Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP klage

01. marts 2019 af Anno99

Jeg er utilfreds med min karakter i SRP og overvejer derfor at sende et klagebrev, dog kunne jeg godt tænke mig at hører jeres bud på hvilken karakter min SRP skulle have?

Vedhæftet fil: SRP 2 som pdf.pdf

Brugbart svar (1)

Svar #1
01. marts 2019 af oppenede

På forsiden har du skrevet "Idé historie"............. 3 gange.


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. marts 2019 af oppenede

Abstractet er alt for langt, og sådan et skal ikke inddeles i afsnit. Opgaveteksten er kun 11 sider, og selvom formuleringerne ikke er direkte copy/paste, så er de substantielt meget tæt på. Det giver et elendigt udtryk at man ikke kan sporre din egen måde at anskue tingene på, og får det til at virke som om der er meget af det du skriver du ikke forstår. Kan det passe du har fået 00 eller 02?


Svar #3
02. marts 2019 af Anno99

Nej, det er ikke mine karakter har fået en højere karakter og det skal lige siges at jeg går HTX, hvor abstracten skal være 15-20 linjer, samt skal brødteksten være 10-15 normalsider. Envidere har jeg fået god feedback på strukturen.

Okey, mere specifik er der nogen der kan vudere min SRP’s indhold ud fra biggs og blooms taksonomier.

Brugbart svar (0)

Svar #4
02. marts 2019 af Smut1

Ved godt at det ikke er det du efterspørger, men jeg er selv middelgod til engelsk, men synes bestemt, at dit abstract burde læses efter rent sprogligt. 


Skriv et svar til: SRP klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.