Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 18321 til 18340 af 60468
-
Skifte gymnasie?
ForumindlægJeg skal begynde i 1.g på HTX efter ferien, men jeg har slet ikke lyst til det. Jeg føler mig helt ulykkelig ved tanken om at skulle gå på HTX. Grunden til, at jeg valgte det, var vist nok mest pres fra min familie til at vælge noget naturvidenskabeligt, og at jeg havde hørt, at STX mindede utrol... -
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Vi skal have terminsprøve snart - matematik, engelsk og dansk! Vil bare lige vide hvad jeg kan forvente? Det ville være rart hvis i kunne fortælle mig å meget som muligt! Tak på forhånd! -
Hvad er AT
ForumindlægHej, jeg går på stx er 1. år studerene, men jeg vil gerne lige vide hvad AT er? og hilke fag man skal ha' der ? og om eksamenerne er mundtlige eller skriftlige? -
hvilket gymnasium skal jeg vælge?
ForumindlægHej jeg er en pige der går i 8. klasse. jeg har altid rigtig gerne ville være dyrelæge, men jeg ved ikke om det er bedst at vælge HTX eller STX? -
Gode råd - Historie
ForumindlægHej SP Jeg skal til historie eksamen, ( det er min sidste på STX), men min lærer har slet ikke været god til at forklar os hvordan vi skal gribe det an, og om der er nogle ting man skal huske + om man skal lave en synopsis. Derfor håber jeg kan hjælpe mig med nogle gode råd :) -
Eksamenstekster
ForumindlægHeyEr der nogen der ved hvordan en typisk eksamenstekst ser ud til c-niveau på stx. Jeg har hørt at man trækker en artikel, men hvor lang er den så? Hvis man både skal nå at læse og forstå dem samt lave en analyse skal man da besidde et ret stort overblik?MVHJimbo -
HF andet år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag hele... -
Kan High School overføres til gymnasium
ForumindlægHej! Sagen er den, at mine forældre er ved at overveje at flytte til USA. Jeg er kun 16, og jeg skal derfor begynde på STX i 1.g efter sommerferien. Jeg ville høre om jeg i stedet for det, kan tage junior og senior år af high school, og derefter flytte tilbage til Danmark og tage 3.g på STX. Det... -
hjælp til kemiopg.!!
ForumindlægHej Sidder med opgave 1 i følgende link: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF06/ Eksamen/Opgaver/Gl%20ordning/2006%2010%202.ashx Det drejer sig om delopgave b. på forhånd tak -
Oversættelse øvelser
ForumindlægHey Tænkte om der var nogle der vist hvor man kunne prøve kræfter med nogle oversættelsesopgaver a la dem til eksamen. Behøver ikke være nogle der er givet til eksamen men ca. samme sværhedsgrad og længde. Er der nogle der kunne hjælpe mig med det? Eller hvis der ellers er andre steder man kun... -
LEDER EFTER HURTIGT SVAR OMKRING DANSK SKRIFTLIG PRØVE - 1. HF
ForumindlægKalder efter ASAP svar angående dansk skriftlig PRØVE. Går i 1. HF og har dansk skritflig prøve i morgen, det vil sige at det er en prøve til eksamen (ikke den endelige eksamen). Mit spørgsmål er: Vil der være konsekvenser hvis ikke jeg møder op? -
Er ikke sikker på om jeg har valgt rigtigt.
ForumindlægHej. Som du nok kan læse på titlen er jeg usikker på om jeg har valgt rigtigt og hvad jeg egentlig vil. Jeg startede på en HTX og skiftede så hurtigt til en STX. Jeg har stor interesse for de naturvidenskabelige fag, men jeg kan også godt lide historie, samfundsfag og har i lang tid gerne ville l... -
...
ForumindlægHvordan foregår den mdt. eksamen i engelsk? (folkeskole) -
Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med den? Skal op i den her til eksamen i engelsk b -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
HJÆLP til EP på HF
ForumindlægHar valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode? -
Ved i om srp bliver lavet om i år?
ForumindlægVed i om srp bliver lavet om i år? Eller bliver den uændret og forbliver som den var her i "2008"?(altså at man skal vælge 2-3 fag og et emne, og at man også skal skrive et lille resumé på engelsk???) -
Hjælp til SRP- send din SRP
ForumindlægHej, er der nogen der vil sende sin srp som er lavet i 2010?? Det skal være faget både vø og afsætning. Tak -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale...
