Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18641 til 18660 af 47925
  • Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hvad forventes hvis man tager 6 A-fag på gymnasiet? Hvordan vil ens skema se ude? Kan det skriftlige arbejde håndteres?
  • Aktiv eller passiv

    Forumindlæg
    Hej, står denne sætning i aktiv eller i passiv? “But for the country’s farmers, this is simply about sustaining the food in their rice bowls.
  • SRP klage

    Forumindlæg
    Jeg er utilfreds med min karakter i SRP og overvejer derfor at sende et klagebrev, dog kunne jeg godt tænke mig at hører jeres bud på hvilken karakter min SRP skulle have?
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej, jeg ved ikke lige hvordan jeg kan finde det. Jeg har 11 forskellige cirkler. Bestem hvor mange måder 9 forskellige kan udvælges, når rækkefølgen har betydning.
  • Hvordan findes skæringen mellem to lineære funktioner?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har opgaven: "Hvordan findes skæringen mellem to lineære funktioner?", men jeg er lidt usikker. Opgaven skal helst løses uden Maple. - hjælp vil værdsættes :D
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej derude Hvilken regel er det nu man skal bruge, når man skal integraere en eksponential funktion, som ser således ud: 2*1.13^x På forhånd tak!
  • Hvor finder jeg hjælp til linære funktioner?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ved hvor man kan blive klogere på lineære funktioner? Jeg har overvejet at bruge studienet.dk. Noget i kan anbefale?
  • Guide til videregående ansøgninger

    Forumindlæg
    HejNu er jeg endelig blevet student, som mange andre, HJERTELIG TILLYKE til jer alle studenter. Sagen er den, at nu er min skole lukket ned for dens funktioner, hvilket vil sige at jeg ik har mulighed for at få råd om hvordan jeg skal søge ind osv. Vores gymnasium har heller ikke haft en fast stu...
  • Matematik b 2007

    Forumindlæg
    Nogen som har matematik b 2007 eksamenssæt - facit "IKKE FOLKESKOLE"
  • Er det lykkes dig at bryde den sociale arv?

    Forumindlæg
    Er du den første i din familie med en studentereksamen? Videregående uddannelse? Universitetsuddannelse? Hvordan oplever du støtten fra din familie?
  • tage gymnasiet om igen

    Forumindlæg
    ikke fordi jeg har besluttet mig for at gøre det, men hvis jeg ser at mit gennemsnit er ikke nok til at komme i mit drømmestudie fordi jeg ikke har gidet gøre noget vel gymnasiet sådan rigtigt, kan jeg så tage gym forfra?
  • Udledning af brydningsloven - riquelme og -1^(1/2) :)

    Forumindlæg
    Okay, nu er jeg kommet til udledning af brydningsloven. Et udsnit af mit afsnit:"Her vil den dog blive udledt ud fra Fermats princip. Hans princip går ud på, at lysets vej mellem to punkter er den, der tager kortest tid. Ud fra moderne fysik kan Fermats princip syntes en smule ufuldstændigt ...
  • gamle opgaver!

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv.
  • regression

    Forumindlæg
    hvordan finder man regression ved hjælp af håndkræft? ved godt det kan findes vha ti-89 men det er noget i forbindelse med mundtlig eksamen jeg måske skal komme ind på.
  • Syg til årsprøven

    Forumindlæg
    Hvad gør man egentlig, hvis man er syg til en årsprøve? Er det så også sådan noget med at fremvise lægeerklæring, ligesom til en rigtig eksamen?
  • ER JEG BESTÅET ELLER EJ

    Forumindlæg
    Hej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået
  • Bruge tavlen?

    Forumindlæg
    Dem der har været oppe i AT: Sidder man ned gennem hele eksamen, eller må man gerne bruge stå op og evt. bruge tavlen?
  • novellegenre

    Forumindlæg
    Til min 9.klasses eksamen skal jeg jo gerne kunne sige hvilken genre en novelle har hvis nu jeg trækker sådan en, nogle der har en liste over dem med defination?
  • Odyseen - sang 10

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder også og læser til old eksamen, og ville høre om der var nogen der sad inde med nogle brugbare notater til sang 10 i Odyseen?
  • Hvem har ens hue?

    Forumindlæg
    Hej! Ved i hvem der har ens hue? Altså når man går op til den sidste eksamen, er det så læren som har ens hue eller hvad?