Resultater: 18561 til 18580 af 436512
  • Mundtlig tyskeksamen - hjælp til valg af underemne!!!

    Forumindlæg
    Hey, hey, hey! Så jeg har trukket overemnet 'Deutschland, Kultur und Geschichte' i tysk. Jeg skal til mundtlig eksamen osv. om lidt over en måned, og jeg er simplethen ved at panikke, da jeg på ingen måde vil tale om murens fald or so... Har I nogen forslag til, hvordan jeg kan vende og d...
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hej alle herinde på Studi.dkJeg har virkelig brug for en tekst/billed eller digt analyse om nogle ældre mennesker, og den skulle gerne fylde 2-4 sider. håber der er noget den ligger inden med en, er lidt i tidsnød, så bare skriv hvis i har en.På forhånd TakNick
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hjæælp jeg er så så meget træt og kan slet ikke tænke over hader tysk umiddelbart er det let nok men er der ikke nogen der please vil hjælpe med at oversætte kan ikke tænke lige nu :'(1.Han kommer hver torsdag2.Jeg kommer også3.Kommer du?4.Går du ofte i biografen5.Jeg går ofte i biografen6.Fa...
  • Logistisk regression i Excel / Nspire

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, der ved, hvordan man laver en logistisk regression i Excel? Eller ved, hvordan jeg får min værdi frem på Nspire, når jeg laver en logistisk regression? På forhånd - tak! Og fortsat god dag!
  • billeder HJÆLP

    Forumindlæg
    HEj herindeKAn godt nok ikke finde de 2 billeder her, jeg har kunsteren og navnet på billedet, måske er der nogen herinde fra der kan hjælpe mig.kunstre: Fred Goldberg billed: Sonntagnachmittagkunstre: Grant Wood billed: American Gothichåber der er nogen der er vilde til at finde billeder. tak.
  • biologi, økologi

    Forumindlæg
    er der nogle der kan hjælpe med dette spørgsmålgiv en forklaring på forskellen i antal mikroorganismer i og uden for rhizosfæren.thanks:)
  • outline til engelsk

    Forumindlæg
    hejsa. Er der nogen der kan hjælpe til, med en outline. Med hensyn til at vælge topic osv. Og hvordan det kan blive en god en. og kan nogen af jer anbefale en god film eller tekst hvis man nu gerne ville vælge forced marriage som topic?
  • opg. 6 i kemi2000 A2

    Forumindlæg
    Hej...Jeg sidder lige og er ved at regne opgave 6 i kemi 2000 A niveau 2 og har lidt problemer. Ville høre om der var nogle der havde lavet den? -Så kunne jeg fortælle hvor det går galt... Har regnet de a, b, c rigtigt med det går galt i stykke d...Håber nogle vil hjælpe.
  • Essay rettelse

    Forumindlæg
    Har rettede lidt i den og kan ikke rigtig finde frem til mere og ville bare lie hører om nogen vil kigge på den i forhold til kommatering og fejl ellers :D Vil gerne hører flere personers rettelse hvis der er flere der har lyst ;) Filen er nedenfor:)
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe med opgaven?? Har virkelig brug for hjælp. opg. 2.3 file:///C:/Users/Somaya/Downloads/MatA%20projekt%20diff.lign.%20(2).pdf
  • Med hensyn til spørgsmålene

    Forumindlæg
    Har svært ved at forstå nedenstående spørgsmål: Kan nogle hjælpe mig med at forklare spørgsmålene Hvilke af disse vil tilgodese et eller flere økonomiske mål Hvilke vil stå i mødsætning til et eller flere økonomiske mål?
  • Hjælp til tysk sætning!

    Forumindlæg
    Er denne sætning korrekt på tysk?: Der ausgestreckte Arm von Breivik erinnert an den Hitlergruss. Wie Hitlers ausgestrechter Arm symbolisiert Breiviks Arm eine Allianz, die er gebildet hat. På forhånd tak!
  • Nedarvning?! :O HJÆLP

    Forumindlæg
    hej Jeg skal bestemme nedarvningen for vedhæftede stamtræ, men er ret meget i tvivl . Tror den er kønsbunden recessiv. Tak på forhånd
  • EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej, eksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg vil gerne træne lidt op til engelsk i disse emner: - læseprøven - lytteprøven - og seve stilen håber i kan hjælpe mig, har brug for hjælp :(
  • færdigheds- og problemregning

    Forumindlæg
    Hej, nu når eksamen ikke er om så lang tid, vil jeg gerne træne mig selv op til færdighedsregningen og problemregningen, har i nogle links eller kan i hjælpe mig med noget? jeg bliver rigtig rigtig glad :)
  • eksamen..

    Forumindlæg
    jeg er utrolig dårlig til læseprøve og diktat, hvordan bliver jeg bedre????? links eller fif til hvordan jeg bliver bedre????
  • SPSS og Statistik

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en studerende der søger hjælp til at lære at bruge SPSS og kvantitativ metode/statistik. Jeg er flexibel men det skal være i københavn området at vi mødes. Håber at der er nogen der kan hjælpe!
  • HJÆLP Nedarvning 2

    Forumindlæg
    hej Jeg skal bestemme nedarvningen for vedhæftede stamtræ, men er ret meget i tvivl . Tror den er kønsbunden recessiv, eller kønsbunden dominant. Tak på forhånd
  • Tyske sætninger

    Forumindlæg
    Hej!Jeg har fået tysk oversættelse tilbage, som vi så selv skal kigge igennem og rette de steder hvor der er fejl, men er lidt i tvivl om følgende sætninger:Mange tyske forfattere skriver i deres værker om de vanskeligheder, som genforeningen har skabt.:Viele deutsche Schriftsteller schreiben in ...
  • AKEMI hjælp fra bogen KEMI2000 A-NIVEAU1

    Forumindlæg
    Jeg har et problem med en opg og håber virkelig nogen kan hæjælpe mig med at løse den. Please....Opg lyder således:Phosphorpentachlorid er et fast stof. Ved opvarmning overgår stoffet til gastilstanden, og hvis stoffet befinder sig i en lukket beholder, indstiller følgende ligevægt sig:PCl5(g) li...