Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 18461 til 18480 af 42938
-
Sygekesamen!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen i old, men min farmor er lige blevet indlagt med en hjerneblødning, og kommer ikke hjem igen. Det er ikke til at sige hvor lang tid hun har igen, derfor tager jeg sygeeksamen til august. Men jeg bliver også student her til sommer. Kan jeg stadig få huen på, selvom jeg mangler... -
mikroøkonomi
Forumindlæghej jeg har været oppe til eksamen. der var en funktion som lignede rigtigt meget som jeg har øvet derhjemme. jeg havde hermed opskrevet funktion op her i studieportalen, hvor jeg spurgte hvordan man isolere x, jeg bange for det bliver plaigering. fordi den funktion jeg fik til eksamen ligner fu... -
Lægeerklæring til sygeeksamen
ForumindlægJeg har en eksamen i overmorgen og ligger og er syg og jeg ville høre hvad der skal til for at få en lægeerklæring så jeg kan gå op til sygeeksamen jeg føler mig ikke rask nok til at tage til lægen og jeg skal afleverer min lægeerklæring senest tre dage efter eksamen. Kan man gøre det over telefo... -
hjæælp mig jeg vil gerne få højer karaktere?
Forumindlæghvordan kan man få højer karaktere? jeg har mange venner der slet ikke er god til sproget og hellere ikke til selve faget men de får altid 10 tal til eksamen? hvad er årsagen? er der et bestemt måde til eksamen? hvad kan jeg gøre for at få højere karakter? please hjæææællppp venlig hilsen mig... -
HF om igen?
ForumindlægHej Jeg går på den 2-årige HF på VUC, og det er mit første år. Jeg har indtil videre været op til mit kreative fag (som gik dårligt), og jeg mangler en naturvidenskabelig eksamen, som er om 2 uger. Det jeg vil vide er, om jeg kan droppe ud før den naturvidenskabelig eksamen og så starte igen på ... -
Bevis
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig matematik b og skal bevise følgende.. dog sidder jeg lidt fast og ville høre, om nogle kunne hjælpe mig med beviset? med en kort forklaring? - tak på forhånd! -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Enevæle
ForumindlægJeg skal op til historie eksame, og jeg har trukket emnet fra "enevælde til demokrati", også skal jeg perspektivere mit prøveoplæg med noget? Er der nogle der har forsalg til hvad jeg kan perpektivere det til? -
Forskel på sonate og menuet.
ForumindlægHej! I morgen skal jeg til musik eksamen og ét af emnerne er wienerklassiken. Mit spørgsmål lyder på: Hvordan kan jeg se forskel på om det er en sonate eller en menuet? Håber, at en eller anden kan hjælpe! -
Noter på outline?
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med min eksamen i engelsk, men kom en smule i tvivl om man egentligt må skrive noter på sin outline ligesom på din synopsis i dansk?? Tak på forhånd:)) -
Biologi spørgsmål
ForumindlægJeg ska til eksamen i biologi på tirsdag og kunne derfor godt tænke mig at se nogle eksempler på spørgsmål, hvis der er nogen der har det i forb. med årsprøve e.l.Andre gode råd er også meget velkomne.... -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Vergleichen mit
ForumindlægHej alle. Jeg skal til tysk eksamen i morgen, og er rimelig flad for inspiration. er der nogle der evt. har en form for analyse eller et referat af overstående tekst? Mvh. det kunne hjælpe mig virkelig meget. -
f(x)=k*x^(3/2)+c
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/on98_aaj.pdf Det er opgave fem, hvor man skal udregne den saakaldte pilhoejde (sidste del af opgaven), jeg har problemer med. Nogen som kunne hjaelpe? -
Det besale i matematik
ForumindlægJeg vil høre om hvad der er virkelig vigtigt, at kunne til skriftlig matematik eksamen i folkeskolen, som giver 100% garanti for at jeg består? Jeg skal op her til sommer, og vil gerne være forberedt. -
Eksamensspørgsmål om monotoniforhold (bl.a.)
ForumindlægHej. Jeg har trukket mundtlig mat (A-niveau), og en af mine spørgsmål lyder således: Gør rede for sammenhængen mellem monotoniforholdene for en differentiabel f og for fortegnet for f’. Giv et eksempel på hvorledes differentialregning kan anvendes til løsning af en optimeringsopgave og in... -
Tæller årskarakterer med i gennemsnittet?
ForumindlægHej. Tæller ens årskarakterer med i det samlede gennemsnit, selv om man har været til eksamen i faget? Har nemlig hørt, at det ikke gælder på HHX. Var til eksamen i finansiering. Årskarakter = 7 Eksamen = 10 Tæller begge karakterer med i det samlede gennemsnit? Tak på forhånd. -
beskrivelse af graf..
Forumindlægjeg er igang med en fysikrapport, og er gået lidt i stå. jeg har lavet nogle forskellige grafer, og nu skal jeg til at beskrive og forklarer dem. men hvordan gør man det? er der noget bestemt man skal huske at have med i sine beskrivelser/forklaringer? -
standardforsøg
Forumindlæger der nogle der kan skitse fordele/ ulemper op ved standardforsøget? -
Trigonometri
ForumindlægEr der nogen, der kort kan fortælle mig, hvad man bruger hhv. secant, cosecant og cotangent til?Hvad jeg i forvejen ved:sec(x) = 1/cos(x) csc(x) = 1/sin(x) cot(x) = 1/tan(x)Men hvad skal det bruges til?
