Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18301 til 18320 af 45491
  • Forskel på organisk og uorganisk

    Forumindlæg
    Sidder lige her og har et lille problem. Jeg kan ikke huske hvordan man forklare forskellen på om et stof er organisk eller uorganisk. Skal nemlig bruge det til en opgave som jeg har får til imorgen. Ville høre om der var nogen som kunne hjælpe mig med en forklare på det.
  • Tællelighed (nogen der li vil rette lidt)?

    Forumindlæg
    Hejza..Jeg har oversat en tekst til engelsk.. det er meget noget med tællighed og sådan..Men gider i li smide et par kommentare og rette hurtig igennem :)TakSommer hilsener fra lille mig =)
  • Undring

    Forumindlæg
    hej Jeg har længe undret mig over, hvad der får kroppen til at vokse rent biologisk? Altså når man er helt lille til man bliver helt voksen. Hvad sker der i kroppen? I kan evt. også linke til en hjemmeside :)
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    hey!er der nogle der har tid og lyst til lige at kigge en lille engelsk stil igennem på omkring 500 ord i gennem? så kan jeg lige sende den til [email protected]:)
  • hjælp til synopsis

    Forumindlæg
    hej jeg har et lille problem jeg skal lave en problem formulering til en synopsis i engelsk er der noget der kan forklare kort og forståligt om hvad det er og hva der skal stå:S på forhånd tak
  • A Chess Problem??

    Forumindlæg
    Skal skrive en hyggelig lille stil om "A Chess Problem" en meget mærkelig crimi novelle, så jeg ville lige høre om der var nogen der sad inde med nogle guldkorn (eller opgaver)...
  • hjælp til at downloade...

    Forumindlæg
    Hej!Jeg ville downloade en opgave, men det virker ikke... Jeg har installeret adobe, men der popper bare et nyt vindue op med den lille firkant i øverste venstre hjørne... håber der er nogle der kan hjælpe!
  • Tekstoversættelse

    Forumindlæg
    Hej :-) Har fået en lille tekst, som jeg har oversat. Nu vil jeg bare høre, om der er nogle som lige vil tjekke den igennem, og sige hvis de finder fejl. Er specielt usikker på sidste sætning. Det vil være en stor hjælp :-) Den er vedhæftet.
  • ultra kort oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg har brug for en lille oversættelse. Den kan ses her:http://www.oxfordscholarship.com/oso/public/content/politicalscience/0198293569/acprof-0198293569-chapter-2.htmlDet er nærmere betegnet pkt. 3:"Active in character"
  • Rettelse af organisk kemi

    Forumindlæg
    Godaften alle studi'er.Har en lille kemiaflevering jeg meget gerne vil have kigget igennem, da jeg ikke er en ørn til kemi.Det burde ikke tage mange minutter hvis man har bare lidt styr på organisk kemi.MVHAndreas
  • Engelskstil, rettelse!

    Forumindlæg
    Hej!Er ny herinde, så ved ikke helt hvordan alt foregår, men har da en lille idé. -Har en engelsk stil, som jeg håber nogle ville gide at kigge lidt på, og tilføje denne nogle rettelser!
  • Kildeanalyse (rettesnor/Analyseark)

    Forumindlæg
    Jeg har et lille problem ang. en kildeanalyse. Det drejer sig om Vilhelm Buhl´s radiotale fra 2. sept. 1942. nogle der kan hjælpe...?På forhånd tak.
  • Drejningsmoment

    Forumindlæg
    Det virkede egentlig som en lille nem opgave, men jeg kan ikke få den til at give det rigtigt (7,36 Nm). Er der en som kan hjælpe mig lidt med opgave C?
  • Den russisk revolution

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en lille opgave i historie om den russisk revolution, og vil gerne vide hvad helt komkret magtkampen mellem Trotskij og Stalin gik ud på?Håber virkelig at I kan hjælpe mig. Tak :)
  • Projekt indledning....

    Forumindlæg
    hej..!jeg har et lille problem,,, jeg har projekt i denne tid. og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal skrive i min indledning... er der nogen der kan hjælpe..??Mvh, bully
  • Oplæg på 5 min, om hvad?

    Forumindlæg
    HejJeg skal lave et lille oplæg på spansk om en hvilken som helst ting, oplevelse whatever. Fordi det er så åbent kan jeg overhovedet ikke finde på nogetNogen forslag?På forhånd takTrine
  • PLEEEEASEEEEEEE :D

    Forumindlæg
    Hej, vi har lige et lille problem med denne opgave. Bestem værdimængden for g(x)=√(2x) - x2, 0 ≤ x ≤ 8 Hvordan differentierer man denne her :) ? Og hvad er værdimængden?
  • Andengradspolynomium

    Forumindlæg
    hej.. jeg ville høre om der er nogle der vil give mig et lille fif til den her opgave..for jeg aner ikke hvordan den skal løses...!Bestem samtlige løsninger til ligningenx^5 - 10100x^3 + 10^6xPå forhånd TAK...!
  • HJÆLP-2 SMÅ OPG.

    Forumindlæg
    hej er der nogen som kan fortælle mig hvad er tværvektoren for: a=(2,3) b=(-5, 4) c=(1,-2) tværvektor (er en lille hat oven på dem) a+b og for a-c
  • HASTER 2små opgaver

    Forumindlæg
    hej er der nogen som kan fortælle mig hvad er tværvektoren for: a=(2,3) b=(-5, 4) c=(1,-2) tværvektor (er en lille hat oven på dem) a+b og for a-c