Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 18321 til 18340 af 35259
-
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
eksamens sæt/opgaver fra 2006
ForumindlægHei... ville hører hvor man kan finde tidligere eksamens- sæt/opgaver?? -
Hjælp til at rette en sætning
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde fejlen i nedstående sætning samt give en lille forklaring? Kan simpelthen ikke lige se, hvad fejlen er. - Due to her pregnancy she should avoid to drink alcohol -
Find fem fejl - krudt
ForumindlægI det ellers udmærkede kemileksikon "Håndbog i kemiske fagtermer" af Preben Hartmann-Petersen, Gyldendal, København 2004, er anført følgende om krudt. Krudt black powder, "gunpowder" Sort krudt, er den ældste og mest kendte form for krudt en blanding af 15% carbon, 10% svovl ... -
Thomas Pynchon
ForumindlægVi skal lave en individuel analyse af et postmoderne værk. Jeg overvejer at tage en bog (eller uddrag) af Thomas Pynchon. Han har næsten lige udgivet et monster på over 1000 sider, der hedder Against the day, men jeg ved ikke om den er god... vi har læst et uddrag fra Gravity's Rainbow, og se... -
Regneregler
ForumindlægHej. Er der nogen der kender et godt sted på nettet at se regneregler? Jeg kan ikke finde hjælp på formel.dk til det problem jeg står med lige pt. Skal differentiere e^-x men det er lang tid siden jeg arbejdede med differentiation og jeg har glemt det. Hvis nogen kan svare på dette også vil det v... -
Ny karakterskala
ForumindlægHej. Jeg har læst på KU's hjemmeside, at man på medicin skal have 8 i snit i fysik, kemi og matematik. Hvad skal man have i snit hvis man har fået karakterer efter den nye skala? Håber der er nogen som kam hjælpe. De bedste hilsner SuperCarla:-) -
in all probability - Hjælp
ForumindlægHej, kan man skrive dette, eller er det ukorrekt? "It's a boy, who in all probability tries to manipulate Emma" -
Sucker
ForumindlægNogle der har lavet et essay af Teksten Sucker skrevet af Carson McCullers? -
essay - hvad er "symbolism"?
ForumindlægJeg skal skrive et essay om en novelle, og skal blandt andet inkludere "Symbolism" fra novellen.. Er der nogen der kan give mig svar på hvad der ligger i det? og "The way the story is structured"? - har en ide om denne..Men hvis der er nogen som kan give en kort forklaring a... -
hvordan siger man at give en tørt på?
Forumindlægaltså ikke sådan at skifte ble på en baby, men sådan at svare kækt igen? -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Polar form
Forumindlæge^ix Hvis jeg skal omskrive dette til polar form vil det så blive 0(cos(x) +isin(x)) eller cos(x) + isin(x) ? -
Som venlige, som vil rette...
ForumindlægIch wünsche zu erzähle ein bisschen wenig meinen Freund. Zuerst will ich sage, dass ein guter Freund ist eine Person, man kann sich verlassen auf. -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej alle jer der går i 3.g ! hva skriver/skal i skrive om i studieretningsprojekt ? jeg har valgt område som græsk matematik? er der nogle som har gode ideer til hvad jeg evt. kan skrive specifikt om? har tænkt lidt på phytagoras, men ved sku ikk lige helt hvad jeg kan skrive om i det emne?... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
Ændringer af gymnasiereformen
ForumindlægDer er i forligspartierne opnået enighed om en række ændringer af gymnasiereformen, og disse vil (efter lovvedtagelse) træde i kraft løbende begyndende for elever, der starter i 1.g i august 2008. Der justeres på følgende punkter: 1: Obligatorisk valg af mindst ét af særligt kompetencegivende f... -
Hurtig spørgsmål om Fagtekst
ForumindlægHej! Jeg har et hurtigt spørgsmål: Det er typisk for fagtekster, at de skrives i en bestemt tid. Hvilken? a) Præsens (nutid) b) Imperfektum (datid) c) Futurum (fremtid) Jeg mener det er Præsens. Altså Nutid. Men er det nu også rigtigt?? På forhånd, tak. -
Våbenlov i USA
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er ved at være en deperat dreng... Jeg har i projektopgave om Våbenloven i USA, og jeg har simpelthen søgt internettet tyndt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget fast, omkring hvad den egentlig går ud på... Håber virkelig i kan hjælpe mig her inde. MVH ...
