Søgning på: srp biologi og dansk. Resultater: 18481 til 18500 af 54698
  • eksportlande i 1700-t.

    Forumindlæg
    hejsa, er dr nogen der ved hvilke eksportlande Danmark eksportede til i 1700-tallet`og hvad man eksporterede? - og hvorfor var det at disse landes efterspørgsel faldte i 1730'erne? håber I kan svare :) - og på forhånd tak og god påske..
  • Spansk aflevering.

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der en spansk klog person, som har lyst til at tjekke min spansk aflevering igennem, hvis jeg sender den? :-) Den er på 250 ord, og ikke på et særlig højt niveau ;-) Mvh Lene.
  • nationalromantik

    Forumindlæg
    hvorfor blev nationalromantikken vigtigt i 1800-tallet? er det ik pga krigene og sådan noget!
  • valg af krimi

    Forumindlæg
    hey!! er der en der har et forslag til en rigtig god krimi? - muligvis et kort referat!!
  • 2 års opgave

    Forumindlæg
    hey allesammen... er begyndt med at skrive min 2 års opgave og har indtil videre skrevet en indledning.. nogen der har lyst til at læse den igennem og give lidt respons ? :)
  • Blodkarrene

    Forumindlæg
    Hvad sker see joe blodkarrene ikke blockers for blodet. Sker der noget dårligt
  • Hjælp - SPANSK!!!

    Forumindlæg
    Er disse spørgsmål oversat korrekt? ¿Que métodos puedes imaginarte que inventan los ilegales para pasar la frontera? - Hvilke metoder kan man forestille, at de opfinder for at kryse grænsen ulovligt? ¿Cómo lo harías tú para pasar la frontera si no ten&i...
  • REttelse af stil

    Forumindlæg
    Hej med jer :D Er der nogen, der gider at rette min tysk stil.. Jeg sender gerne til mail. Det skal lige sige, at jeg har tysk på C-niveau :)
  • Parabler, hvis b = 0

    Forumindlæg
    Hey folks, håber nogen kan hjælpe :) Hvis b=0 i en parabel med y = ax2 + bx + c, har jeg fået afvide, at man kan løse den med en ligning, håber at nogen kan hjælpe med denne ligning. Tak på forhånd.
  • Berettermodel over Catwalk

    Forumindlæg
    Så vores klasse har haft en diskussion omkring Berettermodellen over Catwalk. Og der har været stor forvirring. Så vil gerne vide hvordan I laver berettermodellen over Catwalk
  • I sommer eller I Sommers

    Forumindlæg
    jeg kom til at diskutere med min lærer i dag om hvorvidt det hedder "I sommer" eller "I sommers". "I sommer" er rigtig nok, MEN er "I sommers" blevet godkendt at bruge? Der er delt mening og jeg vil gerne have et hurtigt svar på om det er blevet godkendt..
  • Hjælp til mundtlig eksamen (Samfundsfag)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har trukket Grundloven i mundtlig samfundsfag (eksame). Og som delemne har jeg valgt ytringsfrihed. Men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen porblemstilling... Så ville høre om der var nogle af jer der har været ude for det samme emne eller bare har et godt spørgsmål/problemstillin...
  • Latin oversættelse

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med denne sætning menus kapitanus latex skal virkelig bruge den :)
  • tidsperioder

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i forhold til tidsperioder. Middelalderen siges at være med start fra ca. 500- 1500. (tidlig, høj og senmiddelalder) Men her i mellem er der f.eks. andre perioder også som vikingetiden, der starter fra ca. 800 til 10150... Herefter kommer reformationen til i 1517, og 153...
  • Historie på A niveau!

    Forumindlæg
    Hej alle. Ville bare spørge, hvordan er historie på A niveua? hvad lærer om (hvilke emner) i historie på A niveau i STX? Mvh Victoria
  • aktivitets koeficienter

    Forumindlæg
    hej er der en der kan forklare hvad Rauolt's og Henrys lov handler om og fortæller og aktivitets Koeficienter ?????
  • napoleons opråb til det egyptiske folk

    Forumindlæg
    napoleons opråb til det egyptiske folk? Kender nogle til dette og ved hvad det går ud på? :-)
  • Procentvis svar af indbyggere

    Forumindlæg
    Hej SP Søger hjælp til at finde ud af hvor mange procent udgør 39561,5 ud af 5.603.000. På forhånd tak
  • Tips eller råd til FSA Læseprøver

    Forumindlæg
    Hej! :D Jeg skal her på mandag til Folkeskolens Afgangsprøver i retskrivning + læsprøver. Så ville jeg spørge jer om i har nogle gode råd eller tips, vejledning til hvordan man kan blive bedre til læseprøven og måske retskrivning? Hvad skal jeg være meget opmærksom på? Har prøvet nogle gamle di...
  • 200 ords tysk oversættelse hjælp !

    Forumindlæg
    Willie - før hun begyndte at synge, var hun en normal tysk kvinde. Men efter Willie blev berømt, og kendt som Lili Marleen, var hun en meget højtstående person. Alle folk elskede hende, og respektered hende pga. Højstående nazister godkendte hende. - Fassbinder lægger stor vægt på, at tydelig gø...