Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 18361 til 18380 af 35145
  • kvantiserede ???

    Forumindlæg
    Hej alle .. jeg er i gang med læsning til kemi eksamen, og undrer mig over en sætning som denne: Fotoner er kvantiserede () energi-pakker af elektromagnetisk stråling ... hvad betyder kvantiserede egentlig ??
  • strofisk form

    Forumindlæg
    hej kan strofisk form indeholde kontraststykke? har 24 timers eksamen pt. og vi kan ikke helt bestemme os for formen.
  • Tysklands planøkonomi?

    Forumindlæg
    hvad var det for en kendt planøkonomi tysklands havde planlagt ved ca. 1940?? pliis svar er i min 24timers eksame i hist0orie A nivou
  • JESUS' DØD

    Forumindlæg
    heej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død?
  • Forskellen på reportage og feature

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal i eksamen i artikler. Er der nogle, der kort kan forklare forskellen på en reportage og feature? På forhånd tusind tak :-)
  • Engelske vendinger om klima?

    Forumindlæg
    jeg skal op til eksamen her snart og jeg mangler nogle engelske vendinger om klima. Hvis der er nogen der kender nogen så må i meget gerne skrive dem.
  • Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig.
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?
  • Hvordan analysere man en artikel...?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen og hvis jeg trækker en artikel aner jeg ikke hvordan jeg skal analysere den.... Er der nogle som kan hjælpe mig med det...?
  • International politik - konflikt og samarbejde

    Forumindlæg
    Hej, kunne godt bruge lidt hjælp til overstående emne. Hvilke teorier jeg skal ind på osv.. Det er samfundsfag A 24 timers eksamen.... Takker hvis nogen er så flinke og hjælpe :D
  • Ingen forbedrelsestid? mdt engelsk.

    Forumindlæg
    Hej, Til den anden del af eksamen, hvor man trækker et spørgsmål. Har jeg fået at vide at man ikke får nogen forbedrelsestid?
  • Ohms Lov

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd!
  • Forberedelse til B-niveau?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til engelsk B-niveau eksamen? ;) Og hvad gør man hvis man mangler en tekst som man engang i 2.g har læst?
  • Fremmedarbejderen og bagerjomfruen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk eksamen her på mandag, og der er blevet opgivet en tekst af Klaus Rifbjerg, som hedder Fremmedarbejderen og bagerjomfruen. Er der nogle af jer der har et resume til den?
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Jeg skal til matematik eksamen og har nogle spørgsmål om differentialligninger. Jeg mangler en præcis definition af hvad en differetialligning er. Samt hvad der menes med hæmmet og uhæmmet vækst?
  • Sammenhæng mellem areal og bestemt integral

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig sammenhængen mellem arealet under grafen og bestemte integral? Ps skal til eksamen mandag....
  • Folketinget og regeringen?

    Forumindlæg
    Hej derude. :^) Kan i fortælle mig forskellen på Folketinget og Regeringen? Jeg er nemlig lidt i tvivl, og vil gerne have helt styr på det inden eksamen. Hilsen Mathias. :^)
  • AFSLUTNINGSSKEMA/REGNSKABSAFSLUTNING

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et afslutningsskema, som er lavet evt. med noter? jeg skal til eksamen i morgen og forstår det simpelthen ikke? :O på forhånd TAK!
  • Tillykke til årets studenter!

    Forumindlæg
    Et stort tillykke til alle dem der springer ud som studenter i den kommende uge! Held og lykke med den sidste eksamen! Vi har alle fortjent vores hue! Dennis

Søgninger relateret til afsætning eksamen