk :)

studietur: Island

søndag den 18. marts:
vi rejste det meste af søndagen. Vi fløj med Island air omkring klokken 14:00 og landede i Island tre timer efter, kl 16:00 islandsk tid. Efter en time med bussen, ankom vi til hostel, hvor vi slappede af i en time, inden vi skulle på gåtur rundt i Reykjavik. efter gåturen spiste vi noget aftensmad og gik efterhånden i seng efter en land rejsedag. 

Mandag den 19. marts:
vi stod tideligt op og spiste morgenmad kl 07:00. derefter mødtes vi på universitetet hvor vi skulle høre et foredrag om vulkaner. efter foredraget skulle vi rundt inden i byen og se forskellige seværdigheder. om aften tog halvdelen af klassen i den blå lagune, det var en god oplevelse , og der var meget flot. 

Tirsdag den 20 marts:
vi stod igen tideligt op og spiste morgenmad kl 07:00. derefter skulle vi med en bus ud og se den islandske natur, vi så vandfald, gejsere og varme kilder, den islandske natur er vild! efter en dag i naturen fik vi fri leg, og gik ud og spiste forskellige steder. efter aftensmad gik nogen af os i udendørs svømmehal, med opvarmet vand.

onsdag den 21. marts
onsdag var en rejsedag for mig, så kl 08:00 sagde jeg farvel til de andre på hostel og tog imod lufthavnen.


Brugbart svar (0)

Svar #2
03. april 2018 af Stygotius

Andre skal/kan ikke lave dine opgaver for dig.

NB. Tysk er ikke engelsk !!!

Teksten har ikke vanvittigt meget med tysk at gøre.


Skriv et svar til: hjælp til tysk opgave om studietur :)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.