Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 18301 til 18320 af 48964
  • Turbo fag

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan tage psykologi på vuc som turbo fag her i sommerferien?? Dumpede psykologi. Skal ind på pædagogsemi og har bestået de 3 ud af de 4 hf enkeltfag som er adgangsgivende.
  • Påvirker skriftlig eksamner mit gennemsnit?

    Forumindlæg
    Jeg lige fået mine skiftlige eksamner tilbage, men jeg har lagt mærke til, at de ikke har regnet dem med ind i gennemsnittet. Skulle man ikke regne alle karakter med ind. Ps: afslutter 2årig hf denne sommer
  • Vands kogepunkt

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal sammenligne kogepunkterne for NH3, HF og H2O og foreslå en forklaring. Hvilken forklaring kan jeg give?! Vil gerne svare uddybende. På forhånd tak.
  • mat b hjæælpp

    Forumindlæg
    http://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'(
  • Drejebog idræt basketball

    Forumindlæg
    Hey :) Sidder med min drejebog i basket, men jeg mangler nogle øvelser, nogle der kan hjælpe ? evt komme med bud eller eksemplar :) Det er til idræt på b i HF :)
  • Stamfunktion

    Forumindlæg
    Skal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an?
  • stamfunktionsbegreb

    Forumindlæg
    Skal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an?
  • Hjælp til optagelsesprøven...

    Forumindlæg
    Hejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf den 5 april så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. Og hvad må man ha med til prøven?
  • boganmeldelse :S

    Forumindlæg
    Hej allesammen! i dansk på hf skal jeg aflevere en boganmeldelse på en bog fra før 1910 :S. nogen der har sådan en liggende? skal bare fylde en side ca. vh Stephan O.
  • Naturfaggruppe

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg skal op i Naturfaggruppen i 1. HF og jeg har fået besked på at lave en evalueringsopgave til emnet Alkohol Så er det at jeg spørger hvad skal den indeholde?
  • Download/læse online

    Forumindlæg
    Hej, Er der noget sted man kan download/læse, matematikbogen gratis (online) Leder efter: hf MAT B, Systime 2006 af Carstensen, Frandsen & Studsgaard.
  • Hvem går eller har gået på Vejen Gymnasium?

    Forumindlæg
    Hej alle studerende. Jeg vil meget gerne høre om jeres meniner i forhold til Vejen Gymnasium og HF, da jeg kraftigt overvejer dette gymnasium. Ser frem til jeres svar :)
  • Tandlaege

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne blive tandlaege, men jeg ved ikke hvad ens gennemsnitlige karakter skal vaere, foer man kan blive tandlaege. Er der en der ved det? Og er det stx man skal tage, eller hf eller andre.
  • Droppe ud og arbejde?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en dreng der lige er fyldt 17 år. Jeg går i 10. klasse i Nordjylland. Mine planer er at jeg vil tage dette 10. klasse år for at få mine karaktere bedre og komme på endten HF eller STX efter året. Sagen er bare det, at jeg ikke gider at gå i 10. klasse. Så min plan B er at jeg go...
  • tandpleje

    Forumindlæg
    hej søde mennesker :) nogen som læser til tandpleje og vil fortælle mig hvad det kræver? jeg går på hf og kan ikke finde ud af hvad man skal have for at blive optaget? :) kunne også godt tænke mig hvor man kan læse det henne? tak på forhånd :)
  • Stokastisk variabel

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har fået at n er 15, men hvordan udregner jeg p, da den jo ikke bare er 1/1000 fordi hf-eleverne skal regnes med? Opgaven er vedhæftet. Mvh Kristina
  • Søger skriftligt opgavehæfte

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak.
  • tværfaglighed

    Forumindlæg
    Tværfaglighed i gymnasiet kan jeg ikke lige få overblik over. Hvordan kan historie og biologi kombineres ? eller biologi og dansk ? Den kan jeg ikke lige knække......nogle indput ?
  • at være dansk?!

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en historie opgave som skal handle om danskhed. ville gerne havde lidt hjælp til "hvad det vil sige at være dansk?" og hvad det gør en til dansker?! ville blive rigtig glad hvis der var nogle der kunne hjælpe lidt (:
  • George Orwell / 1984

    Forumindlæg
    Kan man bruge romanen "1984" i historie, hvor man analysere og laver kildekritik ud fra bogen, da bogen handler om overvågning. Og så kan man perspektivere til i dag og sammenligne med hans teorier? Er det muligt?