Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 18541 til 18560 af 145363
  • hvad er: kommissorium ?

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger, hvad er: kommissorium ?
  • Haster. fik 2 sidst skal forbedre den

    Forumindlæg
    betragt funktionerne med forskrifter f(X)=ln(x) og g(x)=x^2-8x+11 bestem skæringspunkterne mellem graferne bestem deen x-værdi for hvilken tangenterne til de to grafer er parallelle. bestem ligninger for de to parallelle tangenter
  • jorden

    Forumindlæg
    der stod noget i min bog med pladetektonik og tektonik forstod det ikke nogle der vil forklare mig det. ved godt det er noget med jordens plader og de kan flytte sig
  • Mat´opg.

    Forumindlæg
    Opg. 1: Der er vist en figur af en parabel, som er 5m lang og 4,8 m høj. a) INdlæg på passende vis gavlen i et koordinatsystem, og angiv en forskrift for parablen. b)bestem arealet af gavlen. Opg. 2: Karakter: 03 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 Hold 1 : 5 , 7 , 5 , 12 , 3 , 10 , 5 , 3 H...
  • Funktion.

    Forumindlæg
    Nu har jeg prøvet at lave et udkast til funktionstilvæksten: f(x)= (2-x)/(x) og xo=3. Udkastet er her, og jeg vil MEGET gerne høre om det er rigtigt eller forkert, om der er eventuelle rettelser. (Det må gerne rettes i dokumentet på dette link): http://peecee.dk/upload/view/99145 Jeg håber ...
  • Blodtryksmålinger

    Forumindlæg
    Hej alle, Vi foretog nogle målinger af hinandens blodtryk i liggende og stående stilling. Vi fik nogenlunde samme gennemsnit i begge positioner. Burde vi få det? Og hvorfor/hvorfor ikke? På forhånd mange tak.
  • Rettelse af dansk aflevering

    Forumindlæg
    Nogen der vil kigge min dansk aflevering igennem om nordkraft på ca. 2,5 sider for stavefejl og forkerte formuleringer . tak.
  • haster meget opg

    Forumindlæg
    hey er her nogen som har forstand på geografi? altså jeg ku godt bruge lidt hjælp.
  • Kyoto-aftalen - hvod har man gjort for at nå målet?

    Forumindlæg
    Hjælp hjælp hjælp! Jeg skal i min AT-synopsis komme ind på hvad de lande der er med i kyotosamarbejdet har gjort, for at leve op til de mål der er blevet sat for dem? Men ved slet ikke hvor jeg kan finde noget om det?.. Er der nogle der ved noget om det, er rigtig presset efterhånden.
  • ..

    Forumindlæg
    Tegn i en simpel model følgende atom med elektronstruktur 24/12Mg. håber nogen kan hjælpe
  • ASTRONOMI

    Forumindlæg
    Den 23. december 2007 sås planeten Mars ved midnat tæt på og til venstre for Månen, som en gullig ”stjerne” med en vinkelafstand på ca. 1,5 grad. Noget senere var dens lys ikke synlig. e. Hvilken bevægelse kan forklare, at Mars flytter sig i forhold til Månen, og var den foran eller bagved Måne...
  • Ballon, adiabatisk proces

    Forumindlæg
    http://Billedeupload.dk/showpic-1410.jpg Jeg ender med at få, at tilvæksten (opg. c) er: -1.25*10^4 kJ. Altså en meget stor NEGATIV tilvækst... så kan man vist ikke længere kalde det en tilvækst. Der må være et eller andet galt, kan nogen hjælpe?
  • Engelsk Eksamen - Emner!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal finde et emne til min engelsk eksame. jeg må have om : Survival Love South Africa 2 world war er der nogen der har nogle gode underemner??
  • Resultater

    Forumindlæg
    Nogen der har resultaterne fra Matematik B, Studentereksamen - August 2007?
  • HJÆLP! Redegørelse af reaktionsordener

    Forumindlæg
    Kan nogen hjælpe mig med en god redegørelse for en 0. ordens, 1. ordens og 2. ordens reaktion? Det haster . Tak :)
  • hjælp det haster virkeligt meget

    Forumindlæg
    kan ikke finde ud af. når man brænder halm af i et fyr, er nyttevirkningen kun 55%. a) hvor meget kemisk energi, der bliver frigivet ved afbrænding af 150kg halm? b) hvor meget nytteenergi får man ud af at brænde 150kg halm i et fyr? skal man ikke bruge den her formlen. η = Enytte / Eomsat
  • Hjælp til rettelse af essay

    Forumindlæg
    Er der en der vil hjælpe med mig med at rette denne tekst?? Please, lidt akut! På forhånd tak. København, den største by i Danmark. Byen alle dansker kender, København er Danmarks største by med lidt over 600.000 indbyggere og Danmarks hovedstad. Hvad mener jeg om København? Hvorfor synes jeg ...
  • To verdener

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har skrevet "To verdener", som vil sende mig den? Til: [email protected]
  • analyse af nilus og hillelil

    Forumindlæg
    goddag.. nogle der har gode ideer til analyse og fortolkning af folkevisen nilus og hillelil??? please hjælp, den er til på mandag :O
  • Eksmensæt 2007 - besvarelse

    Forumindlæg
    Hej Alle.. Endelig har jeg fået læsefeiren, og lige nu sidder jeg og forbereder mig til den skrftelige fysik eksamen. Af min lærer har jeg fået en række tidligere eksamensopgaver som jeg kan øve mig på. Derfor ville jeg høre om der var nogle der har besvarelsen til eksamensættet fra 2007 fysik a...