Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 18241 til 18260 af 70316
-
Lille Opgave
ForumindlægNogen der kan forklare mig opgave 10? -
Einfach so aflevering
ForumindlægGod aflevering. Fik 10 for den, og der var ikke så mange fejl. -
William's Lucky Day
ForumindlægFik er pænt 10 tal for opgaven :-) -
Opsparing 3
ForumindlægNogle der ved hvordan ? 8+9+10? -
Rette oversættelse - Adjektiver
ForumindlægHej SP, Vil I være søde og rette 10 sætninger? -
Blody pile
ForumindlægNogen der ved hvad vektorer bruges til? - Jeg har lidt svært ved at forstå dem. -
Kemiske formler
ForumindlægKan i ikke sende alle kemiske formler til mig der findes? så jeg kan øve dem godt og grundigt på dem og hvad de er. -
er der nogen der gider hjælpe mig?
Forumindlæghvad er størst smeltevarme eler fordampningsvarme? kan i begrund det? -
NV-rapport
ForumindlægVi skal lave vores første NV-rapport (NV = Naturvidenskabelig Grundforløb). \n\nHvordan skal sådan en se ud?\nNogle, der vil sende mig et ekemplar?\nEmnet er lige meget, skal bare se, hvad man laver en. -
SSO opgaver
Forumindlægheyzaskal skrive SSO om Archimedes. Ved ikke præsicst hvad det skal være om, så ville hører om der er nogle som vil deles deres SSO med mig så jeg kan få nogle ideer?send den til:[email protected] -
Superstrengteori...
ForumindlægNogen der ved noget om superstrengteorien og betydningen af superstreng? -
NV? Hvad er det?
ForumindlægJa, jeg læste det i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:) -
ang. adgangskrav til uddannelsessteder
ForumindlægHej. Jeg vil bare høre om man ved de fleste uddannelsessteder skal have mindst et el. andet i gennemsnit? Altså adgangskvotient. For hvad hvis man har lidt under 8 i gennemsnit? Er der ikke nogle steder hvor man ikke optager ansøgere på baggrund af eksamensgennemsnittet? Jeg skal til at gå i 3... -
For langhåret? (teori bag spin, protoner mm.)
ForumindlægJeg skal snart i gang med Studieretningsprojektet (der plejede at minde om SSO'en). Jeg har overvejet at skrive om NMR-spektroskopi (nuclear magnetic resonance), som bruges i den organiske kemi til at identificere stoffer. Teorien bag er noget med protoners spin og hvordan de vekselvirker me... -
Kepler
ForumindlægHej Skriver om Kepler i SRP Har fået følgende spørgsmål i min problemformulering: Redegør for hvordan mindst en af Keplers love kan udledes som en konsekvens af mekanikkens love Vil det sige, at man skal udlede fx keplers 3. lov ud fra Newtons Gravitationslov? På forhånd tak -
Tyngdekraft af 1 kg i Kbh?
ForumindlægHvad er tyndekraft af 1 kg i København? Svar: Jordens tyngdekraft = 9,82 N/Kg. 1kg*9,82 N/kg=9,82 Newton? Kan det passe? -
Hvad kan jeg blive?
ForumindlægHejsa :) Nu har jeg tænkt mig at gå på STX jeg har valgt den naturvidenskabelige retning, og den indeholder: Biologi A, Matematik B (har tænkt mig at sætte den op til A nivea i 2g) og psykologi B. Men ved ikke rigtig hvad jeg kan vælge som uddannelse? Nogen der har nogle forslag? :) eller forslag... -
Graf- og tegneprogrammer
ForumindlægHej Kender I et program hvor man kan tegne gode 3D grafer nemt og hurtigt? Til alm. 2D bruger jeg Graph som opfylder alle mine behov, men vil gerne kunne tegne 3D. Derudover søger jeg også et program der kan tegne skitser af situationer. Feks tegne et frit legeme diagram. I bund og grund få plott... -
hvilken videregående udd.?
Forumindlæghej kommende studenter jeg står og ved ikke rigtig hvilken udd., jeg skal søge ind på, selvom fristen er lige rundt om hjørnet. jeg tænkte derfor, at jeg kunne få noget inspiration på studieportalen! hvilken uddannelse søger i? -
Lektieforum - Astronomi
ForumindlægJeg kan se at i har utrolig mange forskellige kategorier i lektieforummet og så undrede jeg mig over hvordan det kan være at der ikke er en katogori der hedder "astronomi" - det er trods alt et valgfag på mange gymnasier såsom eksempelvis filosofi. Undrede mig bare over det og kunne g...
