Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18181 til 18200 af 141881
  • skabelon til synopse 9. klasse afgang. mundt.

    Forumindlæg
    hej, jeg sidder og skal lave en synopsis på en novelle, og jeg kunne virkelig godt bruge en skabelon på hvordan man opstiller en synopse :D
  • tredjegrads ligning

    Forumindlæg
    al min matematik viden er lige pludselig forsvundet... hvordan løser man 0,4x^2 + 4x^3 = 10^-7,9
  • produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget

    Forumindlæg
    1. hvordan er drivhuseffekten og er det et nyt fænomen 2. hvordan bidrager landbruget til drivhuseffekten 3. hvad kan mennesker gøre for at mindske drivhuseffekten
  • Tidsforlængelse

    Forumindlæg
    HEj, er der nogen der har et link eller noget materiale til udledelse og forklaring af tidsforlængelsen?
  • Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten)

    Forumindlæg
    Hjælp? Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten)
  • pH-værdi - Teori - Syre og baser

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal skrive en rapport om pH og syre og baser ! Men nu ved jeg slet ikk hva jeg skal skrive under teori ? Håber der er nogle som kan hjælpe mig !
  • Noter - HASTER

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og er så uheldig at jeg i morgen skal aflevere noter om globalisering - og min computer har desværre haft et sammenbrud - så der er intet tilbage. Nogen som kan hjælpe med nogle noter omkring globalisering, ville virkelig være en stor hjælp. Alles-yndling
  • Rettelse af Resumé

    Forumindlæg
    Er der lige nogen der hurtigt kan rette mit resumé igennem?.... Resuméet er om ,, Mord i September" Af Dan Turéll?
  • hakon jarls død

    Forumindlæg
    Hvad er budskabet samt temaet i "Hakon Jarls død" af Adam Oehlenschlæger?
  • Noter

    Forumindlæg
    Er der nogen der har gode idræt b noter til den teoretiske del? skal op i morgen. Please hjælp!
  • Bestem overfladen

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med at komme i gang? En beholder der skal rumme 20 dm^3, er sammensat af en cylinder med bund og en halvkugle flade, der har samme radius som bunden af cylinderen. Det oplyses, at overfladen O(x) (dm)^3 for en sådan beholder som funktion af cylinderens radius x (dm) er give...
  • kasteparablen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har lavet forsøg over kasteparabel på karbonpapir, hvor vi skulle skyde en kugle op ad en væk, og så variere afstanden til væggen. Jeg søger noget teori omkring emnet. Er virkelig på bar bund. Jeg har også et andet problem. Funktionen "Y-fejllinjer" i excel 2003 - hvor fi...
  • Et Skud i Taagen af J.P. Jacobsen

    Forumindlæg
    Hej folk. Er der nogen der har læst "Et Skud i Taagen" af J.P. Jacobsen? Hvad handler den om?
  • differenttialkvotient

    Forumindlæg
    Hvordan udregner jeg det her? hvis g(7)=10 og g(7)=2, så skal jeg bestemme ca. g(6,99) og g(7,01)... PÅ forhånd tak.
  • k

    Forumindlæg
    j
  • Klok klok af Peder Frederik Jensen

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe med at analyserer novellen Klok klok, som er skrevet af Peder Frederik Jensen? hvad handler det om? på forhånd tak....
  • Muhammed-krisen ??! DIO

    Forumindlæg
    Heej Jeg er igang med at skrive min DIO (Tværfaglig eksamensopgave, Det Internationale Område) Og har valgt at skrive om Muhammed-krisens økonomiske konsekvenser for Danmark. Så vil bare høre om der er nogen der har nogle spændene fakta om sagen, eller eventuelt kan henvise mig til et sted hvor ...
  • global opvarmning

    Forumindlæg
    hvor mange millioner tons kuldioxid blev ikke optaget? i 2000
  • Hjælp til CO2 og transport

    Forumindlæg
    Er der en sød sjæl som kan hjælpe mig og min gruppe med at besvare vores spørgeskema? Tusind tak på forhånd. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScidMD_M2hH-zjZnrI0NKpcIA5kqBWovl1tdYIjqIIWOuwHoA/viewform
  • Destillation af Råolie

    Forumindlæg
    Davs unge og gamle :-)! Jeg er endelig meget god i skolen, men det med Kemi er ikke just mig. Derfor har jeg tænkt mig at søge hjælp og, håber det lykkedes. Hvorfor kommer lette kulbrinter øverst og de tungere kulbrinter nederst i et destallionstårn? Beskriv hvilken sammenhæng der er mell...