Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18321 til 18340 af 163702
-
Bevis for ortogonale rette linjer
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :) -
Differentialregning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :) -
Er Gymnasiet hårdt?
ForumindlægHej, Efter sommerferien skal jeg starte på STX. Jeg har valgt studieretningen: Samfundsfag A, Matematik B, Erhversøkonomi C. Jeg overvejder dog at hæve matematik til A niveau. Hvis i har haft denne linje eller en lignende en, syntes i så det var hårdt eller? Hvor lang tid brugte i på lektie... -
Google translation kan nu oversætte dansk!
Forumindlæghttp://www.google.com/language_tools?hl=en - "Translate text" (2. afsnit) Jamen, lad os da prøve: Dansk: "Giv dit indlæg et sigende navn, så hjælper du de relevante brugere med at finde netop dit spørgsmål. Titler som: "Hjælp" og "Haster" er bandlyste." ... -
regression
Forumindlæghvordan finder man regression ved hjælp af håndkræft? ved godt det kan findes vha ti-89 men det er noget i forbindelse med mundtlig eksamen jeg måske skal komme ind på. -
lorte fag: Tysk
ForumindlægHvis man har fået 0 i tysk, trækker det så meget ned. I årskarakter har jeg fået mundtlig: 02 skriftlig: 4 -
eksamener i 1.g på HTX?
Forumindlæghej derude:) jeg undrede mig hvilke fag kan man komme op i 1.g i htx (altså både skriftlige og mundtlige) Og hvordan foregår de? -
SRP - WHAT??
ForumindlægHej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse? -
bestået??
Forumindlæghvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået? -
Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?
ForumindlægHej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g... -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Emne til SRP - Forslag?
ForumindlægHej Alle! :) Jeg ved godt, at der findes andre tråde med samme emne/spørgsmål, men det har ikke helt hjulpet mig, så derfor laver jeg selv en :) Her efter sommerferien skal jeg i 3g og vi er allerede blevet anbefalet at tænker over eventuelle emner. Problemet er dog, at jeg er helt tom for ... -
Manchester United
ForumindlægHej. Vi er ved at lave studiekreds i engelsk, og vi mangler gevaldig hjælp da vi er under tidspres :)\nEr der nogle af jer der ligger inde med oplysninger om Manchester United (helst i forretningsmæssig forbindelse) så råb højt.\n\nPå forhånd tak\nNikolaj -
selvmord
Forumindlægjeg skal lave en studieretningsopgave med psykologi som hovedfag sammen med engelsk. jeg havde tænkt mig at arbejde med emnet selvmord, da jeg har set en film om emnet, er der nogen der ved hvilke psykologiske teorier der skal bruges, og hvordan man analysere og tolker på det? eventuelt nogle fo... -
Brug for Lektiehjælp eller ekstra undervisning?
ForumindlægHej Jeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjælp eller eksamenshjælp. Undervisn... -
bestået matematik?
ForumindlægHey.. Jeg er i tvivl angående matematik. I årskarakter har jeg fået 4 i mundtligt og 02 i skrifligt. Men jeg har så været op til skrifligt, og tror nemlig at jeg får 00. Jeg skal ikke op til mundligt. Har jeg så bestået matematik? -
KIIIIIIIIG!!!!
ForumindlægDER SØGES DESPERAT HJÆLP I SRP - DER ER SKREVET I FAGENE HISTORIE A OG ENGELSK A. TAAK PÅ FORHÅND :) -
Studieretningsopgave
Forumindlæghej Jeg har besluttet at skrive studieretningsopgave i engelsk (A) og biologi (A) nogle der har en ide til hvordan man kobler de to. -
Apartheid
ForumindlægHej Jeg tænker på at skrive i fagene Matematik A og Engelsk A om Apartheid til min SRP. Er det en god kombination? Og hvad skal man inddrage i matematik? -
hurtig spørgsmål
ForumindlægA : TENER + QUE + INFINITIV Hvad udtrykkes med denne ”formel”? Hvad svarer det til på engelsk? Nogen der ville kunne svare på dem og forklare det til mig? har kun lært ir + a + infinitiv
