Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 18521 til 18540 af 34487
-
Herodot hjælp det
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med herodot perserkrigen, jeg har læst den hele og kan godt give et referat, men det er så også det. for ved ikke hvad jeg skal sige om den til min eksamen. Har ikke noget problem ved platon og finde ting og snakke om men herodot er helt vildt svæ... -
Folkeskolens afgangsprøve i dansk
ForumindlægHej Jeg skal til dansk eksamen om en uge og skal til at igang med at finde ud af hvad jeg vil sige, men jeg er i tvivl om, hvor lang tid jeg skal snakke. Der står at eksamen tager 25 min, men hvor lang tid skal jeg egentlig stå og snakke? Mvh Nicklas -
Musik analyse på C-niveau
ForumindlægHej. :) Jeg skal til eksamen i musik (c-niveau) på fredag. Det er en24 timers eksamen så jeg trækker emne torsdag. Hvad indholder en sang analyse konkret på c-niveau? Hvad skal jeg komme ind på, og hvad behøves jeg ikke at komme ind på? Er der en speciel opstilling jeg skal gå efter eller hvordan... -
De der har været op til kemi A
ForumindlægDe der har været op til kemi A mundtlig eksame....Ville lige høre hvad I trak, og hvordan spørgsmålene lød....skal nemlig op til kemi på torsdag og er temmelig nervøs.. er ikke vandt til at gå op til tavlen og skrive løs uden at kiggge på papir... jeg vil bare ha mindst 7-tal, håber nogle kan gi ... -
manuel integration / differation
Forumindlæghej jeg skal til Matematik A-niveau mundtlig eksamen på fredag, og jeg vil hører om der er nogen der kender en metode eller en hjemmeside hvor man kan lærer at differentiere og integrere manuelt, da det er meget væsentligt i forhold til den mundtlige eksamen mvh jonas :) eller om der er nogen der... -
tysk online hjælper (penge inkludueret)
ForumindlægHej Ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med min tysk mundtlige eksamen. Har fået en tekst jeg skal have skrevet en masse om som jeg så kan bruge til at lave til nogen stikord for så at bruge det til eksamen. Er villig til, at finde et beløb for hjælpen. For nærmere information skriv ... -
HOMERS ILIADE HJÆLP!!!
ForumindlægHej, har et par spørsgmål håber nogle lan hjælpe. i homers iliade bliver der snakket om danerne - hvem er de og hvor hører de til. Foruden det, er det så nogle som kan fortælle mig hvordan en old eksamen forgår, hvis man kommer op i en kendt tekst og en ukent monument ? Hvordan skal starte. ... -
GULDKORN!
ForumindlægHej Alle,Jeg skal op i den længe frygtede eksamen i religion snart og i den forbindelse håbede jeg lidt på om der er nogen der allerede har været oppe eller bare kender nogen gode/intelligente GULDKORN man kan fyre af til eksamen i henholdsvis: Buddhisme, Kristendom, eksistentialisme, naturfolk/e... -
Deutschland - ein Wintermärchen
ForumindlægHej Allesammen.Er selvstuderende i tysk på højniveau og skal til mundtlig eksamen på fredag. Digtene Deutschland - ein Wintermärchen af Heinrich Heineog Deutschland - ein Wintermärchen af Wolf Biermanner begge opgivet. Jeg har selvfølgelig læst dem, men aner ikke hvad jeg kan sige om dem til ... -
Søger ideal besvarelse / bachelor projekt
ForumindlægHej, Jeg søger en god besvarelse inden for en eksamen eller opgave. Det kan være en hvilken som helst eksamen, hvor besvarelsen er blevet bedømt til 10 eller 12. Jeg lægger i sær vægt på brug af juridisk metode i praksis. Jeg vil også være meget interesseret, hvis du har skrevet et bachelorp... -
søger noter
ForumindlægHejJeg skal til engelsk eksamen på tirsdag (min sidte så er det hue tid !!!!) jeg søger nogle noter til 3 short stories som er opgivet til min eksamen, det drejer sig om:"Gunlove" af Joyce Carol Oates"Pilgrims" af Julie Orringer"The Firebirds nest" af Salman Rushdie.... -
Unge med hashmisbrug
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg ska op til eksamen på mit studie. Studerer til socialrådgiver. Eksamen omhandler udsatte børn og unge, hvor mit emne er unge med hashmisbrug. Er der nogle der ligger inde med noter omkring lovgivningen på området og evt teorier eller metoder? Håber i vil hjælpe mig lidt ... -
kemo og baroreceptorer?
ForumindlægHej Jeg sidder og læser til eksamen, men har rigtig svært ved kemo og baroreceptorer. Til eksamen skal jeg kunne redegøre de de kemiske-(kemo-receptorer) og nervøse(nervesignaler) mekanismer og kontrol af vejrtrækning inkl. muskler, CO2 og O2 kontrol og transport. Er der nogle, der kan hjælp... -
Jomfruen
ForumindlægHey Folkens Jeg sidder her og skal til eksamen imorgen, og har helt glemt slutningen på "Jomfruen" som jeg skal perspektivere til: Slutter den med at hun når at sige fra over for moren, eller gør hun bare som moren siger? Jeg skal til eksamen imorgen, så plzz svar så hurtigt som muligt :) -
Statistik på CBS?
ForumindlægHej, jeg har lige været oppe i reeksamen i statistik igår. Er der nogen der ved hvad de specifikke krav er for at bestå? Tæller den forberende case med i bedømmelsen eller er den udelukkende til beregning af de opgaver man får inde til eksamen? Har på fornemmelsen at det er gået udmærket til ... -
Vil du ha hjælp?
ForumindlægSkal du til fransk eksamen? Jeg er 26 år gammel og har mange års erfaring som fransk tutor. Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig hvis du skal til fransk eksamen - med lige at få styr på notater og få det mest basale på plads - både skriftligt og mundtligt. Skriv en sms til mig på tlf 60777097 ... -
Hjælp til valg af oplæsning???
ForumindlægHej Jeg har trukket noveller til min eksamen og jeg har valgt at arbejde med "Ond i sulet" Jeg skal læse et kort stykke op til min eksamen og kan ikke bestemme mig for hvad jeg skal vælge. Nogle forslag?? Jeg har valgt at perspektivere til "Som englene flyver" er der n... -
hvordan kommer jeg op i fuld pensum??
ForumindlægEftersom mine årskarakterer er meget lavere end de karakterer som jeg ved, at jeg kan score til eksamen, vil jeg gerne op i fuld pensum så jeg kan få slettet årskaraktererne. Tilfældet er ekstremt i engelsk, her er karakteren 00 og 03, hvor jeg sidste år på B-niveau fik 9 til eksamen. -
opg om metro fra Fys A 2011 d. 12. August
ForumindlægHey Er der noget derude med en løsning til opgaven med metroen fra Fys A eksamen i 2011 (August). Det er den sidste opgave, og sættet er i dette link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110... -
Tysk eksamenshjælp
ForumindlægHej, mit navn er Oskar, jeg går i 2. g og skal op i tysk til eksamen. Jeg ville gerne høre, om der evt. ville være en med forstand på det tyske sprog og hvad der dertil hører, der ville være interesseret i at hjælpe mig på forberedelsesdagen (det er en 24-timers eksamen). Det skal helst være ...
