Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18201 til 18220 af 141843
-
produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget
Forumindlæg1. hvordan er drivhuseffekten og er det et nyt fænomen 2. hvordan bidrager landbruget til drivhuseffekten 3. hvad kan mennesker gøre for at mindske drivhuseffekten -
Diff - f´´
ForumindlægEr der nogen, som kan forklar mig lidt mere om f´´. Skriver studieretningsprojekt og har fået stillet følgende spørgsmål: Gør rede for, hvordan man ved brug af diff. regning bestemmer den stejleste punkt på en graf? (Bjerrumdiagram) Håber der er nogen som kan hjælpe :) -
Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten)
ForumindlægHjælp? Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten) -
Placering af perspektivering
ForumindlægHej, Ville lige spørge jer om, hvor man skal placere sin perspektivering. Er det før el. efter konklusionen. Mange tak på forhånd. -
of eller andet:S
Forumindlægheej This appears of the fact that the study is based on Bloom’s taxonomy and it contents a sociological analysis, theories and concepts from the social science, furthermore the Faculty of Art shines through by the analysis of the novel “Brick Lane”. tænkte på.. hedder det of the fact eller nog... -
Sædelighedfejden
Forumindlæghei mmin problemformulering lyder sådan her 1) redegør i hovedtræk for de gældende kønsbestemte normer mv. i slutningen af 1800-tallet 2) forklar hvad sædlighedsfejden gik ud på og hvordan den kommer til udtryk i litteraturen 3)præciser, hvorvidt sædelighedsfejden fik en afslutning og diskute... -
Produkt til OSO - Frisør
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal til og lave OSO. Jeg skriver om frisør uddannelsen, men jeg mangler et produkt! Er fuldstændig blank, for jeg har så mange ideer... Kan i komme med nogle kreative ideer? :) -
hakon jarls død
ForumindlægHvad er budskabet samt temaet i "Hakon Jarls død" af Adam Oehlenschlæger? -
Noter
ForumindlægEr der nogen der har gode idræt b noter til den teoretiske del? skal op i morgen. Please hjælp! -
Analysemodel
ForumindlægEr der nogen, der kender til engelske analysemodeller til hhv. noveller, digte og artikler? -
Hvor finder jeg dem? Hjælp!
ForumindlægHej, Kan huske, at jeg engang læste herinde, at de havde lagt vejledende løsninger ind til kap. 15 osv i virksomhedsøkonomi, men kan ikke finde dem. Nogen som ved, hvor de ligger? -
absorbering radioaktivitet
ForumindlægI en tabel er anført den gennemsnitlige aktivitet fra Cs-137 for Nordmænd i Lapland for en 10-årig periode. år A/kBq 1965 55 1966 48 1967 43 1968 40 1969 32 1970 27 1971 24 1972 21 1973 17 1974 13 Ved henfald af én Cs-137 kerne frigives energien 1,89*10^-13 J, hvoraf 30% afsættes i kroppen. Man k... -
Værdimængden
ForumindlægBestem værdimængden for funktionen f(x)=3lnx-x, Dm(f)=)1;5). f´(x)=3/(x)-1 f´(x)=0 3/(x)-1=0, x=3 Men hvordan finde man værdimængden?? -
Hjælp OSO
ForumindlægHej allesammen. jeg ville hører om det var muligt om nogle af jer kunne give mig et godt råd til min OSO problemstilling - den handler om indretning og stil. Hilsen Darlingen -
En differentialligning
ForumindlægHej alle, Jeg har en differentialligning, der lyder således: \frac{{dy}}{{dt}} = y^2 - 6y + 8,75 Hvordan dælen løser jeg den? -
Vektor igen igen...
ForumindlægHej, Hvordan lægger man et punkt og en vektor sammen: vektor a = (-1,3) + punkt A (5,2)? Somebody? -
tredjegrads ligning
Forumindlægal min matematik viden er lige pludselig forsvundet... hvordan løser man 0,4x^2 + 4x^3 = 10^-7,9 -
INTEGRAL?
ForumindlægF(x) til f(x)= 2x-4/x^2 der opfylder F`(2)=9... Hmm er der nogn derude der har en anelse om hvad jeg skal?. Ville være dybt taknemmelig hvis nign lii ville hjælpe -
Tidsforlængelse
ForumindlægHEj, er der nogen der har et link eller noget materiale til udledelse og forklaring af tidsforlængelsen? -
pH-værdi - Teori - Syre og baser
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en rapport om pH og syre og baser ! Men nu ved jeg slet ikk hva jeg skal skrive under teori ? Håber der er nogle som kan hjælpe mig !
