Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 18281 til 18300 af 34075
-
Hvilken slags kilde er Churchills fultontale?
ForumindlægJeg skal op i historie eksamen i morgen (3.g), og er i tvivl om hvilken slags kilde Churchills tale i Fulton, fra 1946 er? Håber nogle kan hjælpe :) -
Hjælp til kemi C eksamenspørgsmål
Forumindlæger en pige på 23 og har kemi på c niveau i hf. jeg skal op til eksam den 5/1 og har brug for hjælp før den 5/1 tid sted og pris kan vi finde ud af -
Opløselighedsprodukt (Ca(OH)2)
ForumindlægHej Derude jeg sidder og skal til mundtlig kemi A eksamen, og kan simpelt hen ikke finde ud af dette inde for opløselighedsprodukt: Hvad sker der med opløselighedsproduktet for calciumhydroxid hvis temperaturen hæves ? Håber i kan hjælpe! -
ekstemporaltekster??
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til fransk mundtlig eksamen og derfor kunne jeg tænke mig at øve på nogle ekstemporaltekster? Er der nogen der har nogle ekstemporaltekster jeg kan øve mig på? Tak -
Puffersystemer...Haster
Forumindlæghey... er der nogen der gider at hjælpe.....? Jeg sidder og læser op til eksamen og ved ikke hvordan jeg skulle redegøre for begrebet "pufferkapacitet".på forhånd takJesper -
Median og middeltal
ForumindlægHej! Hvorfor bruger man både median og middeltal? Hvordan og hvornår anvendes/foretrækkes den ene frem for det andet? - TAK! :)) MVH 9. klasses elev, som snart skal til eksamen. -
Notater til religon
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og skal forberede mig til eksamen i religion. Jeg er i gang med at skrive noter, men er der andre, som har noget at byde ind med? Helst notater ud fra grundbogen! :) -
Brug for et emne!
ForumindlægHej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak! -
Hjælp... Haster!!!
ForumindlægHej SP, skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp. Hvordan ser denne reaktion ud?: Opskriv reaktionsskema for opløsningen af stålulden i svovlsyren Og denne?: Opskriv reaktionsskemaet for udfældningen af saltet (jern(II)sulfat heptahydrat) På forhånd tak :) -
Bariumsalte
ForumindlægHej, Har et spørgsmål mere til en anden opgave, opg. 3 d) i http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-2.pdf,Nogen der kan give lidt hjælp/hints? :) -
Glansbilleder af Martha Christensen
ForumindlægHar eksamen i dansk om 1uge så jeg vil gerne vide om der er nogen der lige kan give et kort raferat af novellen : Glansbilleder som er skrevet af Martha Christensen.Mange tak.Med Venlig HilsenYasir -
Radioastronomi
ForumindlægJeg skal regne opgave 4 i dette sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-7-4.pdf og har problemer med spørgsmål b) og c) Kan du/I hjælpe? -
HJÆLP til eksamenspørgsmål hvordan
ForumindlægHej alle sammen skal NF-eksamen tirsdag har en spørgsmål som jeg ikke helt kan forstå hvordan kan kunstgødning (NPK) forurene grundvandet? kom herunder ind på vands egenskaber som opløsningsmiddel mvh -
Økonomi og velfærd
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer? -
Gode tips til skriftelig matematik prøve
ForumindlægHey...Jeg ville lige hører om der har nogle gode råd til hvad man kan gører for at få styr på de væsenligste ting til skrifte matematik eksamen på B-niveau...På forhånd tak -
Statsminister?
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til eksamen i dag og undres over - hvem er statsminister lige nu i Danmark? Er Helle Thorning stadig det, når Lars Løkke ikke har fået dannet regering endnu? Eller er vi uden statsminister? -
Noter [Hielfe bitte]
ForumindlægHey!Jeg står og mangler noget inspiration til nogle tyske noveller og roman uddrag. Så jeg tænkte om nogen ikke kunne dele nogen eksamen notater? Det ville være en stor hjælp! -
Hvad Er Masseinerti?
ForumindlægHej.. Hej Jeg skal snart til eksamen i fysik og skal snakke om masseinerti, mit problem er bare jeg ikke aner en dyt om det. Der for vil det være super hvis der var nogen der kunne skære det ud i pap for mig eller havde noget martriale som er forståligt.. På forhånd mange tak:) -
Lektiehjælp kemi
ForumindlægEr der nogen, som bor i nærheden af Herning, og kan give mig noget lektiehjælp i kemi B, da jeg skal til mundlig eksamen. Løn: 100 kr. pr. time.Hilsen mig -
Nogen der skal op i Musik B?
ForumindlægHej. Ville høre om der var nogen andre der skulle til eksamen i musik B.Så kunne vi evt sammenligne noter og analyser, da vi jo kommer op i kendt stofMit hold opgiver soul og barokken.
