Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 18581 til 18600 af 43849
-
La película Sin Nombre
ForumindlægHej jeg er en pige der er ret dårlig til spansk, så det det kunne være super med noget hjælp. Jeg skal oversætte en tekst fra dansk til spansk, og det jeg ikke kan finde ud af er om der er noget jeg skal være særligt opmærksom på i forhold til tiderne i teksten som jeg har vedhæftet... -
Problemformulering SSO ENG A- BK b
ForumindlægDet er om den spanske borgerkrig. Kom gerne med idder Med udgangspunkt i analyse og fortolning af (...) ønskes der en bestemmelse af hvorfor de frivillige meldte sig ind i den internationale brigade, med henblik på de frivilliges betydning for den spanske borgerkrig, Endlig vil jeg analyser b... -
Hjælp til retning af opgave
ForumindlægHJÆLP OBS: Hej. Er du nogen der kan hjælpe mig med at gennemrette denne spansk aflevering for fejl? Det drejer sig om 2 opgaver. Nr. 2 har de danske sætninger skrevet ovenfor så man skal se om de spanske oversættelser er korrekte. -
Diverse Ordbøger SÆLGES
ForumindlægHejsa Jeg har følgende røde ordbøger. Tysk-Dansk, Dansk-Tysk Spansk-Dansk, Dansk-Spansk Sættene er helt nye, da jeg købte dem da jeg studerede på Gymnasiet i 2007 og siden da har de bare lagt pakket ned. Mvh Zenja -
Udbud og efterspørgsel
ForumindlægHar brug for hjælp: En spansk pensionskasse ønsker at bruge 4 mill. euro på at købe danske statsobligationer, som er lidt mere sikre end de spanske værdipapirer. Hvad påvirkes her: Udbud eller efterspørgsel? Og hvordan påvirkes eurokursen. -
oversættelse af få ord:)
Forumindlæghej alle. er igang med en spansk dialog, som jeg skal have afrundet. kan bare ikke finde ud af hvad det jeg vil afrunde med, hedder på spansk. sætningen lyder følgende: "hyggeligt at møde dig, men vil smutte nu. " håber virkelig at det er en der vil hjælpe. på forhånd tak :) -
ALT
Forumindlæghvis nogen laver min matematik aflevering, er jeg frisk på at lave deres spansk stil/opgave/alt der har noget med spansk at gør. yo soy espanol, por eso lo hablo perfekto :) -
denne dimentrale modsætning?
ForumindlægDa min dansk ordbog ikke anerkender "dimentral" som værende et eksisterende ord - så kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til den spanske oversættelse af "dimentral", da min spansk ordbog sjovt nok påstår selv samme. på forhånd tak -
Hjælp!
ForumindlægHej:-) Jeg har lige afsluttet 2.g. og da jeg ikke synes at jeg er så stærk i spansk kunne jeg godt bruge en ekstra lærer som kan hjælpe mig. Jeg har spansk på A niveau, og søger en lærer da jeg er lidt bange for at kunne komme op i faget i 3.g. Mvh. Benne -
sexturisme i spanien!
ForumindlægEr der nogle der ude som kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan den spanske lovgivning er omkring sexturisme og hvordan myndighederne forholder sig til sexturisme, samt hvad der bliver gjort for at bekæmpe sexturisme i spansk talende lande og hvem der gør noget ved det? på forhånd tak... :) -
puedo ayudarte con tu español!
ForumindlægHola! Jeg er en universitet studerende fra Spanien og jeg bor i DK. Hvis du har problemer med spansk, skrive til mig og jeg skal hjælpe dig. Jeg har hjulpet udændinge i Spanien for lang tid (5 år) at lære spansk. -
Klage over årskarakter?
ForumindlægHejsa.. For at gøre en lang sag kort, så vil jeg spørge om jeg har et ordentligt belæg for at indsende en klage over en årskarakter jeg lige har fået. Jeg fik i starten af 2.g 00 i de to første tests, hvorefter det gik op for mig at jeg nok skulle tage mig lidt sammen. Det gør jeg så og får i næs... -
bestå eller dumpe? hjælp
ForumindlægNu mangler jeg kun 1 eksamen, og den eksamen tæller kun 0,75. Jeg ligger med et snit på 2,2 samlet. Mit spørgsmål er, om man skal bestå på både eksamens og årskarakter siden, eller om det kun drejer sig om det samlede gennemsnit? Har et snit på 2,3 af årskarakterer og 2,0 på eksamenskarakterene. ... -
Er det fair?
ForumindlægHej Jeg har brugt rigtig lang tid på at se en masse videoer på yt omhandlende beviser for forskellige sætninger, eftersom jeg synes, at min matematiklærer kører det hele alt for hurtigt igennem. Jeg har spurgt ham idag, om det er okay, at jeg beviser nogle af de sætninger på en anden måde, end ... -
STX
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål angående STX. Jeg gik ud af 9. Klasse her for 2 år siden, men jeg fik ikke deltaget til dansk skriftlig eksamen, d’s jeg var syg, og kom med en lægeerklæring efter. Jeg fik ikke tilbudt nogen sygeksamen. Og så kom jeg ind på STX med snit over 5. Det var lidt forvirrende ... -
HASTESAG! Optagelse.dk - betinget optagelse felt
ForumindlægHejsa! Jeg sidder lige nu og er ved at ansøge om vidergående uddannelse på optagelse.dk. Jeg påbegynder et sommersuppleringskursus her d. 11. juli og skulle gerne afslutte eksaminerne d. 15 august med forhåbninger om betinget optalgese. Når jeg tilføjer den ønskede uddannelse, så får jeg oplys... -
Kvote 2 HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg er blevet samfundsvidenskabelig student fra STX i år, og har modsat flere nyudklækkede studenter ikke søgt om en videregåendeuddannelse da jeg i 3g blev sikker på, at jeg ville noget naturvidenskabeligt. Jeg er dog et par decimaler fra kvote 1 samt stand-by snittet, hvorfor jeg ønsker ... -
Litterær artikel om digtsamling
ForumindlægHvordan skrives en litterær artikel om en digtsamling. Er på rimelig bar bund. Kan nogen komme med nogle forslag til hvordan sådan en opbygges? -
C fag giver 0,75 af en karakter?
ForumindlægSå jeg sidder og kigger på lectio og der står at C fag vægte 0,75. Jeg vil gerne ind og læse medicin efter skolen og sidder i øjeblikket med et gennemsnit på 10,6. Jeg vil vildt gerne have programmering som valgfag næste år men selvom jeg ville få 12 ville det næsten trække ned i min karakter eft... -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha
