Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 18561 til 18580 af 141843
  • 1800-tallets england

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg tænkte på om der er nogen der har skrevet en SRP opgave om Kvindernes rolle i 1800-tallets England, med særlig henblik på Pride and prejudice? Det kan være en stor hjælp hvis i ville fortælle hvordan i har skrevet en lignende opgave På Forhånd tak :)
  • Den rette linje

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering for med nogle opgaver som jeg gerne vil have tjekket. Jeg vil ikke have det rigtige svar, bare der hvor det er gået galt. Så jeg kan altid spørge om hjælp hvis jeg ikke kan se fejlen. Opgaverne er vedhæftet som fil. På forhånd tak tak tak :)
  • Bestem værdi af x

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder lidt fast i en opgave: Har fået lavet det meste af den, men kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg skal løse den sidste del af spørgsmål b (bestem den værdi af x der gør vejen billigst mulig). Nogle der kan hjælpe? Har vedhæftet opgaven
  • hej allesammen!!

    Forumindlæg
    er der en der kan kigge på min engelsk opgave som jeg har skrivet færdi...den skal bare godkendes af jer i må gerne sende jers email til mig, så jeg kan sende den opgave til jer ..tak på forhånd
  • Sprøgsmål til tranedans

    Forumindlæg
    Hej jeg har til imorgen fået lektier for om tranedans og har problemer med det. Mine opgaver går ud på. Jeg skal lave 5 spg til kap. 18 Og 5 opgaver til kap. 18 håber jeg kan få noget hjælp
  • Integral regning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en opgave omhandlende det skrå kast. i en opgave skal jeg opskrive en formel for arealet under kurven. Kan dog ikke få udregningerne til at passe sammen. Hvorfor giver min udregning nr. 1 ikke det samme som nr. 2?
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hejsa søde hjælpere Jeg har en matematik opgave om statistik, og jeg har ikke helt styr på det emne lige nu, så derfor vil jeg spørge om i kan hjælpe mig. Opgaven er vedhæftet som et billede, håber i kan hjælpe
  • hjælp til eø-aflevering

    Forumindlæg
    hej alle sammenjeg skal bruge noget hjælp til min eø-aflevering. er der nogen af jer der har en eø-eksamens opgave fra den. 14 september 2004???skal aflevere opgaven på onsdag.det kunne være en kæmpe hjælp, hvis der er nogen der har den opgave.mange tak på forhånd mvh armin
  • Hyperbler

    Forumindlæg
    Jeg har hårdt brug for en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave: Tegn grafen med forskriften Y= − 60/ x x ≠ 0 Jeg har vedhæftet opgaven. Den hedder afleveringsopgave 4 Tak!
  • matematik til i morgen

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har håber, at I kan hjælpe mig med denne Det er om P/Q metoden hvor vi skal skrive forskrifter og det er til i morgen.. opgave, da jeg sidder totalt fast: Mange tak :) skal jeg bare komme med opgaven??
  • reducer

    Forumindlæg
    hej.. jege er vildt dårlig til at reducere, især opgaver hvor a er involveret, er der nogen de kan hjælpe med følgende opgave: 8 * a(i tredje) * b * a( i minus 2) dele med (2b) i anden gerne forklaring
  • reduktion .

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) jeg sidder med en reduktionsopgave, som jeg har udregnet i mathcad med metoden simplify.. Men nu kan jeg så bare ikke liige få det til at gå op, når jeg regner opgaven 'i hånden'. Opgaven ser således ud (se vedhæftet billede):
  • Nogen der er gode til differentialligninger?

    Forumindlæg
    Hej. Sidder og skal skrive en rapport om differentialligninger, og er stødt ind i nogle opgaver jeg ikke har set før. http://www.matnatverdensklasse.dk/uv-mat/cas/difflign.pdf På side 68, de nederste opgaver... Håber der er en der kan hjælpe mig.. :)
  • Vandige opløsninger

    Forumindlæg
    Hej alle, til denne opgave har jeg måske lidt svært ved at se, hvordan jeg skal opskrive nogle af disse reaktionsskemaer. Det kunne være rart, hvis jeg kunne få et eksempel på, hvordan nogle af disse opgaver skal løses, og hvordan en vandig opløsning ville se, bare for at få et overblik over det...
  • Skrifttype

    Forumindlæg
    Okay, nu er jeg træt af at sidde og gætte på, hvilken skrifttype det er som så mange brugere herinde, har brugt til deres opgaver. Jeg leder efter skrifttypen fra denne opgave: (Link fjernet pga. dødt link. Mvh. Studieportalen.dk) Nogen der ved, hvad den hedder?
  • HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej derude!! Jeg har fået denne lille opgave, som forvirrer mig en del. En der kan hjælpe mig lidt.. http://www.emu.dk/gym/fag/bt/inspiration/materialer-download/dokumenter/opgaver/tidl_forsoeg/smaa/3_Muskeldystrofi.pdf Tusind tak på forhånd
  • DHO dansk, help me:)

    Forumindlæg
    Hejsaaa nogle der har nogle råd til denne opgave? Er i 2.g og skal skrive en dho-opgave om Abrosius Stubs digt og Den Moderne Følsomhed :-) Digtet hedder "Jeg laver tynd Caffe" hvorfor er den relevant for denne epoke?? Seriøst, help me...
  • Er dette rigtigt lavet?

    Forumindlæg
    Opgave: bestem rødderne i andengradspolynomiet f(x)=x^2-x-2 Min fremgangsmåde: 0=x^2-x-2 Nu bruges diskriminant formlen! x=+-b-vd / 2a X=? X=? Er opgaven rigtig forstået?
  • Facit

    Forumindlæg
    er der nogen der ved om der findes en facit liste til opgaven som jeg har vedhæftet, og hvis der ikke findes nogen, er der så en eller flere der vil være så venlige at skrive noget ned til opgaver der omhandler rumfang, ikke lange forklaringer men, bare svar og udregninger :)
  • FSA MATEMATIK HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej med jer. Skal aflevere en opgave i over morgen. Men er helt lost i de sidste opgaver. Er der nogen af jer der har den liggende? Og evt. vil sende den? Den hedder: Fsa, matematik, december 2006, sygeprøve, problemløsning. Den handler om tivoli. På forhånd tak (:!