Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18261 til 18280 af 52678
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej, er der en som kan hjælpe mig med to pørgsmål? 1) Hvad bruger man monotoniforhold og ekstrema til? 2) Hvordan forklarer man hvad globalt og lokalt maksimum er? Håber der er et par kloge hoveder som kan hjælpe mig :)
  • Galla spisning... Nogle Idér?!

    Forumindlæg
    Hey... jeg går i 3.g på GG og vi skal snart ha9; gallafest! derfor ville jeg høre om der var nogle herinde som evt. har spist 9;galla9; på en go9; res. i byen (KBH) som de kan anbefalde og til en rimelig pris! mvh. Jimmi
  • HJJJJJJjjjjjjjjjjjÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlp

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg skal op i matematik også vil jeg spørger jer, hvad skal man forberede sig på, det vil glæde mig at i vil hjælpe mig, tak på forhånd:)
  • Tysk A mundtlig eksamen - haster!!

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg skal til tysk A mundtlig eksamen på mandag, og jeg er blevet en smule forvirret ang. hvad de forventer af os grammatik mæssigt. Er der nogle, der ved, hvor meget af basis grammatikken lærer + censor forventer er helt korrekt til den oplægget/samtaledelen? Det vil være en ...
  • CO2

    Forumindlæg
    CO2 bliver udslippet fra respiratin(når man ånder ud), hvor bliver det ellers udslippet CO2 fra, bl.a. benzin??? hvor fra ellers...??
  • division-hjælp

    Forumindlæg
    jeg kan ikke dividere nogen der vil hjælpe og fortælle hvordan man gør ?
  • Diff.ligning /Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hey derude :) ER der en der kan hjælpe mig med følgende opgave? Er HELT lost på den .. http://peecee.dk/?id=34204 Mange tak på forhånd :O)
  • inspiration til billedkunstprojekt?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til at begynde mit billedkunstprojekt i 3.g, men har ingen ide om hvad jeg vil lave eller hvad mit tema skal være. Udover økonomien er der ingen begrænsninger, så jeg håber der er nogle krative mennesker derude som kan/vil hjælpe mig!!!!
  • Aalborg Studenterkursus, er det et godt valg?

    Forumindlæg
    Hej mennesker :) Jeg er 17 år gammel og på nuværende tidspunkt går jeg i 2.g på Aalborghus gym. Jeg er på den naturvidenskabelig retning, som har virkelig været en udfordring, og nu er jeg kommet til det punkt, hvor jeg ikke kan klar det mere. Jeg har overvejet, at starte på en 2-årig STX på ALL...
  • Emne til essay

    Forumindlæg
    Hej! Jeg står for at skulle skrive et essay i dansk, med fuldstændig frit emne. Men lige i øjeblikket er jeg ikke så god til at tænke abstrakt, så jeg ville høre om der er nogen, der kan komme med nogle idéer til et emne? Tak :)
  • Please hjælp; Pythagoras

    Forumindlæg
    I trekanten er den længste katete 5m længere end den anden. Hypotenusen er dobbelt så lang som den kortete katete. Hvor lang er den korteste katete ?
  • Samme emne?

    Forumindlæg
    Er der samme emne for alle 2g9;ere til AT-årsprøven i år?
  • Ti-Nspire Cas Lommeregner købes

    Forumindlæg
    Søger en CAS lommeregner skal bruges på B Niveau
  • 2.g synopsen

    Forumindlæg
    På min skole kunne vi vælge et emne under titlen: Videnskab og ansvar. Jeg har valgt fagene engelsk og samfundsfag - men er rimlig blank mht. hvad jeg skal skrive om... Men da vi ikke nødveddigvis behøver at læse engelske tekster osv. - ville jeg nok bruge samfundsfag mest muligt... Tjah er ved...
  • Hjælpelærer

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Oldtidskundskab fra den 6. juli, der skal sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak.
  • Hvad gør man til en religionseksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle Ja overskriften siger jo lidt sig selv. Når man kommer op i en tekst i religion, hvad skal man så gøre ved den? Jeg ved der er forskel på hvad man skal gøre ved de forskellige emner. Mine overordnede emner er kristendom, jødedom, islam og etik. På forhånd tak Knus fra Lene
  • hjlælp til årsprøve

    Forumindlæg
    hvordan forergår årsprøven til delen udenhjælpemidler
  • Simple antibiotika strukturer

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kender nogle simple antibiotika strukturer? Forresten er der også nogle der ved, hvor henne man kan finde synteser af forskellige midler, hvor trinene også er forklaret? Tak på forhånd for hjælp.
  • elektronerne

    Forumindlæg
    hej 1.er nulkid elektronerne i skallerne 2.jeg forstod ikke helt hvad excitereret/anslået er 3.er der energi elektronerne
  • Mad til vognen?

    Forumindlæg
    JA så skal vi snart køre rundt i vognen på vores dimmissionsdag, men jeg ved ikke hvad jeg dog skal servere til mine venner. De skal jo kun være der i 20 min. så hvad man servere?