Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18501 til 18520 af 26355
-
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal... -
En Eksamenstil !
ForumindlægHey..Jeg vil meget gerne have en vurdering af min stil af en med forudsætningerne for det.Det er B-niveau dvs. kun et essay og oversættelse.For jeg er lidt bekymret..så hvis der er en der gider at bruge 5-10 min. på det, er det perfekt -
Sangen om citrat-cyclus
ForumindlægHvad gør man når man er en dygtig kemiker og keder sig en dag?.... Man skriver en sang om citrat - cyklus!!!=/ Hm.... ja...det er ihvertfald en gammel elev fra min gym. der har gjort det.... så here goes:Citrat – Cyclus:Mel: Der er et yndigt landOxalo – acetat,Citrat, isocitrat,Succinyl – Coenzym... -
metoder arbejder ikke sammen!
ForumindlægHej alle der kender til AT og metoder :) Jeg er i gang med at arbejde videre på min AT synopsis, som jeg skal op i her snart. Jeg er dog ikke helt tilfreds, da jeg ikke synes mine metoder "supplerer" hindanden eller arbejder sammen..Mine fag er psykologi og historie. (samf- videnskabeli... -
2sek
ForumindlægEn eneste oversættelse:1) Elementens placereing ser man når laver det gyldne snit.Og det ses tydeligt, når man først kigger på læreren, derefter pigerne, og til sidst Billy, da han står på den anden side.1) You can see the postition in the element when you make "the golden cut."And it s... -
Finanskrise?
ForumindlægHej :-) Har bug for en smule hjælp fra jer derude som kender ngt til finanskrisen, for jeg aner intet og skal til eksamen og måske blir jeg så uheldig at jeg trækker finanskrise op? Og det er bare så kikset af mig, at jeg stadig ikk har fattet finanskrise fra bund til tops :-) Så vil I ikke hjæl... -
KIG!!
ForumindlægHej vi er tre piger fra 8. klasse og i øjeblikket har vi projektuge. Vi har valgt at have om hinduismen og hinduismens kaster.Vi har brug for nogle svar til en undersøgelse vi skal bruge.Hinduismen er en trosretning, som folk primært følger i Indien men også i andre østlige lande, i hinduismen bl... -
Opjustering af gennemsnit
ForumindlægHej,jeg afslutter min HF i år, og har taget et ekstra højniveaufag udover dansk, jeg har taget engelsk.Er der nogen der ved om det kan passe at man kan gange sit gennemsnit op med 1.03 hvis man har to højniveaufag på sit HF-bevis?På forhånd tak for svar,Dennis Lund -
tvivl
Forumindlægægceller indeholder 22 autosomer og et x kromosom, idet meiosen har fundet sted, mens kvinden selv var foster overstående fostår jeg ikke? er det da forskelligt fra mænd siden det står sådan? -
Mat symbol for "hvis og kun hvis"
ForumindlægJep det fremgår af titlen.. ER der et mat symbol for "hvis og kun hvis" eller bare "hvis"? altsp x er mindst kun og hvis kun y er lig 99? -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
Hvordan bliver man integreret i Danmark?
ForumindlægHej, den her kan Google altså ikke hjælpe mig med... Men jeg tænker selv, at der ikke som sådan er en opskrift?? Kan I hjælpe med den her? -
Kraftbegrebet
ForumindlægHejsa :DVille bare spørge hvordan du/I ville redegøre for kraftbegrebet ? -
Kan man få de skritlige eksamner tilbage?
ForumindlægTjah, det fremgår jo egentlig temmelig tydeligt af overskriften. Men kan man få sine skriftlige eksamener tilbage? For jeg ville vildt gerne have min kemi, som jeg kan vise frem (specielt til min far). Jeg er så ovenud lykkelig (og totalt overraskert) over at det lykkedes mig at få 10. Så den ska... -
Hjælp, mundtlig eksamen.
ForumindlægJeg har mundtlig eksamen om nogle dag. Hvordan skal jeg forberede mig for at få et 10 tal.?. Er det vigtig at ku ordene i pensumet? Sys nemlig det tager rimlig meget af ens tid. -
Tænkepauser
ForumindlægTror I, at det trækker meget ned, hvis man skal have en del tid til at tænke, når de spørger om noget. Fx ti til femten sekunder hver gang?Jeg er så uheldig, at jeg tænker billedligt i sprogfag, hvis man kan sige det på den måde. Jeg skal se sætningen, skrevet før jeg kan formulere en sætning. De... -
En sætning oversættelse
ForumindlægSustainable water management is a key challenge for Europe.Opretholdende vand styring er en vigtig udfordring for Europa. -
Spansk lydbånd for begyndere
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde spanske lydbånd for begyndere? Og hvis i har prøvet et før, er i mere end velkommene til at forslå et. Tak på forhånd -
Trunkteret
ForumindlægHvad betyder det? -
fra CD til MP3
Forumindlæghalløøj :DMin mor vil gerne have nogen af sine skod CD-er grappet og lagt ned på sin MP3 afspiller!er der nogen der kender et godt program til dette??Kan Nero ikke klare det? Jeg synes ikke jeg har kunnet finde grapperen i det, hvis der er nogen!
