Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18621 til 18640 af 47925
-
SRP karakterens betydning for gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen, snart er det min tur til at skrive SRP og kunne godt tænke mig at høre fra jer som allerede har været igennem, hvilken betydning eller indflydelse den given SRP karakter har haft mht jeres gennemsnit, har nemlig hørt at den tæller dobbelt. Har nogle af jer fx oplevet at karaktere... -
Forklaring af opgaver
ForumindlægHej jeg har nu prøved at lave den her opgave i flere timer og ved ikke helt hvordan de skal laves. Hvis der er nogen her der kan hjælpe med de forskellige vil det betyde meget. En forklaring eller få løsninger vil være en kæmpe hjælp. Tak på forhånd og opgaven er vedhæftede -
hvor meget skal man have i gennemsnit for at blive Øjenlæge
ForumindlægJeg vil rigtig gerne uddane mig til en tandlæge, men jeg kender ikke hvor meget jeg skal have i gennemsnit, og hvilke fag jeg skal vælge til netop at være øjenlæge. Så jeg håber i vil hjælpe Tak på forhånd! Joe -
SSO Abstract HVOR?:D
ForumindlægJaaaa så skal man jo aflevere sin SSO imorgen, blev færdig i nat :P Men... Hvor skal abstract være i opgaven, har både hørt bagerst, og før indledningen, whats the truth og betyder det overhoved noget :)? -
Fra STX til HF?
ForumindlægJeg har nu gået på STX i lidt over et halvt år, og jeg overvejer meget at skifte til HF da jeg synes at det er for hårdt og fordi jeg ikke kan overskue at skulle gå på STX i 3 et halvt år mere. ( Jeg er Team Danmark elev, derfor den ekstra tid) Jeg er ved og være lidt bange for jeg går ned med e... -
Teknologibegrebet
ForumindlægHej Vi har i vores gruppe i teknologihistorie fået et spøgsmål der lyder: Diskuter hvordan teknologibegrebets 4 elementer knytter sig til hinanden. De fire elementer: Viden, organisation, Teknik og produktet vi skal bruge vindmøllen som case til forklaring - nogen der kan hjælpe med hvordan... -
Analysemodel til logo?
ForumindlægHej Skal analysere to logoer. Hvilke modeller kan jeg bruge til dette? Det skal være inden for Kommunikation/IT eller Design. På forhånd tak. -
Jeg kan intet matematik
ForumindlægHeeej jeg har virkelig problemer i matematik.. Har i haft det , hvordan kan man gøre sig bedre når man ikke kan forstå det.. -
Gode matematik bøger til selvstudie - grundskole og gymnasie niveau
ForumindlægHejsa, Jeg søger gode grundbøger indenfor matematik som dækker grundskole matematik + ungdomsuddannelse / gymnasie niveau C, B og A Gerne bøger med svarnøgle og mange eksempler. Hvilke bøger kan i anbefale eller fraråde? BØGER JEG OVERVEJER Hjælp dit barn med matematik (grundskole-niv... -
hjælp sos
ForumindlægHvordan finder jeg ud af hvor stor den skal være? har sat mine punkter ind men det ikke mening -
Hvordan udregnes enkelte fags karaktere i forhold til adgangskrav?
ForumindlægHej. Jeg skal søge ind på en videregående uddannelse her om lidt, og så at mange af dem har specifike karakter krav til specifike fag. Som for et eksempel mindst 4 i Mat A. Jeg skal op i både Mundtlig Mat A og Skrifligt Mat A, så jeg ville bare vide hvordan den karakter bliver udregnet. Tager d... -
Bestemmelse af kurvelængden, problemer med integration
ForumindlægHej Jeg er i gang med at bestemme kurvelængden(uden CAS-værktøjer) og er stødt på et problem, Nogen der kan hjælpe mig herfra? Tak! -
Gymnasie???
ForumindlægHej ville lige spørger om man kan vise sin afgangsbevis efter 9.klasse til et gymnasie? Selvom man ikke var erklæet egnet af ens skole... tak på forhånd:) -
hvad er visio?
ForumindlægHej hvad er visio, er det noget der kan være godt for folk på gynasiet? sagen er den at jeg har det nye, men ved ikke, hvad jeg kan bruge det til :D..??? på forhånd tak -
Matematik historie
ForumindlægHeeeeej, jeg har brug for hjælp til det her. Spørgsmålet lyder på: I skal skrive en matematikhistorie. Historien skal være meningsfuld, og der skal indgå så mange som muligt af følgende ord og begreber. I må selv gerne tilføje flere, hvis det giver mening. Begreber der skal benyttes: Median, ... -
Flytning af gymnasium!!
ForumindlægHejsa. :) Jeg er er 15 år & går i 9. klasse, i Odense. Jeg er blevet uddannelsesparat, og jeg skal på gymnasie (stx) næste år. Problemet er, at min far har fået job i København og vi regner selvfølgelig at flytte der til. MEN! hvis jeg er blevet uddannelsesparat, gælder det så i hele Dk... -
HF
ForumindlægNår man kommer på HF, får man så alle C-B-A niveauerne i dansk, engelsk og matematik? Har hørt, når man kommer på hf, kan man få A-niveau med det samme, kan det virkelig passe at man kan springe C og B niveau over? mvh Kevin -
Skiftning af gymnasium
ForumindlægHej alle. Jeg skal efter sommerferien starte på et gymnasium, men det jeg ville vide om, er om man kan nå at skifte gymnasium f.eks. Nu! Eller bare inden ferien er omme. Jeg er blevet meget i tvivl og overvejer derfor, at skifte til et andet gymnasium inden ferien, Hvis det dog kan lade sig gør... -
Projekt Samson - en flydende kran
ForumindlægI første spørgsmål skal man finde vinkler og længder på kranen, i trekanterne DAC, CABmax og CABmin. Vi har målene at gå ud fra: Højde DA: 38 Vinkel D: 90 Længde CB: 67 Højde Bmin: 30 Højde Bmax: 70 Kan ikke finde ud af hvordan man skal gribe opgaven an, altså hvordan man starter med at løse den... -
HVAD SKAL JEG VÆRE!?!
ForumindlægHej. Min uddanelsesvejleder, mener at vi allerede skal gøre tanker om hvad vi skal være, da vi skal ud og besøge nogle gymnasier... Men jeg ved ikke egenligt hvad jeg skal være. Jeg tænker på noget med at læse jura... eller medicin - hvad kræver det og er det hårdt? Hvad skal man på de overnævn...
