Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18361 til 18380 af 35409
-
Blanke den i gymnasiet
ForumindlægHvad sker der hvis man går op til en mundtlig eksamen og siger hej og goddag for så at gå igen? Man får selvfølgelig -3 men er der andre konsekvenser? -
Identitet
ForumindlægHej. Skal til eksamen imorgen, og jeg har et spørgsmål som er virkelige svært for mig og svare. (Hvilken rolle spiller ens identitet i det samfund man opholder sig i?) -
Kemi ligevægte - HASTER!!!
ForumindlægHej jeg skal til mundtlig eksamen i kemi på onsdag og skal redegøre for noget, jeg ikke helt forstår. Hvordan beregner man koncentrationen af produkter og reaktanter ved ligevægt? Tak på forhånd :) -
guillain-barré syndrom
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX061-BIAV1.pdf opg. 3 i denne ^, spørgsmål 5 kan jeg ikke finde ud af. en der vil hjælpe? -
HF engelsk b-niveau 2009
ForumindlægHej. er der nogen, der ved hvad emnerne var til skriftlig engelsk eksamen på HF B-niveau 2009? På forhånd tak. -
ITK-zonen
ForumindlægEr der nogen der helt enkelt og simpelt på meget forståeligt sprog kan fortælle mig hvad ITK-zonen er? Har aldrig forstået det. Skal snart til eksamen, og ville være rart at vide. -
Matematik C - hjælp
ForumindlægJeg skal snart til mundtlig eksamen i matematik c. Er der nogen der kan hjælpe med at fortæller, hvordan jeg kan forklare disse spørgsmål? -
Består jeg
ForumindlægEr man bestået, hvis man får 02 i både eksamens og årskarakter? Eller hvad nu hvis man får 4 i eksamenskarater? Er man så først bestået dér? Jeg er i tvivl. -
KONKLUSION
ForumindlægJeg skal snart op til naturfags eksamen i "Hvordan bruges stråling i vores hverdag?" og jeg skal konkluder og jeg kan ikke finde ud af det. Hvad og hvordan gør jeg??????? -
HJÆLPPP til kinesisk religion
ForumindlægJeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ? -
Analyse af syv mod theben
ForumindlægHej, jeg skal til oldtidskundskab eksamen om 3 dage, og ville hører om der er nogle der har analyseret "syv mod theben", eller om der er nogle der har et resume af den? -
FS10 Operaen
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN. - ER DU NOGLE SOM GIK I TIENDE KLASSE 2006/2007 OG KOM TIL EKSAMEN I FS10 OPERAEN. HVIS JA, SÅ SKRIV VENLIGST, har brug for lidt hjælp med hensyn til den. -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægI linket har jeg brug for hjælp til opgave 7a... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-2-ST_MED.pdf på forhånd tak -
Sandsynlighed
ForumindlægJeg skal i en aflevering formulere et spørgsmål til en mundlig eksamen om sandsynlighed, og er kommet i tidspres! er der nogen der har nogle ideer? ! -
Værdikædesystemet
ForumindlægHej, sidder med en eksamen, hvor jeg ikke kan finde ud af definitionen mellem Værdikæde og værdikædesystem Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe? På forhånd tak. -
Termins Prøve
ForumindlægHej Jeg vil lige hører om der nogen ved hvordan Skriftlig engelsk A Termins prøve forgår. Får man en tideligere eksamen opgave. Tak på Forhånd -
AT- Fedme
ForumindlægHeej :). Jeg skriver om Fedme i AT-synopsis eksamen (bio/psyk) og jeg vil gerne om man kan kombinere Borderline med Fedme? hvis ja ? Hvordan ? Maribel . -
Radioaktivitet
ForumindlægHej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
HASTER!
ForumindlægHjælp! Har brug for hjælp til en eksamens opgave fra 2007 - opgave 2. "Fedt" Nogle der kan hjælpe?
