Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18561 til 18580 af 141843
-
1800-tallets england
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogen der har skrevet en SRP opgave om Kvindernes rolle i 1800-tallets England, med særlig henblik på Pride and prejudice? Det kan være en stor hjælp hvis i ville fortælle hvordan i har skrevet en lignende opgave På Forhånd tak :) -
Den rette linje
ForumindlægHej jeg har en aflevering for med nogle opgaver som jeg gerne vil have tjekket. Jeg vil ikke have det rigtige svar, bare der hvor det er gået galt. Så jeg kan altid spørge om hjælp hvis jeg ikke kan se fejlen. Opgaverne er vedhæftet som fil. På forhånd tak tak tak :) -
Bestem værdi af x
ForumindlægHej, jeg sidder lidt fast i en opgave: Har fået lavet det meste af den, men kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg skal løse den sidste del af spørgsmål b (bestem den værdi af x der gør vejen billigst mulig). Nogle der kan hjælpe? Har vedhæftet opgaven -
hej allesammen!!
Forumindlæger der en der kan kigge på min engelsk opgave som jeg har skrivet færdi...den skal bare godkendes af jer i må gerne sende jers email til mig, så jeg kan sende den opgave til jer ..tak på forhånd -
Sprøgsmål til tranedans
ForumindlægHej jeg har til imorgen fået lektier for om tranedans og har problemer med det. Mine opgaver går ud på. Jeg skal lave 5 spg til kap. 18 Og 5 opgaver til kap. 18 håber jeg kan få noget hjælp -
Integral regning
ForumindlægHej, jeg har en opgave omhandlende det skrå kast. i en opgave skal jeg opskrive en formel for arealet under kurven. Kan dog ikke få udregningerne til at passe sammen. Hvorfor giver min udregning nr. 1 ikke det samme som nr. 2? -
Statistik
ForumindlægHejsa søde hjælpere Jeg har en matematik opgave om statistik, og jeg har ikke helt styr på det emne lige nu, så derfor vil jeg spørge om i kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet som et billede, håber i kan hjælpe -
hjælp til eø-aflevering
Forumindlæghej alle sammenjeg skal bruge noget hjælp til min eø-aflevering. er der nogen af jer der har en eø-eksamens opgave fra den. 14 september 2004???skal aflevere opgaven på onsdag.det kunne være en kæmpe hjælp, hvis der er nogen der har den opgave.mange tak på forhånd mvh armin -
Hyperbler
ForumindlægJeg har hårdt brug for en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave: Tegn grafen med forskriften Y= − 60/ x x ≠ 0 Jeg har vedhæftet opgaven. Den hedder afleveringsopgave 4 Tak! -
matematik til i morgen
ForumindlægHejsa, jeg har håber, at I kan hjælpe mig med denne Det er om P/Q metoden hvor vi skal skrive forskrifter og det er til i morgen.. opgave, da jeg sidder totalt fast: Mange tak :) skal jeg bare komme med opgaven?? -
reducer
Forumindlæghej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring -
reduktion .
ForumindlægHej alle sammen :) jeg sidder med en reduktionsopgave, som jeg har udregnet i mathcad med metoden simplify.. Men nu kan jeg så bare ikke liige få det til at gå op, når jeg regner opgaven 'i hånden'. Opgaven ser således ud (se vedhæftet billede): -
Nogen der er gode til differentialligninger?
ForumindlægHej. Sidder og skal skrive en rapport om differentialligninger, og er stødt ind i nogle opgaver jeg ikke har set før. http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/difflign.pdf På side 68, de nederste opgaver... Håber der er en der kan hjælpe mig.. :) -
Vandige opløsninger
ForumindlægHej alle, til denne opgave har jeg måske lidt svært ved at se, hvordan jeg skal opskrive nogle af disse reaktionsskemaer. Det kunne være rart, hvis jeg kunne få et eksempel på, hvordan nogle af disse opgaver skal løses, og hvordan en vandig opløsning ville se, bare for at få et overblik over det... -
Skrifttype
ForumindlægOkay, nu er jeg træt af at sidde og gætte på, hvilken skrifttype det er som så mange brugere herinde, har brugt til deres opgaver. Jeg leder efter skrifttypen fra denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Nogen der ved, hvad den hedder? -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej derude!! Jeg har fået denne lille opgave, som forvirrer mig en del. En der kan hjælpe mig lidt.. http://www.emu.dk/gym/fag/bt/inspiration/materialer-download/dokumenter/opgaver/tidl_forsoeg/smaa/3_Muskeldystrofi.pdf Tusind tak på forhånd -
DHO dansk, help me:)
ForumindlægHejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me... -
Er dette rigtigt lavet?
ForumindlægOpgave: bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2 Min fremgangsmåde: 0=x^2-x-2 Nu bruges diskriminant formlen! x=+-b-vd / 2a X=? X=? Er opgaven rigtig forstået? -
Facit
Forumindlæger der nogen der ved om der findes en facit liste til opgaven som jeg har vedhæftet, og hvis der ikke findes nogen, er der så en eller flere der vil være så venlige at skrive noget ned til opgaver der omhandler rumfang, ikke lange forklaringer men, bare svar og udregninger :) -
FSA MATEMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej med jer. Skal aflevere en opgave i over morgen. Men er helt lost i de sidste opgaver. Er der nogen af jer der har den liggende? Og evt. vil sende den? Den hedder: Fsa, matematik, december 2006, sygeprøve, problemløsning. Den handler om tivoli. På forhånd tak (:!
