Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18641 til 18660 af 45491
  • Potens til et tal

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået en lille opgave Planeten Merkur ligger i en afstand af ca. 58 mio. km fra Solen. Skriv tallet som en 10’er potens. Hvordan er det nu lige man gør det?
  • Haster skal afleveres imorgen!!

    Forumindlæg
    Skal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl??
  • Haster helt vildt meget!! skal afleveres imorgen

    Forumindlæg
    Skal skrive en lille historie om fodbold. Hvor jeg skal vise jeg kan bruge akk- dativ- og refleksive pronominer. Jeg har så skrevet historien, men er der nogen som vil rette mine fejl??
  • isolering af d

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at isolere d(bemærk lille d)? eller evt henvise mig til en hjemmeside der kan hjælpe mig? 1 = π/64(D4-d4)
  • Dansk essay ide?

    Forumindlæg
    Vi har fået den opgave i klassen, hvor man skal skrive et essay ud fra en popsang. Fx Kim fupz skriver den der hedder "Gem et lille smil". Så er der nogle, der har en ide?
  • Rettelse af spansk aflevering

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har skrevet en lille spansk aflevering på 250 ord, så det ville være super hvis nogen af jer gad rette den. Jeg har vedhæftet dokumentet som en fil. Tak på forhånd!
  • Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? - AP

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er ved at læse op til Almen Sprogforståelses eksamen. Jeg har blot et lille sprøgsmål. Er det grammatiske subjekt det samme som det logiske subjekt? På forhånd tak :D
  • Hvad ville det sige at være dansk?

    Forumindlæg
    Vi havde en diskussion i klassen idag, om hvad det ville siges at være dansk. Skal man have dansk familie baggrund? Skal man have dansk pas? Vi skal lave et lille essay om det...
  • Hjælp til matematik

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle der kunne have et bud på, hvordan man løser denne lille sag herunder:? Vis at -1 er rod i p(x) = x^3 - x^2 -3x -1
  • danmarks energiforbrug

    Forumindlæg
    er der nogen som kan give en lille figurtekst, der kort beskriver hvad figuren viser og forklare, hvorfor de ser ud som de gør, altså gøre rede for udviklingen.
  • American Psycho + Senmoderne samfund

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har arbejdet med romanen American Psycho fra 91' - og kan hjælpe mig en lille smule ifht. senmoderne samfund + narcissisme i det senmoderne samfund?
  • Hvad betyder steroler ?

    Forumindlæg
    Hej med jer:) jeg er igang med en evaluerings repport om fedt. Jeg skal skrive et lille afsnit om steroler. Men jeg forstår det ikke rigtigt. Er der en der kan med normale ord, forklare lidt om det? Mange tak :)
  • kondensation

    Forumindlæg
    Hvis man kigger på denne reaktion (kondonsation) CH3COOC2H5 + OH- --> CH3COO-+ C2H5OH hvorfor kan man så se bort fra den modsatte reaktion? Er det fordi at reaktionshastigheden for den modsatte reaktion er så lille?
  • Øjenlæge uddannelsen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har altid drømt om at være øjenlæge lige siden jeg var lille. Men hvor lang tid tager den uddannelse? Og hvilken linje skal man tage på gymnasiet? Tak på forhånd.
  • Hvilke blodtyper og genotyper kunne dine forældre have? Giv et eksempel og begrund med et krydsningsskema.

    Forumindlæg
    Jeg står med et lille problem her, da jeg har været syg et stykke tid og ikke helt forstået det her. Jeg er selv blodtype O-Rhesus Negativ. Hvordan jeg svare på dette spg.
  • Optimering af vejen

    Forumindlæg
    Hej ..jeg har en anden opgave som har noget med optimering at gøre , håber nogle får lidt tid til at kigge på og give mig en lille ide om løsning: Se venligst fil
  • BILAG

    Forumindlæg
    Hvem kan hjælpe mig med at forstå dette bilag. Jeg har en lille ide om, at det er lydbølger der er illustreret, men kan ikke rigtigt 100% finde ud af det. Håber nogen kan hjælpe!!!
  • Reducering af vektorer

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg sidder med st spørgsmål som hedder at jeg skal reducere: (forestil jer at der er en lille vektorpil over, kunne ikke lige finde ud af hvordan man satte dem) hvordan griber jeg det an?
  • Fysikrapport

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at lave en fysikrapport, der handler om specifik fordampningsvarme. Jeg skal forklare, hvorfor afvigelsen er lille, men jeg ved ikke helt, hvordan man gør det. Håber, der er nogle, der kan hjælpe mig :)
  • Forklaring på afvigelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ved at lave en fysikrapport, der handler om specifik fordampningsvarme. Jeg skal forklare, hvorfor afvigelsen er lille, men jeg ved ikke helt, hvordan man gør det. Håber, der er nogle, der kan hjælpe mig :)