Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 18581 til 18600 af 44012
-
HJæææælp
ForumindlægHej skal snart op til 'eksamen' og har virkelig brug for mere viden om et bæredygtigt landbrug nogen som kender noget til det eller kan smide et link eller bøger. Taaak på forhånd. -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHej, jeg sidder og skal op til terminsprøve i engelsk i morgen. Mit umiddelbart gæt er at det bliver de opgaver som var til eksamen sidste år. Er der nogen som vil fortælle mig titlerne på disse opgaver? -
Vindmøller
ForumindlægHvilke forsøg kan man vise til en eksame hvis emnet er "vindmøller"? Og hvad skal man vide omkring vindmøller, og hvilke spørgsmål kan læreren finde på at spørge om? Tak på forhånd:) -
Metoder
ForumindlægAlle dem der har været op til AT-eksamen siger at der lægges meget vægt på metoder. Er der nogle der kan forklare hvad de forskellige metoder er til fx. samfundsfag og religion? På forhånd tak. -
Matematikeksamen i folkeskolen (9. og 10. klassetrin)
ForumindlægI morgen tirsdag afholder folkeskolen skriftlig eksamen i matematik, bare til orientering så vi ikke kommer til at hjælpe nogle med at snyde.... < LINK > -
Studietur – Ja tak!
ForumindlægLad mig kort skitsere sagen. På mit gymnasium rejser alle klasser til udlandet på studietur. I denne uge er der rådighedsuge på gymnasiet. Til dem, der ikke ved, hvad det er, kan jeg oplyse, at det er dage, der er til rådighed for lærere, som ønsker at tage på ekskursioner, indhente aflyste timer... -
Frist for eksamensspørgsmål?
ForumindlægHvad er fristende for udlevering af eksamensspørgsmål i fag som kemi C og biologi C, hvor man får alle spørgsmålene før eksamen? Sidder nu med snart kun en uge til eksamen i biologi C og har ingen spørgsmål fået, hvor vi fik dem i kemi C næsten en måned før. Kan det passe der er ingen retninglin... -
Sygeeksamen?
ForumindlægJeg er i tvivl om, om jeg har lagt det her spørgsmål under den korrekte kategori... Mit spørgsmål er; Under hvilken forhold kan man tage en sygeeksamen eller udsætte sin eksamen (hvis det er muligt)? Jeg skrev til min skole om min situation, og de sagde, at jeg kun måtte tage sygeeksamen, hvis ... -
Matematik A - Pointfordeling?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg sidder i den fornemme situation, at jeg skal op til matematik skriftlig eksamen inden længe. Dog har jeg dog gået og tænkt over... Hvordan ser pointfordelingen egentlig ud til de respektive karakterer? Altså hvor mange point skal man minimum have for f.eks. 02,4 og 7? Derudo... -
Oldtidskunstab
ForumindlægEr der nogen/le om vil forklare mig hvorledes old-eksamen foreløber? Hvad skal man, hvad forventes der og mere generalt hvor meget tid er afsat til forberedelse og selve eksamen? Desuden ville det være super hvis der nogne kunne knytte nogle gode tips til hvordan man klare sig bedst.på forhånd ta... -
sproglig mat b
Forumindlægjeg går i 3.g sproglig og skal til skriftlig eksamen i mat B om en uges tid. Jeg er imidlertid kommet i tvivl om, hvorvidt jeg må bruger mit grafprogram på computeren til eksamen. Nogen, der har kendskab til dette? -
SRP - KLAGE HJÆLP
ForumindlægHej allesammen! Jeg har skrevet SRP om anabolske steroider i fagene Biologi A og idræt B. Jeg er utilfreds med min karakter, og overvejer derfor at klage. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, som vil læse min opgave og give et bud på en karakter/bedømmelse, så jeg har noget at forholde mig til.... -
Hvornår får man årskarakter?
ForumindlægOverskriften siger sig selv, hvornår får man årskarakter?? -
Hjælp til joules lov
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvad joules lov går ud på. det eneste jeg har fattet er det med man kombinere P= U *I med U= R *I, men hvad mere??? og hvad kan man bruge det til -
Prøven 2004..?
ForumindlægHvor finder man den afsluttende prøve i skriftlig matmatik 2g.? Både den med hjælpe midler og den uden? Nogen der ved det? -
Reeksamen
ForumindlægHej SP, Er der en der kan fortælle mig, hvornår en sygeeksamen vil afholdes? Jeg har læst mig frem til, at sygeeksaminerne for dem der går i 3.g, 3.hf og 2.hf, er fra den 4. august til den 1. september. Hvad med for dem der går i 2.g? Jeg går nemlig i 2.g, og jeg håber på, at jeg kan komme op ... -
haster meget please
ForumindlægBeren Maclaurin -x^2-1/2x^4-1/???x^6 -
Absorption-, emission- og røntgenspektre?
ForumindlægHejJeg vil lige høre om jeg har forstået de forskellige spektre rigtigt:1.Absorption:Ved passage gennem et legeme/stof absorberes de bølgelængder, som bevirker en absorption i legemet/stoffet. Derfor mangler de på spektret.Vandring fra lavt til højt energiniveau2.Emission:Ved et emmisionsspektrum... -
Hvordan får havvand sin bestemte sammensætning af opløste salte?
ForumindlægHej alle!\n\nJf. den nye reform er alle nuværende 1.g'ere ved afslutningen af det, vi kalder grundforløbet. Hertil er bl.a. knyttet et ekstraordinært fag, NVG (Naturvidenskabeligt grundforløb). Dette er undertegnede på nuværende tidspunkt i færd med at afslutte. Dette sker med en omfattende s... -
haster
Forumindlæghel alle sammen ... er der nogen der kan hjælpe mig med noget dansk.. jeg skal fremlægge på mandag en novelle ved navn Bulen som er skrevet af Johan Borgen... jeg har læst den men kan ikk forstå hvad den handler om .... og jeg skal analysere den
