Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18421 til 18440 af 141690
-
Analyse af Funklende øjne
Forumindlæghej hjælp mig ,, jeg skal lave en analyse af Novelle (Funklende øjne) Forfatte Etgar Keret , og jeg ved ikke præcis hvad skal lave eller skrive , og jeg er ikk go til skrive dansk .. og jeg skal alf opgave imorgen kl.16:00 :( ( og det er vigtig opgave ) -
Vietnamkrigen
ForumindlægHej allesammen, jeg har tænkt mig at skrive en opgave om "bagrunden for Vietnamkrigen", hvis der er nogle som har noget godt kildemateriale, eller er indehaver af en god opgave som kan være til inspiration, må de meget gerne skrive tilbage... På forhånd tak -
Statistik
ForumindlægHejsa søde hjælpere Jeg har en matematik opgave om statistik, og jeg har ikke helt styr på det emne lige nu, så derfor vil jeg spørge om i kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet som et billede, håber i kan hjælpe -
Konkulsion, sso
ForumindlægHEj... Jeg har nu skrevet min opgave, men hvordan afslutter jeg den??? Hcvad skal jeg skrive i konklusionen??? Nogen ideer sådan generelt?Jeg ved godt det er et svært spørgsmål eftersom i ikke kender opgaven... -
hjælp til eø-aflevering
Forumindlæghej alle sammenjeg skal bruge noget hjælp til min eø-aflevering. er der nogen af jer der har en eø-eksamens opgave fra den. 14 september 2004???skal aflevere opgaven på onsdag.det kunne være en kæmpe hjælp, hvis der er nogen der har den opgave.mange tak på forhånd mvh armin -
Forskrift for funktion som vi allerede kender?
ForumindlægHej alle!! I en opgave står der; 'Du skal bestemme en forskrift for den funktion, der angiver lydstyrken som en funktion af afstanden fra lydkilden' Men vi ved jo allerede hvad det er, så kan ikke helt forstå hvordan den så skulle laves? Har vedhæftet opgaven, hvis det k... -
matematik til i morgen
ForumindlægHejsa, jeg har håber, at I kan hjælpe mig med denne Det er om P/Q metoden hvor vi skal skrive forskrifter og det er til i morgen.. opgave, da jeg sidder totalt fast: Mange tak :) skal jeg bare komme med opgaven?? -
reducer
Forumindlæghej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring -
reduktion .
ForumindlægHej alle sammen :) jeg sidder med en reduktionsopgave, som jeg har udregnet i mathcad med metoden simplify.. Men nu kan jeg så bare ikke liige få det til at gå op, når jeg regner opgaven 'i hånden'. Opgaven ser således ud (se vedhæftet billede): -
Nogen der er gode til differentialligninger?
ForumindlægHej. Sidder og skal skrive en rapport om differentialligninger, og er stødt ind i nogle opgaver jeg ikke har set før. http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/difflign.pdf På side 68, de nederste opgaver... Håber der er en der kan hjælpe mig.. :) -
Vandige opløsninger
ForumindlægHej alle, til denne opgave har jeg måske lidt svært ved at se, hvordan jeg skal opskrive nogle af disse reaktionsskemaer. Det kunne være rart, hvis jeg kunne få et eksempel på, hvordan nogle af disse opgaver skal løses, og hvordan en vandig opløsning ville se, bare for at få et overblik over det... -
SØGER HJÆLP MED DATAANALYSE UDVIDET EKSAMEN HD 1. del 2. år Valgfag
ForumindlægHej, Jeg har en eksamen og en opgave der skal være klar torsdag i kommende uge. Jeg er på bar bund og har brug for hjælp! Nogle der kan lave opgaven med mig sådan så jeg forstår den nogenlunde? Giv lyd :) -
Skrifttype
ForumindlægOkay, nu er jeg træt af at sidde og gætte på, hvilken skrifttype det er som så mange brugere herinde, har brugt til deres opgaver. Jeg leder efter skrifttypen fra denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Nogen der ved, hvad den hedder? -
Hjælp til Matematik
ForumindlægJeg kan simpelhen ikke forstå denne her opgave... Opgaven lyder ; Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken: z= 4x2-9/4x2+9-12x w = 9x2-16y2/3x-4y u= 3x2-12x+12/5x2-10x -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
Energien i den uendelige potentialbrønd
ForumindlægJeg har en opgave der lyder: "Hvad er grundtilstandsenergien for en elektron i en en-dimensional kasse? Udtryk resultatet både i Joule og elektronvolt." Hvordan kan jeg løse denne opgave når jeg ikke kender bredden af potentialbrønden??? -
SRO, opstilling
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal skriv min Studie Retnings Opgave om Geometrisk optik og matrixalgebra.. Men.. Hvordan skal sådan en opgave stilles op.. Skal den stilles op som en rapport? eller skal den stilles op som en dansk stil blot med punkt form.? nogen der lige kan fortælle mig hvordan de ha... -
En rapport om adskillelse af motor
ForumindlægJeg har fået en opgave hvori jeg skal lave en rapport/noget alla en projekt opgave. jeg skal have en problem stilling der omhandler det at adskille en motor nogle der har en idee til en god problemstilling?? -
FSA MATEMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej med jer. Skal aflevere en opgave i over morgen. Men er helt lost i de sidste opgaver. Er der nogen af jer der har den liggende? Og evt. vil sende den? Den hedder: Fsa, matematik, december 2006, sygeprøve, problemløsning. Den handler om tivoli. På forhånd tak (:! -
Variablel
Forumindlægheej folkens, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse en opgave som jeg har svært ved ? Opgaven lyder: Om en variablel a oplyses , at den er omvendt proportional den 4. rod af en variablel b.
