Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18601 til 18620 af 35989
-
En der ved noget om salt? haster
ForumindlægHej. Jeg mangler seriøst en lille note til min eksamen, kan strøm gå igennem rent salt? -
Gode råd til Matematik?
ForumindlægHej "studies" Jeg skal til "matematik" eksammen på onsdag, så er der nogle der kan give mig gode råd???? - Tak på forhånd!!!(-; -
Hjælp til synopsis
ForumindlægJeg vil ritig gerne have hjælp til at kunne skrive min synopsis til Dansk eksamen. Jeg vil gerne kunne få det helt enkelt og konkret :-) Tak på forhånd :-) -
Eksempel på engelsk disposition
ForumindlægHej :) Er der nogle der kan komme med et eksempel på , hvordan man opstiller en disposition til den mundtlige eksamen i engelsk ? Det vil være en god hjælp - på forhånd tak :) -
ligning
ForumindlægHvordan løser man følgende ligning, fattet den ikke til færdighedsregningen i eksamen x/4 + 6 = 4 / <- er x fjerdedele. -
Differentialligningerne
ForumindlægHar et eksamens spørgsmål der lyder på differentialligningerne: y´=ky y´=ay+b og y´=ay(M-y) Ved ikke hvad jeg skal stille op med dem ? -
markedsmekanisme
ForumindlægHej ..skal op til samfundsfag C eksamen, håber i kan hjælpe.. Er der nogen der kan forklar mig begrebet markesmekanisme, samt hvordan markedststyring er i DK? -
Idrætseksamen.
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D -
indekstal c. niveau
ForumindlægEr ved at forberede eksamensspøgesmål i matematik, til eksamen. Herunder kan jeg komme op i indekstal. Hvad er indekstal helt præcis? hvad kan man sige om det? -
Ribosomer
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe. Sidder og læser til 24-timers eksamen og har et spørgsmål: Hvordan er ribosomer bygget op? PÅ forhånd tak! :) -
Hjælp til konvergens.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen, og vil gerne finde ud af svaret på opgave 2.4) og 2.5). Kan ikke finde ud af dem. Har løst de første i opgaven :-) -
AT årsprøve
ForumindlægHej Jeg skal op i en AT - årsprøve snart og går i 2.g. Årskarakterer er vigtigte, men den rigtige eksamen er jo næste år... er årskarakterene vigtige i dette sammenhæng? Tak på forhånd -
Atomkernen
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med, atomkernen? Jeeeg ved ikke noget om det.og jeg har eksam imorgen. :( -
Bøjning i gitter
ForumindlægHEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd. -
Synopsis om EU.. HJÆLP???
ForumindlægHej Jeg er igang med en 24-timers eksamen, og har trukket emnet "EU - Et demokratisk projekt" nogen der kan hjælpe med ideér til en problemformulering??? -
Essay om følelser, forventninger og fordomme ved mødet med det fremmedartede! Skal lave en stil om emnet, nogen der evt har haft det før.?
ForumindlægKunne som sagt godt bruge hjælp til min stil, hvis nu nogen før har lavet denne. Den er fra maj 2005, kunne være nogen har haft den til eksamen jo:D -
SØJLER?!
ForumindlægHej alle Nogen der ligger inde med nogle gode notater inden for de græske kunsthistoriske søjler, kan nemlig komme op i det i eksamen, og aner ikk så meget om det? -
gasser
Forumindlæghey derude, Hvis I skulle op i det med "gassser", hvad ville i så fortælle om til eksamen. eller rettere, hva ville i forbeerede inden for dette emne. på forhånd tuuusind taaak -
Dispositioner
ForumindlægHej alle (: Jeg skal til matematik - eksamen om ikke så længe, så ville hører om der var nogen der lagde inde med nogle dispositioner til matematik B? Håber i vil hjælpe. -
SAM C NIVEAU!!
Forumindlægkan man godt risikere at få et ark med en tabel, eller noget statistik mm. til samfundsfags eksamen på C niveau?
