Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18381 til 18400 af 321608
-
En god indledning SRP
ForumindlægJeg skriver om rygning, men er lidt på bar bund vdr. en indledning. Hvad skal den indeholde?? Skal jeg gøre den spændende med faretruende fakta om fx hvor mange unge der ryger i dag mm. selvom det ikk er det der er min opgaves udgangspunkt overhovedet? Min opgaveformulering ser således ud: Gør re... -
HJÆLP til produkt om clairvoyance?
ForumindlægHej :) Vi skal skrive en projektopgave om clairvoyance, men vi kan ikke finde ud af hvad vi skal lave som produkt... Er der nogle som har nogle gode ideer? -
Kildeanalyse: Tendens
ForumindlægHej derude Jeg skal bruge følgende kilde til min opgave: ibog.verdenefter1914.systime.dk/index.php (se evt. link) Kilden er en nedskreven tale fra 1885. I talen forsvarer en politiker imperialismen. Jeg har vurderet, at talen er nedskrevet ordret, og at der således ikke blev udeladt visse dele ... -
Gensplejsning og kloning
ForumindlægJeg er blevet bedt af min lærer, om at spørge nogle "tilfældige" el. "fremmede". om nogle spørgsmål vedr. genmanipulation/gensplejsning og kloning af både dyr og mennesker. Hvad mener I genmanipulation og kloning (af dyr og mennesker)? Er det i orden at lege "skaber&q... -
Kom du ikke ind? (Studievalg 2009)
ForumindlægEr du ikke blevet optaget på et studie, tilbyder mange uddannelsesinstitutioner ledige studiepladser, som kan søges i 2. optagelsesrunde. Nedenfor er der links til de største uddannelsesinstitutioner: http://studier.ku.dk/ledigepladser_2009/ http://www.au.dk/ http://www.sdu.dk/Uddannelse/Optagel... -
unikhed
ForumindlægTit er min bog ude efter at bevise, at en eller anden matematisk egenskab er unik. F.eks. entydighed af Riemann integral. Men hvad er det som er godt ved, at noget er unikt? Jeg går ud fra, at med riemann-integralet er det, at integralet er ét bestemt tal, og man derfor kan manipulere med det som... -
Købes: Lommeregner TI 89 Texas Instrument
ForumindlægHej allesammen. jeg søger desperat denne lommeregner. Kvitteringen skal helst medføre.. Og lommeregneren skal være i fin stand. Prisen taler vi om :). -
Hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægMå man have sit tale papir med oppe til sin mundtlig engelsk (uden at læse op) -
rette dansk aflevering
Forumindlæghej! jeg har lige fået skrevet en opgave om leonardo dicaprios tale i FN om klimaforandringerne, og ville lige høre om nogen kunne rette den igennem for fejl :))) -
hvordan finder man elektronegativitet?
Forumindlæghej:) hvordan finder man elektronegativitet af?: CuSO4 C12H22O11 C10H22 Jeg er godt med på hvordan man plejer at regne det ud, men er usikker når der er flere atomer med og tal? -
argumenter, hjææælp
ForumindlægHej alle, sidder virkelig og bøvler med den her opgave, da jeg ikke rigtigt ved hvordan man argumentere ud fra en økonomisk teori, håber nogle kan hjælpe! Argumenter ud fra økonomisk teori for synspunkterne, som de kommer til udtryk nedenfor. ”Sunde offentlige finanser er den klippe... -
Dm(f)..??
ForumindlægJeg r lidt i tvivl om Dm(f) i denne funktion.. en der måske kunne hjælpe..?? \n\n f(x)=(4x-8)/(x^2+5) -
løs ligningen
Forumindlæg(x+1)(x-1)(x^2+1)=0 -
Samfundsfagsopgave og tabellæsning
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive en samfundsfagsopgave, hvor jeg er blevet bedt om, at redegør for en tabel. Jeg er lidt usikker på, om jeg har det relevante med, så hvis der var nogle som gad skrive nogle gode forklaringer/kommentarer til tabellen.. ???? Mange tak! -
Spektrallinjer
ForumindlægOpgave 7) Lyset fra spektrallampen undersøger ved hjælp af et optisk gitter med gitterkonstanten 833 nm. Lyset sendes vinkelret ind på gitteret, og for en af spektrallinjerne er 1. ordens afbøjning i gitteret 42,24°. A) Beregn bølgelængden af spektrallinjen. -
Optagelsesprøvens indhold?
ForumindlægHej med jer kære brugere. Jeg har valgt og optage mig selv til videregående uddannelse. Denne uddannelse vil være Statsskolen Horsens. Jeg vil meget gerne vide om hvordan prøverne er opbygget og hvad jeg skal op i. Ved i hvilken opgave, og hvordan man som bedst og muligt optages? Selvom j... -
Rumfang
ForumindlægHvis jeg har et rumfang på 96 m3, hvordan regner jeg så længden, bredden og højden ud??? -
Hjælp - Matematik
ForumindlægFigurens rumfang er [125 c m squared] . Kantlængden er cm -
hvorfor?
Forumindlæghvorfor står der bogstaver i en formel ? -
Hvordan vægtes karakterene?
ForumindlægHej Jeg er i tvivl mht. karakteres vægt efter den nye 7. trin skala på HF. Jeg kan læse mig frem til det her. A-niveau fag vægtes 2 B-niveau fag vægtes 1,5 C-niveau fag vægtes 1 Naturvidenskabelige faggruppe vægtes 1,5 Kultur- og samfundsfagsfaggruppe vægtes 2,0 Stor skriftlig opga...
