Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 18241 til 18260 af 119569
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ved hvad den engelske terminsprøve og den skriftlige eksamen hedder? Altså navnene på opgaverne/stilene?. Gerne både på B og A niveau STX -
Gode råd til engelsk mundtlig eksamen?
ForumindlægHey alle Hvordan har i tacklet den mundtlige eksamen (b-stx) ? har i nogle gode tips eller råd til hvordan man skal læse op, og hvilke ting der hiver op til selve eksaminationen ? Peter -
idræt - teori eksamen
Forumindlægskal til teori eksamen imorgen i idræt b stx. hvad bliver der lagt særlig vægt på man skal kunne til det teoretiske, men man sikkert ville blive hørt i. håber nogle kan svare på dette. på forhånd tak. -
Privat engelskundervisning
ForumindlægNogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk i sommerferien, self mod betaling. Bor i kbh. Går på stx og har engelsk på b-niveau.? -
Computer til engelsk mundt. eksamen?
ForumindlægHejsa :) Man må gerne ha' computeren med ind til forberedelse ved engelsk B stx muntlig eksamen, ikke? Til hjælp ved ordbog? Skal bare lige være helt sikker :) Vh. christina -
skritflig engelsk eksamen
ForumindlægHej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo -
Engelsk - meget vigtig
ForumindlægJeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster -
Engelsk rapport
ForumindlægHej, er der en der vil kigge min engelske rapport igennem - til engelsk mundtlig eksamen? :) -
censor spørge
Forumindlæghej hvad kan censoren endeligt spørge til om lyd fysik c -
ungdomsnovelle
Forumindlæghej jeg har trukket emnet ungdomsnoveller op til min mundtlige dansk fremlæggelse. jeg skal analysere teksten hønemor af peter mouritzen. er der nogen som kan hjælpe? -
Hjælp mig, er helt lost!
ForumindlægHej allesammen :) Sidder med noget matematik b og er gået i stå i disse opgaver: Brug kvadratsætninger til at omskrive følgende: a) (a + 6)2 b) (3-2b)2 c) (x + 2y)(x - 2y) -
Upload dit skolearbejde for dette skoleår - vedrører dig;)
ForumindlægHej alle brugere på studieportalen.Det forgangne skoleår er ved at være slut. Vi kan tælle skoledagene på en hånd.Upload jeres noter, stile, matematikaflevering, opvarmningsprogrammer, biologi- og fysikrapporter m.m. Næste årgang kan få brug for det.https://www.studieportalen.dk/opg/addopg.php?t=... -
eksamen 2009
Forumindlæghej jeg sidder lidt i saksen og skal op i matematik A i morgen, og jeg ved bare at jeg ikke kan få højere end 00 :/, vil hører om der er nogen der har nogle gode tips, eller nogle ting der vil være gode at kigge på som samtidig også er lidt nemt forståeligt. MVH jonas -
Sociologi(KU)
ForumindlægJeg har et afklaringsspørgsmål angående om muligheden for at blive optaget på Sociologi-studiet på KU(her til september) http://studier.ku.dk/adgangskrav/sociologi/ Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, matematik B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie ... -
Binomialfordeling
ForumindlægNår der produceres klodser hos LEGO er det vigtigt, at størstedelen af klodserne er en succes, altså at der ikke er fejl på disse. I en undersøgelse på 10.000 klodser var 9700 en succes (altså klodser uden fejl). a) Bestem antalsparameteren n = 10.000 b) Bestem sandsynlighedsparametere... -
Springvand med solceller
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om følgende opgave: 'I nogle villahaver ses små springvand, der drives af solceller. Et batteri sørger for, at springvandet kan fungere, når det er overskyet. Et batteri lades op af en solcelle. Når batteriet er fuldt opladet, kan det afgive energien 70 kJ ved... -
Engelsk - rettelse (2)!! :)
ForumindlægHej igen q; .. jeg har nu endelig skrevet anden del af min aflevering, og har kigged rimelig grundigt på det hele.. - Håber der staidig er nogle vågne som gider at rette den her korte aflevering :b .. 2. Write about one of the themes we have talked about in the class (e.g. bullying, parents’ exp... -
HA Almen lommeregner??
ForumindlægHej Jeg er optaget på HA almen på SDU Nogle der allerede går der der kan fortælle om man skal bruge lommeregner, hvis ja så hvilken vil være det bedste. Er lige blevet færdig med gym her til sommer og havde mat b i 2g så har ikke kigget på noget matematik i et år. Jeg var sådan middel ti... -
vektorregning
ForumindlægHej Jeg ville lige høre, om der var en, som kunne hjælpe mig med vedhæftede opgave vedrørende vektorer? Mvh, Mogensen -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 !
