Søgning på: bioteknologi eksamen 2013. Resultater: 18401 til 18420 af 35495
-
Oversættelse af tilykke med...
ForumindlægHej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen! -
Hydrogen spekteret
ForumindlægHej Alle. Jeg skal på tirsdag til eksamen i Fysik B. Derfor læser jeg PT op. Er der en, som vil kunne forklare mig hydrogenspekteret? MVH Gustav Gammeltoft -
Psykologiske gys - mediefag
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig med at definere "det psykologiske gys"? Jeg er kommet meget itvivl om hvad det egentlig er. (Skal bruges til eksamen i mediefag) På forhånd tak. -
Er terminsprøver vigtige ?
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Karakterer Idræt B??
ForumindlægHej.. Får man en mundtlig og en skriftlig karakter, eller får man kun én karakter. (Til eksamen er det kun én, men til årskarakteren mener jeg??) -
Hjælp til matematik tilbydes
ForumindlægHej derude. Hjælp til matematik tilbydes til afleveringer, eksamen... Alle niveauer, gymnasieniveau især samt andet. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk## -
Studentereksamen
ForumindlægHvis man nu har 5 A- niveau fag bliver ens gennemsnit ganget med 0,? eller 1,? ? - Og gælder det kun for matematiker? - Hvis man til en mundtlig eksamen får 10 bliver det så + med 10?? -
projekt emne
Forumindlæghej jeg har tænkt mig lave en projektopgave men ved ikke helt hviilken emne det skal blive hvad har i generelt skrevet om som gik godt til eksamen -
Hjælp til fysik opg.
ForumindlægHej allesammen, kan ikke finde ud af Opg. 6 E-bike i eksamen sættet. Det ville være super lækkert hvis der var en der viste hvordan man skulle løse den. -
nogen kan forklare mig hvorfor y > 0
Forumindlæghvorfor er y > 0 ? nogen som kan forklare da jeg skal op til eksamen med det ??? :( dy/dx = 2x · y,y>0 -
bekæmpelsesmidler og miljøet
Forumindlæghejsa. er der nogen af jer det tilfældigvis har lavet denne opgave(vedhæftet)? det var en opgave under eksamen i 2010. det ville være en kæmpe hjælp! tak på forhånd! -
eksamensspørgsmål
ForumindlægHej er der nogen der har en ide om hvordan sådan et kemispørgsmål til eksamen på et c nivau kunne forlyde som? kunne godt tænke mig lige at få en lille ide omkring dette -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej Er der en her der ved, hvordan jeg kan finde en privat matematik lærer. Det er mwget vigtigt, hvis jeg skal bestå eksamen, så please help!!! På forhånd tak! -
Engelsk B Hf - Mundtlig *VARIGHED* ?
ForumindlægHej, [ENGELSK B - HF MDT.] hvor lang tid skal jeg selv lave en præsentation af det ukendte materiale til eksamen? Er det 10 min? 15min? Tak -
Analyse af historien om en moder.
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i maj. Kan I hjælp for at analyse af historien om en moder skrevet af H.C Andersen. -
skriftlig fremstilling.
ForumindlægHvad for nogle tekster var der sidste år i Dansk skriftlig fremstilling i 9. klasse.? Altså eksamen.? -
Engelsk B skriftlig
ForumindlægHvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamen på STX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde -
Øve til terminsprøve
ForumindlægHej SP, Er der nogle der har første delopgave uden hjælpemidler liggende, som kan sendes til mig, da jeg gerne vil øve mig på opgaver som kan dukke op til eksamen. -
Science fiction eksamenstekster
ForumindlægHej alle :) Jeg har trukket fordybelses området "science fiction" til dansk mundtlig eksamen. Er der nogen, som har en god tekst, som ikke er for lang? På forhånd tak :) -
Novelle om ondskab
ForumindlægHej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer?
