Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 18421 til 18440 af 170365
-
Lynhurtig hjælp søges om finanskrise og ledighed
ForumindlægJeg sidder til min 24 timers forberedelse og har trukket den Økonomiske krise. Jeg er vanvittigt dårlig til økonomi, men sidder og prøver at opstille mine foreløbige problemstillinger. Mine tekster handler om; - hvornår krisen kan forventes at slutte og hvorfor - om regeringen burde kunne have ... -
OT: Konkurrence ;)
ForumindlægHvem kan lave det højeste tårn af bøgerne til brug i dette semester? Jeg starter med dette beskedne bidrag:http://tinypic.com/3vj0zNogen højere? ;) -
Erhvervsøkonomi AU - Noget for mig?
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne høre om nogen herinde læser Erhvervsøkonomi evt. den engelse Economics and Business Administration på Aarhus Universitet eller ved noget om disse? Jeg kan ikke rigtig finde noget om de konkrete fag man har på de forskellige semestre (ved godt jeg kan kontakte en studieve... -
tutorhjælp på markedsføringsøkonomudd.
Forumindlæghej studieportalen, jeg har brug for hjælp i forbindelse med min økonomi eksamen den 12 dec, hvori makroøkonomi samt budgettering og optimering er kombineret. Jeg kunne godt tænke mig en der evt har gået på uddannelsen før, der kan hjælpe mig med denne eksamen. Betaling gives selvfølgelig, ... -
Tilbyder 1500 kr. for hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi den 29 maj som er en tag hjem eksamen i 24 timer, jeg vil spørger om du tilbyder hjælp, dermed sørge for at opgaven bliver så god som muligt, sammen med mig, jeg vil give 1500 kr for 12 timers hjælp. Jeg læser selv på københavns universitet på økonomi st... -
1500 kr for hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi den 29 maj som er en tag hjem eksamen i 24 timer, jeg vil spørger om du tilbyder hjælp, dermed sørge for at opgaven bliver så god som muligt, sammen med mig, jeg vil give 1500 kr for 12 timers hjælp. Jeg læser selv på københavns universitet på økonomi stud... -
karakter
ForumindlægHey folkens har gået og tænkt over noget:-) hvis man f.eks læser diplomingeniør softwareteknologi 2014, og har basismat. Så tæller hjemmeopgaver 15 % , projekt 15 %, prøve 20 % og eksamen 50%. Lad os sige man får denne karakter deling: hjemmeopgaver 10, projekt 12, prøve 7 og eksamen 00. Det gi... -
Velfærdsstaten (danmarks historie)
ForumindlægJeg skal op i historie om lidt over en uge! og jeg er nu igang med en tekst der handler om Danmarks historie! det er af Olaf Søndberg si. 113-137... og jeg fatter det ikke! fatter det ikke, jeg er så dårlig til økonomi osv! jeg skriver lige noget som jeg skal ha hjøælp til! 1945-1958 var præget ... -
Økonomistuderende søges
ForumindlægI forbindelse med min 3.g-opgave, som primært kommer til at være en økonomisk en af slagsen, søger jeg en universitetsstuderende i økonomi til at hjælpe mig. Helt konkret drejer det sig om, at jeg teoretisk vil vise indifferenskurvens betydning for en skattelettelses effekt på arbejdsudbuddet. ... -
ansøgning til ku
Forumindlæghej. præcis hvilke papirer skal man sende med sin ansøgning? Har fået et skema, der hedder "prioteringsskema 2007" inde på optagelse.dk. Er det bare det stykke papir + kopi af studentereksamen?? Det skal siges jeg ansøger om vinteroptag på økonomi. Er det noget med at eksamensbeviste s... -
Finanspolitik
ForumindlægJeg har fået at vide, at når der er tale om finanspolitik så kan staten regulere økonomien enten via discretionary eller automatic . Men hvad er forskellen mellem de to metoder? Og hvad har finanspolitik med budget at gøre? Her har jeg fået at vide, at staten laver en slags budget, hvor staten sk... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej Jeg er en dreng, som skal til at vælge en ungdomsuddannelse, men jeg er kommet meget i tvil her på det seneste. jeg har tænkt mig at jeg måske gerne vi have en videregående uddannelse, som omhandler økonomi, og jura men på den anden side er jeg også list tvivl op jeg vil ændre mening. Fordi,... -
AT vedr. konsekvenser af Terror.
ForumindlægHej emne: Terrorisme - 9.11. Fag: Dansk + Samfundsfag. Sidder med AT'en og jeg har et par spørgsmål; Begge fag kigger på konsekvenserne af terror mht. international politik og menneskeopfattelsen og identiteten efter 9.11. 1.- Jeg har lavet en analyse af Christian Lollike's s... -
hvad er AT
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig, hvad AT er. og skal man i eksame/prøve i det i 1.g. min studieretning er mat a, fysik b, kemi b. Hvilken fag er det så jeg skal op i 1.g -
Rentesregning - Formler
ForumindlægHej SP! Jeg er helt forvirret omkring alle de forskellige formler der findes inden for rentesregning. Jeg ved virkelig ikke hvilke formler jeg skal bruge til at besvare disse 3 punkter: Søren Jensen startede en opsparing til en ny bil den 31/5 – 2012. Han indsatte 2.500 kr. i banken den ... -
Trusselvurderinger
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Tager USA og EU højde for det nye trusselbillede i deres trusselsvurderinger?? Nogle der ved det. Hvad forskellen evt. er? -
Hvad betyder i.e./ml?
ForumindlægHej Jeg er under mit eksamensprojekt i gang med at fremstille penicillin. Når jeg skal udføre min mikrobiologiske styrkebestemmelse skal jeg bruge enheden "i.e./ml" i stedet for mg/ml, men hvad betyder dette? -
Politisk globalisering??
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med et projekt om globalisering. Er der nogle herinde der har en opgave, noter eller kan forklare mig hvad politisk globalisering er? Tak på forhånd. -
Eksportingeniør - hvordan er uddannelsen
ForumindlægHej alle sammen Jeg overvejer at læse til eksportingeniør, jeg opfylder alle adgangskrav og har også gennemsnittet. Jeg har læst HD på CBS, som ikke helt var mig, da det var for kedeligt. Det var en økonomisk retning og jeg kunne godt tænke mig at få blandet økonomi sammen med noget andet interr... -
supplering
Forumindlægheyhar en veninde som har søgt ind på radiografuddannelsen med er blevet afvist da hun ikke havde et snit på 6 i mat A som var et krav, nu spørger hun mig om hun kan nå at supplere det, og hvis ja skal man så til eksamen igen?jeg kunne ikke rigtig svare hende derfor spørger jeg herinde..
