Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 18401 til 18420 af 35145
  • Problem stilling - National Identitet

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg skal til historie eksamen imorgen, og kan ikke finde på en problemstilling til National Identitet, er der nogen der kan komme med et bud på en?
  • vektorfunktioner

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og forbereder mig til eksamen omkring vektorfunktioner, og er stødt på begrebet skalarfunktion. Er det bare det sammen som en almindelig vektor eller hvordan?
  • Hej jeg er i krise med tysk!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen i tysk og ville hører om der er en venlig sjæl der vil kigge mit tysk igennem for grammatik fejl. Stort tak på forhånd :-)
  • Halvveringstid

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån
  • Har jeg bestod engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak
  • Karakter til denne opgave?

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :)
  • Samfundsfags metoder/begraber

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem.
  • Tidsperioder

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :)
  • Skal man aflevere synopsis til lære og censor?

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen.
  • Beskuerposition

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække.
  • Karakter - huen?

    Forumindlæg
    Hvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7)
  • energi

    Forumindlæg
    hej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak
  • Stevie Wonder - Sir Duke

    Forumindlæg
    Nogle om kan forklare mig hvorfor Sir Duke ikke er funktionsharmonisk? Skal gerne have svaret i dag, da jeg skal til eksamen i morgen! Tak på forhånd!
  • HJÆLP Til La aventura de Saíd

    Forumindlæg
    Skal op til spansk mundtlig eksame i morgen kl. 8.30. Er der nogen der vil kigge på min oversættelse og måske rette den?
  • HF 2.år om igen

    Forumindlæg
    Hej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf.
  • Matematik B afgørende karakter

    Forumindlæg
    Lige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ?
  • Anvendelsen af trigonometriske funktioner til at modellere periodiske fænomener?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i eksamen og skal forklare anvendelsen af trigonometriske funktioner til at modellere periodiske fænomener. Nogen der kan forklare mig det? Tak på forhånd
  • Forklar sammenhængen mellem bestemte integraler og arealer

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i eksamen og jeg ved ikke hvordan man forklares ammenhængen mellem bestemte integraler og arealer. Er de nogen der kan forklare mig? Tak på forhånd
  • Funktioner, hvordan skal det forklares?

    Forumindlæg
    Jeg står og er ved at færdiggøre mit arbejde inden eksamen. Men jeg aner ikke hvordan dette spørgsmål skal forklares, kan en være behjælpelig?
  • Stjerne udfor karakter på beviset?

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg har en studentereksamen fra 2007, og udfra nogle af eksamens-karaktererne er der små stjerner. Er der nogle herinde som ved hvad de betyder? På forhånd tak!

Søgninger relateret til afsætning eksamen