Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18381 til 18400 af 56550
-
Hjælp ! hvordan reducér man?
ForumindlægHej ! jeg går i 7. klasse og forstår ikke hvordan man reducér. hjælp mig ! Jeg har f.eks. et stykke her: 3+(4a-2) hvordan regner man dette stykke ud. på forhånd tak (: -
Sandsynlighed?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilken formel man skal bruge i denne opgave: Vi har en klasse på 31 elever. Hvad er sandsynligheden for at 2 af dem har fødselsdag samme dag? -
Projekt uge - Kredsløb
ForumindlægMin klasse har være så uheldig at få emnet Kredsløb til vores "forberedelses" projektuge. alt hjælp sættes stor pris på -
Evolutionen?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig evolution for målgruppen 6. klasse. Plz,. Jeg vil blive enorm GLAD! -
masse
Forumindlægpå en klase vindruer måles tyngdekraften til 5,5 N Beregn vindrueklasens masse. nogen som ved hvordan man kan regne det ud ? :) -
Atomernes opbygning og ioner
ForumindlægEr der nogen som har lavet en opgave om atomernes opbygning og ioner? Som kan hjælpe mig..? Jeg går i 8. klasse.. -
Pelle erobreren
ForumindlægNogen der ligger inde med nogle super gode fif til Pelle Erobreren, som man evt. kunne fyre af i klassen? :-) -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
Nogle der kan give tips til Projektopgaven?
ForumindlægHej, jeg har en Projektopgave for til på Fredag (Det er i 8 klasse) jeg ville bare høre om der var nogle af jer som havde nogle brugbare tips. Tak på forhånd! :) -
Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Alle. Mon der er nogen som ligger inde med eller Vil hjælpe mig på vej med en lærerfaglig analyse af Barndommens gade og et faglig forløb til 9/10 klasse ? Mange Hilsener Lene -
Hej jeg har brug for hjælpe
ForumindlægEn klasse med 10 drenge og 12 piger, skal der nedsættes et udvalg bestående af 2 drenge og 2 piger. På hvor mange måder kan udvalget nedsættes? -
Romerriget
Forumindlægved bare ikke hvad jeg skal skrive i "Klasse forskel" Altså underklasse / overklasse romerriget? nogle der kan eventuel hjælpe -
procent
ForumindlægI en klasse var der 25 elever 4 elever fik karakteren 10 hvor mange procent af eleverne fik karakteren 10? -
Berettermodel over Catwalk
ForumindlægSå vores klasse har haft en diskussion omkring Berettermodellen over Catwalk. Og der har været stor forvirring. Så vil gerne vide hvordan I laver berettermodellen over Catwalk -
Hvad er Happy Slapping?
ForumindlægHej Alle sammen I min klasse er vi igang med et projekt der hedder Happy Slapping. -Hvornår startede det? -Hvad er det? -Hvorfor startede det? Tak på forhånd... :D -
Hjælp!
ForumindlægHej jeg skriver angånde om der nogen der har skrevet en tekst på tysk om deres idol på 8 klasse nivoeu. -
indeks tal ?
Forumindlægjeg ville gerne vide hvad et indeks tal er. vis der er nogle der kan hjælpe det er til 10 klasse -
Hvad er efter din mening det største samfundsmæssige problem i dag? Hvorfor er det opstået, og hvad kan man gøre for at løse eller mindske dette problem?
ForumindlægHej, vi har fået dette spørgsmål til en kildeopgave i historie.. Kunne godt bruge lidt inspiration fra andre:-) og vide hvad andre folk mener... Det er til en diskussion i klassen.. På forhånd tusind tak(-: (-: -
hjælp mig til at reducer
ForumindlægHej jeg går i 8 klasse og har svært ved at reducer.. jeg har forexsempel brug for hjælp til denne opgave 3x(2x-1)-(6x2+1)= -
Lektiehjælp
ForumindlægHej. Er der nogen der kunne være interesseret i at give mig noget lektiehjælp over mail. 10 klasse niveau matematik. Skriv da til [email protected]
